ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

پیدا شدن اسامی داریوش و کورش

آرمین
شنبه 31 اردیبهشت ماه سال 1390 ساعت 3:27 PM
با سلام خدمت استاد پورپیرار
استاد؛یکشنبه هفته پیش کنفرانسی در دانشگاه داشتم با عنوان *نحوه ورود اسلام به ایران *که هدفم از ارائه این موضوع نفی حمله عرب به ایران بود٬به همین شروع به بیان ناراستی های گفته شده و بر ملا شده توسط شما ٬ در رابطه با هخامنشیان و اشکانیان و ساسانیان کردم.در ضمن بخشی از مستندها را نیز نشانشان دادم ٬همه به حرفهایم گوش میدادند و با دقت تصاویر را نگاه میکردند٬تقریبا ۹۰ درصد کلاس با من یا به کل با شما موافق بودند٬آن ۱۰ درصد مخالف استادمان و  دو سه نفر از بچه های کلاس بودند که مانع از ادامه صحبت هایم شدند و کلاس را بهم ریختند.من در میان صحبت هایم گفتم که پیش از روی کار آمدن رضاخان و محمد رضا شاه کسی هخامنشیان را نمی شناخته و کسی اسم فرزندش را کوروش و داریوش و... نمی گذاشته٬اما یکی از مخالفان که به شدت هم عصبانی بود گفت که نام پدر پدربزرگ من کوروش بوده و من مدرک هم دارم٬البته این موضوع را مستقیم به من نگفت و من بعد از اتمام کنفرانس از زبان سایر بچه ها شنیدم که او چنین چیزی را گفته است.حال سوالم این است که آیا چنین چیزی ممکن است یا خیر؟
به همین دلیل میخواستم بیایم خدمتتان که متاسفانه پنجشنبه در دفتر حضور نداشتید.برایم دعا کنید چرا که ادامه کنفرانسم فردا میباشد.
در ضمن ٬سوره و آیه ای  که یهود را نجس اعلام کرده کدام است؟
ممنون از زحمات گران قدرتان
پاسخ:
آقای آرمین. سوره توبه، آیه ۲۸. حدودا نام کورش و داریوش از ۱۱۰ سالپیش و پس از امضاء مشروطیت در ایران پیدا شده که می تواند شامل حال پدر پدر بزرگ این همکلاس شما هم شده باشد. وانگهی صحبت یک نفر نیست و ارائه سند از سوی دوست شما هم بسیار نامحتمل است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد