ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

ترجیح دروغ بر حقیقت به علت فقدان اسطوره ملی در ایران پوریم زده

aydin

پنجشنبه 31 فروردین 1391 ساعت 4:23 PM
هدف بنده سرعت بخشیدن به  فرآیند بنیان اندیشی در حد توان ٬ به دوستان و افرادی که با آنها در ارتباط هستم می باشد . ولی در قرآن فازی مطرح می شود به نام « خَتَمَ اللّهُ عَلَى قُلُوبِهمْ وَعَلَى سَمْعِهِمْ وَعَلَى أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ عظِیمٌ » . اکثر فریب خوردگان در خواب غفلت به سر می برند . می گویند این تفکرات زندگی عادی را از ما سلب کرده است و هر لحظه و به هر موضوعی با دید شک نگاه می کنیم که نکند این هم دروغ یا جعلی باشد . بعد برای اینکه راحت زندگی کنند گیرنده های منطق و وجدان خود را در مود off قرار می دهند . می گویند اگر ساسانیان نبودن پس چه کسانی وجود داشتند . یعنی باید کسی حتما وجود داشته باشد .

در این سرزمین یک بحران بسیار عمیقی به نام عدم وجود اسطوره وجود دارد و یهود این خلاء را به خوبی پر کرده به طوری که اکنون در حال سرمایه گذاری برای صادرات غیر نفتی اسطوره به دیگر کشور های جهان به منظور سرعت بخشیدن به اغتشاشات ذهنی مردم دنیا هستیم .

نمونه های از این قبیل را در مورد مولانا و ملانصرالدین و ... در همین اواخر دیدیم .
پاسخ:
آقای aydin. در شرایط موجود، دعوت به دیدار مستندها، کارآ ترین نحوه ی رسوا کردن دروغ سازان تاریخی است. باید صبورانه و در نهایت آرامش دیگران را دعوت به گفت و گو کنید و مطمئن باشید در هیچ میزانی قادر به دفاع از دروغ های پیش ساخته خود نیستند و اگر در بطن خود ذخیره ای از وجدان حقیقت طلب جای داده باشند، تدریجا به صف بنیان اندیشان خواهند پیوست.  
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد