ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

معنای کنیز و نگاه برده دارانه به انسان در قرآن و مفهوم ملک یمین

توحید

پنجشنبه 8 تیر 1391 ساعت 3:20 PM
سلام استاد و خسته نباشید


ضمن تشکر از آقای موومان در ایجاد فضای بحث بسیار ضروری و سودمند «ماملکت ایمانکم» ، مدتها بود مشتاقانه منتظر بررسی عالمانه و جدی این موضوع در وبلاگ استاد بودم.

من  به عنوان یک مخالف وارد بحث می شوم و هر چند دلایل محکمی بر سو برداشت استاد و دیگر دوستان مخالف این نظریه دارم ولی علاقه مندم در یک فضای آزاد و آ زادی بیان و بدور از تعصب مباحثه کنیم باشد که هر گروه که در گمراهی است توسط گروه مقابل هدایت شود.
به نظر من پس از ارائه سلسله مقالات «ما ملکت ایمانکم» از سوی استاد در قالب یادداشتهای اسلام و شمشیر که فکر می کنم فروردین سال 88 بود عده کثیری عجولانه و شاید از روی نیازهای روحی و جنسی مقتضی سنشان به راحتی و بدون نگاهی ژرف و دقیق به موضوع ، موضوع را خاتمه شده تلقی کردند.

حتی شاهد بوده ام که موارد مبهم قرآنی و حتی متناقض با این نظریه را ناشیانه و عجولانه طبق میل خود توجیه کرده اند . آنچه مسلم است نباید بگذاریم احساسات و نیازهای عاطفی و جنسی جوانیمان بر سلامت موضوع سایه اندازد.

برای شروع به چند تناقض بزرگ و عمده که می تواند بعنوان محرک بحثی سازنده و جدی در این زمینه بشود را از قرآن مطرح میکنم .


دوستان به آیاتی چون 6 مومنون و مشابه آن استناد می کنند که چون در چنین آیاتی حفاظت فروج جز در مقابل ازواج و ما ملکت ایمانکم توصیه و امر شده بنا براین ، منظور از ملکت ایمانکم دوست غیر همجنس است!!!

باید پرسید پس آیه صریحی چون 58 سوره نور را چگونه توجیه باید کرد :

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لِیَسْتَأْذِنکُمُ الَّذِینَ مَلَکَتْ أَیْمَانُکُمْ وَالَّذِینَ لَمْ یَبْلُغُوا الْحُلُمَ مِنکُمْ ثَلَاثَ مَرَّاتٍ مِن قَبْلِ صَلَاةِ الْفَجْرِ وَحِینَ تَضَعُونَ ثِیَابَکُم مِّنَ الظَّهِیرَةِ وَمِن بَعْدِ صَلَاةِ الْعِشَاء ثَلَاثُ عَوْرَاتٍ لَّکُمْ لَیْسَ عَلَیْکُمْ وَلَا عَلَیْهِمْ جُنَاحٌ بَعْدَهُنَّ طَوَّافُونَ عَلَیْکُم بَعْضُکُمْ عَلَى بَعْضٍ کَذَلِکَ یُبَیِّنُ اللَّهُ لَکُمُ الْآیَاتِ وَاللَّهُ عَلِیمٌ حَکِیمٌ

چرا در این آیه ما ملکت ایمانکم دیگر مانند همسر نیست که محرم لحظات خصوصی و زمان عریان انسان باشد ؟


اگر نظریه ما ملکت ایمانکم صحیح هست پس چرا توصیه خداوند باز در آیه 33 نور برای کسانی که شرایط و امکان ازدواج را ندارند ، صبر و عفت است و نه گزینش دوست غیر همجنس؟؟؟

وَلْیَسْتَعْفِفِ الَّذِینَ لَا یَجِدُونَ نِکَاحًا حَتَّى یُغْنِیَهُمْ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ


در ضمن من نتوانستم فایل مقاله آقای موومان را باز کنم و حروف بصورت علائمی مبهم ظاهر می شد ، اگر لطف کرده و فایل را با فرمت PDF آپلود کنید تا بتوانم بطور دقیق مقاله را بخوانم ممنون می شوم.
پاسخ:
آقای توحید. ابتدائا معلوم کنید که ترجمه کنیز برای ما ملکت ایمانهن و ایمانکم را می پذیرید؟
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد