ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

عداوت یهود تا کجاست ؟ از پوریم تا ... - 4 ( تحریف قرآن و پوریم )

اترش
سه شنبه 8 تیر ماه سال 1389 ساعت 10:10 PM
سلام

اگر نگاهی به فایل pdf را که آدرس داده ام می انداختید متوجه می شدید که سخن از کتاب های تازه ساخت کنیسه و کلیسا در میان نیست، بحث بر سر اختلافاتی در شمارش آیات، اعراب و حروف میان کهن ترین قرآن هاست که نمونه های آن امروز هم موجود است.
آیه ی ۱۱۵ سوره انعام هم به خود قرآن باز نمی گردد و در جایی هم ندیده ام که به گفته ی شما خداوند تاکید کرده باشد صحت هر کلمه در آیات را مراقب است و کنترل می کند.

خوشحال می شدم اگر رابطه ی بین پوریم و قرآن را هم روشن می کردید
پاسخ:
آقای اترش. یادداشت اسلام و شمشیر ۵۰ را تا دریافت دقیق مطلب هر چند بار  که لازم است بخوانید.
نظرات 4 + ارسال نظر
شمه یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 06:29 ب.ظ

تاریخ سازان و نژاد تراشانی که بطور عرق ریزان خیمه شب بازی قوم من اوردی پارس را براه انداخته اند تا بمردم هویت جعلی تزریق کنند، تمام تخم مرغ های خودشان را در دو سبد 1- زبان فارسی 2- تاریخ ایران باستان گذاشته اند.

زبان فارسی

پارس سازان بطور عرق ریزان الفاظ من در آوردی را در ایران ساخته،
آنها را با هواپیما به هندوستان برده، با طبل بد صدا اعلام میکنند که آنها را در کتابخانه ای در هندوستان پیدا کرده اند و بعد با قطار به ایران حمل میکنند تا جایگزین لغات عربی بکنند، تا بحال نتوانسته اند، لغاتی که نشانگر مرتفع تمدنی پارسیان باشد، پیدا یا بسازند. لغاتی مثل: عقل، عدالت، منطق، دولت، ملت، قضاوت، جامعه، حساب، قلب، زمان، صفر

اگر از زبان فارسی، بودن، شدن، کردن، و ضمیرها را منها کنیم، باقی لغاتش عربی هست. بهمان خاطر - زبان فارسی همان لهجۀ بسیار ناقص زبان عربی است
و پارسیان اصیل در شهرهای بندرعباس، کرمان، بوشهر، ایرانشهر از نژاد آفریقائی هستند و با هیولا درست کردن از کلمه پارس که کشتی هم نمیکشد، به فاطی طومان نمیشود.

اگر پارسازان مثلآ را بصورت مسلن بنویسند، صاحب زبان نمی شوند.

تاریخ افسانه ای
تاریخ امروز ایران روایت ایرانیان نیست
اساسا تاریخ امروز ایران روایت ایرانیان نیست. بلکه این تاریخ عبارت است از مجموعه ای از افسانه هائیکه توسط نویسندگان روسی، آلمانی، انگلیسی و ایتالیائی که مخرج مشترکشان در یهودی بودنشان میباشد، نوشته شده است. اگر هم مترجمین پای منقلی ایرانی در این خصوص مطالبی را ترجمه کرده اند تا منقلشان را روشن نگه دارند، درکل اقدامی جز تبعیت، تدوین، بیان و انعکاس مطالب افسانه سازان خارجی کار دیگری نکرده اند به این ترتیب، افسانه های که به دست بیگانگان نوشته شده و توسط پای منقلی ها مورد پذیرش قرار گرفته و وارد کتب درسی و مراسم ملی ما شده است، تاریخ نمی شود گفت. اگر انها ریگی در کفش ندارند، فیلم تخت گاه هیچ کس را از تلویزیون پخش کنند تا مردم نظر بدهند. چرا بخاطر روشن نگه داشتن منقلشان، به چشم توده های مردم خاک می پاشند.
جالب اینجاست که در بین پیروان مذاهب بزرگ مثل مسیحی ها و مسلمان ها اختلاف نظر وجود دارد. بهانخاطر- خود مسیحی ها به شاخه های مختلف مثل کاتولک، پروتستان، ارتودوکس..... تقسیم شده اند. مسلمان ها هم به شیعه و سنی و خود سنی ها و شیعه ها هم هر کدام به شاخه های مختلف تقسیم شده اند. حتی در رابطه با علل بروز جنگ جهانی دوم و کشتارها اختلاف نظر وجود دارد اما وفتی برسد به تاریخ من درآوردی ایران، هیچ اختلاف نظری وجود ندارد. همه پیرو نویسندگان یهودی هستند. حزب فقط رستاخیز- رهبر محمد رضا شاه پهلوی شاهنشاه آریامهر با ساواکی های حیوان صفتش

ئمدن یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 06:31 ب.ظ

نژاد آریائی یعنی چه؟ اگر واقعآ چنین نژادی وجود داشت و یا دارد،
چه خصوصیاتی نژاد آریائی را از دیگر نژادها متمایز میکنند؟

این نژاد در چه مقطعی از تاریخ از مرحلۀ غار نشینی، چادر نشینی،
روستا نشینی، و بعد به مرحلۀ شهر نشینی و تشکیل حکومت رسیدند؟

زمانیکه مصری ها اهرام ثلاثه را می ساختند، بندرعباسی ها هنوز دورۀ
غارنشینی خودشان را نمی گذراندند؟
……………………………
بر اساس شنیده و خوانده هایم، گویا عده ای از مردم سیبری، حالا قبل یا یعد از دورۀ یخ بندان بصورت گله ای که دوران نیمه چادر نشنیی خودشان را می گذراندند و حتی زبان نوشتاری هم نداشتد، حرکت کرده، حالا از طرف شرق یا غرب دریاچۀ خزر و یا از هر دو طرف آن، وارد ایران شده اند. بعد از مدتی یک گلۀ دیگر حرکت کرده، آمده از ایران رد شده و وارد هندوستان شده اند. بعد از هندوستان، یک گلۀ دیگر حرکت کرده از ایران و هند گذشته و وارد سرزمین های شده اند که امروز اروپا نامیده میشود بر این اساس، همۀ این ها از یک نژاد سفید پوست هستند.
از همین زاویۀ افسانه سازان و نژاد تراشان هم که نگاه کنیم، چند سوال اساسی پیش می آید
1) سیبری چقدر جمعیت در خودش می تواند جا بدهد؟
2) هر زن سالی چند بار و هر بار چندتا می زائید که بتواند آن همه آدم تولید کرده تا بصورت گله ای حرکت کرده و درهمه جا پخش - پلا بشوند؟
3) اگر همۀ آنها از یک نژاد هستند، پس چرا فارس های اصیل در بندرعباس، بوشهر، کرمان، چاربهار، ایرانشهر .... و حتی هندی ها، خیلی شبیه افریقائی هستند ولی اروپائی ها تا اندازه ای شبیه هم هستند؟
4) اگر آنها موقع آمدن به ایران صاحب تمدن و هنر بودند پس چرا تمام نوشته ها در تخت جمشید و غیره ایلامی هستند؟ یا اینکه چرا انها نبوع هنری خودشان را در سیبری نشان نداده اند. و هیچگونه اثار هنری از خودشان در زادگاهشان که مثلا سیبری باشد، بر جای نگذاشته اند مثل اثار هنری اهرام ثلاثۀ مصر؟
5) اگر کورش و نیزه اندازهایش موقع غارت بابل زبان نوشتاری داشتند، پس چرا گل نبشته بابلی کورش بزبان مثلا پارسیان نیست؟
6) اگر فارس ها در ایران بنابه شرایط محیطی سیاه شده اند پس سیاه و سفید بودن بستگی به شرایط اب و هوای دارد نه به نژاد و ژن.
7) زمانیکه مصری ها اهرام ثلاثۀ مصر را می ساختند، بندرعباسی ها دوران غارنشینی خود را نمی گذراندند؟
زمانیکه مردمان خاورمیانه دورۀ چند خدائی را پشت سر گذاشته و به دورۀ تک خدائی رسیده بودند، آیا بندرعباسی ها هنوز دم داشتند یا نه؟

دوست عزیز! متوجه منظور نهایی شما نشدم! در کل آبادانی ها را بیشتر دوست دارم تا بندرعباسی ها چون مرحوم آغاسی در ترانه هایش از آبادان حرف می زد!

محمد چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 08:16 ب.ظ http://purpirar.blogsky.com/Comments.bs?PostID=39

سلام
چرا سنگ مصری هارو اون به سینه میزنه!
قبول ندارن وحشی بودن؟
الانم هستن.
نژاد مردم کشور به اصطلاح تووورکیه یونانی و ارمنیه و اصلا ترکی وجود نداشته.
ترک کلمه ای فارسیه به معنی دزد و راهزن!

آیدین پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 04:10 ق.ظ

اولا بگو معادل سبب-عقل-عدالت-منطق-انصاف درزبان کبیره ی پارسی! چیست؟
ثانیا اگر آدم از روی کتاب یه بی سواد تحقیق کنه خودشم بی سواده.چرا چون از هر تورکی بخوای برات جمله ی -به سبب چه؟- رو معنی کنه میگه -نه اوچون؟- کلمه ی اوچون معادل -/برای چه/-ی پارسی نیست چون برای چه میشود -/نیه؟/-
ثالثا عقل کلمه ای اصالتا تورکی است که ریشه ای بسیار کهن -یعنی قبل از زاییده شدن عربی از مادرش- دارد.برای مثال اعداد تورکی که بر مبنای فلسفه ی دوران های عمر انسانند توجه کن:اون=سن پیدایش قدرت درک نسبی در انسان=ده//ایگیمی=پهلوان جوانمرد=بیست//اوتوز=باختن[جوانی]=سی//گرخ=ازبین رفتن سلامتی اعضاع بدن=چهل//عاقیللی=دارای عقل زیاد.(در زمانهای قدیم با توجه به بلایای زیاد محیطی از جمله بیماری کمتر کسی به سن پنجاه میرسید.پس هرکسی که به این سن رسید او را ریش سفید وعاقل دنیا دیده می پنداشتند)=پنجاه//یاتمیش=سن زمین گیر شدن انسان=شست/گتمیش=از دنیا رفتن.(همه کلمات با تلفظ اصلی و کتابی آورده شده) در ضمن دلایل دیگر محکمه پسندتری هم هست ولی من این دلیلو آوردم تا دو نشان با یه تیر بزنم.اولی تورکی بودن عقل/دومی فیلسوف بودن همه ی تورکان.چرا که زبان و کلمات را که یک نفر کشف نکرده بلکه پدیده ای اجتماعی بوده وشخصیت اهل زبان را نشان میدهد.پس چطور میتواند مفاهیم انتزاع داشته نباشد
رابعا تورکی آزربایکانی هرکیم میگوید ولی گاهی هرکس هم میگوید.محض اطلاع هر-همه و همیشه(به صورت قدیمی هامیکاغ) اصالتا تورکی اند نه پارسی برادرمن.
خامسا چهارتا کلمه انتزاعی عربی که از زبان سومری وارد عربی شده اند را آورده ای که چه؟پس پارسیش چی میشه؟یادت باشه تورکی یادگار زبان سومریه.
سادسا کنت یعنی روستا وشهر یعنی شهری چندهزارساله مثل تبریز(اکتشافات تازه)/داداش شعهر کلمه ی تورکیه.توبرای فارسی بودنش مدرکی داری؟اگه اهالی ترکیه به شهر میگن کنت(آبادی)چون مرض دارن برای مثال به ماشین میگن آرابا یعنی فرغون.مرضشونم اینه که پان تورکیستن همشون./درسته به بنا بینا هم میگن ولی اصل تورکی این کلمه (دام) است.ازیه تورک بپرس شما به ساختمان میگین دام نه؟خب میگه آره/در مورد آزاد بهت بگم همه کلماتی که آوردی همش تورکیه حتی حر(تحقیق کن)ولی در هر جایی به مرور زمان یکی باب شده.شما فقط یه آزاد دارین ولی تورکی 1-سربست به معنی وابسته نبودن 2-ارکین یک درجه بالاتر به معنی آزادمردی که دیگران به او وابسته اند.(ار یعنی مردسرپرست)3-حر یک درجه بالاتر به معنی آزاد از همه چیز حتی خود.خب این نتیجه گیری ای که زش میکنی چه ربطی داره؟
سابعا میگی سابقه شهر نشینی ندارن.خب اححمق جون یا سواد نداری یا خودتو به نفهمی زدی.بیچاره پس در شهر اورمیه در منطقه ی گوی تپه این بقایای شهر 5000 ساله چیه؟قناتها و گورستان های 4500 ساله تبریز چیه؟همینطور مناطق قره داغ واسکو و آذر شهر و گونی و ملکان که اغلب پنج شش هزار سال قدمت دارن.کمی مطالعه بی غرض کن.درضمن شما که میگی ما امپراطوری داشتیم پس فارسی به امپراطور چی میگه؟در کتیبه ها همه شاهاتون خودشونو /شاه شاهان فلان کس/معرفی کردن.درحالی که معادل تورکی این کلمه در همه گویش ها که به چینی هم وارد شده /خاقان/است.واین یعنی تورکی در زمان های متحد بودن دارای
امپراطوری هم بوده وگرنه دلیل وجود این کلمه در تورکی چیست؟
ثامنا هیچ گاه متعصب نشو که تعصب چشم آدمو به واقعیات کور میکنه.
آخرن اگه اشباه املایی دیدی خرده نگیر الان ساعت 4 شبه ومیرم بخوابم.

این که همه ترکان فیلسوف هستند ولی مردم خود ترکیه نه، یعنی به ماردت بگو پوشکت رو سفت ببنده تا ساعت 4 صبح مجبور نشه بیدارت کنه و بی خوابی هم بزنه به سرت بیای ونگ ونگ کنی. پوشک هم کلمه ترکی هست چون از وقتی آقای پورپیرار وارد میدان شده، مصرف پوشک ترک خیلی رفته بالا./آمون/

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد