ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

حدس های دوستان

صالح

یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 7:40 PM
با عرض سلام و خسته نباشید

استاد گرامی در رابطه با موضوع حقیقت هخامنشیان و زادگاه اصلی آنها، و هم چنین با توجه به این توضیح حضرتعالی: « اجداد ما تماما در قتل عام پوریم ریشه کن شده اند »
پس باید هخامنشی ها این مزدوران یهود را اقوامی خارج از حوزه «مرزهای کنونی ایران» و همانطور که قبلا در کتاب "برآمدن هخامنشیان" بیان نموده اید از استپ های روسیه بدانیم زیرا که اجداد همه ما و بدون استثناء در قتل عام پوریم ریشه کن شده اند.
و اگر در مقابل غیر از این ثابت گردد که هخامنشیان مردمان بومی و ساکن نقطه ای از سرزمین وسیع و پهناور ایران آن زمان بوده اند، پس آیا باید گفت که اجداد تمامی ما ایرانیان در وقوع فاجعه پوریم با قوم یهود همکاری و دست داشته اند؟!

مگر در آن زمان حوزه وسعت و گستره تمدنهای آشکار و مطرح و پوریم زده شوش و عیلام و جیرفت که در محدوده و همسایگی تمدن بین النهرین قرار داشته و شکل گرفته اند، تمامی اراضی و «خط تعیین شده مرزی حال حاضر ایران کنونی» را شامل می شده و تشکیل می داده اند که حتما نباید اقوم هخامنشی را مردم بومی نقطه ای از سرزمین وسیع و پهناور ایران دانسته و آنها را باید اقوامی خارج از مرزهای شکل گرفته کنونی قرار دهیم؟

استاد همانطور که مستحضر هستید موقعیت و وسعت حوزه تمدن های گذشته را نمی توان بر اساس مرزبندی امروزه کشورها مقایسه و تعیین و طبقه بندی نمود، و این را هم در نظر داشته باشیم که در کنار آن تمدن های یادشده و مورد قتل عام پوریم، شرایط لازم زیستی و معیشتی از نظر وسعت و پهناوری و جغرافیایی در سرزمین نجد برای هخامنشیان و یا هر قبیله و قوم دیگری مهیا بوده است.

در هر صورت به عنوان شاگردی منتظر و نشسته در نیمکت آخر کلاس، باز هم باید صبر و حوصله به خرج داده تا سخن آخر در مورد حقیقت هخامنشیان از جانب شما بیان گردد.
موفق باشید  
پاسخ:
آقای صالح. پیشنهاد صبر بیش تر به ترین گزینه است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد