ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

کارهای داریوش

عباس احمدی
جمعه 21 آبان ماه سال 1389 ساعت 00:03 AM
سلام
من متنی را که داریوش در آن مرتب می گوید که فلان شورش را سرکوب کردم...فلان جا شورش کردند...فلانی را کشتم...فلان کس سربلند کرد..
لازم دارم
لطفا اگر کسی دارد همینجا بنویسد و اگر ادرس مشخص اینترنتی دارد به من اعلام کنید..در همین جا
می خواهم برای کسی بفرستم که کشته مرده عدالت داریوشی است!!
ممنون
پاسخ:
آقای احمدی. این فقط یک نمونه است از کتاب کتیبه های هخامنشی پیرلوکوک، صفحه ۲۳۵:
سپاه من سپاه شورشیان را شکست داد
و چیسن تخمه را دستگیر کردند و به سوی من آوردند
آن گاه من بینی و گوش های اش را بریدم و یک چشم اش را درآوردم
در درگاه من زنجیر شد و به نمایش گذارده شد
تمام سپاه او را دید
سپس در اربلا تیر به مقعد او فرو کردم.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد