ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

تجویز خودارضایی و زنا با استفاده از آیات قرآن و نقش تخریبی یهودی

چرا

پنجشنبه 15 تیر 1391 ساعت 6:11 PM
سلام

آقای توحید همان طور که خود می دانید من فعلا چندان در اقناع یا یک بحث فکری با دیگران نیستم تنها بدنبال یافتن حقیقت برای خود هستم برای همین باید از خود بپرسم با چه کسی و در مورد چه چیزی بنویسم  من مقاله این افراد در ارتباط با ملک یمین خواندم اما متاسفانه حرفی برای شنیدن برای خود نیافتم می دانید در ارتباط با این مسائل خود قبلا مفصلا توضیح دادم . عملا توی روز روشن تجویز زنا داده می شود

اگر این افراد از منظر جنسی  احساس نیاز دارند از هر روشی دوست دارند استفاده کنند اما بدفهمی که در این افراد وجود دارد خیال می کنند اگر مسئله ای در قرآن نیست برای انسان مفید است مثلا خودارضایی؟! جدا از قرآن که چه می گوید،باید عمیق تر این مسئله را بررسی کرد؟ من می خواهم بپرسم آیا خودارضایی واقعا مفید برای انسان است؟فردیکه خودارضایی برای نجات از بن بست جنسی صورت می دهد چه نیازی به به رابطه جنسی آزاد و دوستی دارد. در همان غرب هم افسار گسیخته مثل کشورما عمل نمی کند یعنی بسیاری وقتی یک دوست جنسی دارند به او وفادارند تا مدتها با هم هستند و مرتب پوست اندازی جنسی نمی کنند

برای من عجیب ترین موضوع در اینجاست از زمان طرح این موضوع تا حالا مدتهایی است که هنوز در معنی این واژه مانده اید حال من نباید بپرسم که آیا واقعا قرآن آسان و روشن است یا ما در یک پیامی گنگ و غیرخدایی گیر کرده ایم؟! همه ذهن و فکر افراد اینجا در این چند سال در گیر و دارد این واژه سرگرمند و معلوم نیست آیا همه مشکلات انسانی در این مسئله است

من می یگویم به جای اینکه بنشینید مرتب بگویید که فلانی یهودی است بنشینید و بگویید یهودی و مسیحی نباشیم از منظر قرآن چه کسانی اینگونه بودند افرادیکه در روز روشن پیام خدا را از موضعی که باید داشته باشد منحرف می کردند همانگونه که بسیاری در اینجا این کار را صورت می دهند


پاسخ:
آقای چرا. ظاهرا فراموش می کنید که بخش بزرگی از ارجاعات و مباحث و مدخل های این وبلاگ مستقیما از زبان آیات قرآن بیان می شود. اگر صبر کنید به لطف خدا پرده از اسرار یهود در ماجراها و ابداعات شرق میانه برخواهم داشت تا دلیلی شود بر این که یهودیان هنوز در حد همان نجس اند که در قرآن خطاب شده اند.  
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد