ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

تازه واردی به نام نرگس در بحث ملک یمین و مسایل جنسی نامربوطه

نرگس

شنبه 17 تیر 1391 ساعت 2:22 PM
با اجازه دوستان قصد دارم تدریجی وارد موضوع مطرح شده توسط جناب موومان شوم .با توجه به اینکه گمان میکنم موضوع طرح شده توسط استاد پورپیرار به حاشیه رانده شده.

ولی قبل از آن از ایشان سوالی داشتم .

جناب موومان چقدر روابط پارتنری را از نزدیک تجربه کرده اید . بگمان بنده شما بسیار کم تجربه یا دقیق تر بگویم اصلا بنظر میرسد تجربه ای در این مورد ندارید خواهشمندم ابتدا به این سوال جواب دهید و اگر تجربه ای در این زمینه دارید که بعید میدانم بگویید در تجربه خود اوضاع چگونه بود و تعداد تجاربتان به چند میرسد و بگویید کیس روبروی شما با این فکر چگونه کنار آمده بود.

بنظر بنده شما لایق گرفتن لقب آخوند موومان هستید چون رابطه پارتنری را که ما سالهای سال و بدون هیچ گونه مشکلی دنبال میکردیم دارای شرط و شروط بسیار غیر مننطقی و فقهی کرده اید .
شما میدانید رابطه پارتنری یعنی چه که ملک یمین را رابطه پارتنری ترجمه می کنید . در سرار دنیا پارتنر ها باهم زندگی میکنند و نسبت به تمام آنچه در رابطه زن و شوهری فعلی میگزرد مقیدند و از طرف مقابل انتظار رعایت تمام حقوق را دارند از غرب تا شرق حتی در اندونزی .......بله فکر نکنم در اندونزی که فکت های شما به آن رفرنس داده نیز این قاعده غیر از این باشد چرا که از نزدیک این موارد را دیده ام حتی در میان قبایل جنگل نشین. در تمام دنیا رابطه پارتنری وجود دارد و هیچ کسی هم لازم نیست 3 بار در طول شبانه روز از پارتنر خود برای ورود و خروج اجازه بگیرد . هر وقت بخواهند همدیگر را میبینند  و حتی با هم زندگی می کنند ،حتی در اندونزی....

بحث من فعلا ورود به آیات قران نیست بلکه روشن شدن موضوع پارتنری در دنیای امروز است که نویسنده مقاله بدون هیچ گونه تجربه ای آن را با ملک یمین یکی گرفته و برای آن محدودیت صادر میکند چیزی که به قول خود او سالهای سال بدون هیچ مشکلی در جریان بوده.
تذکر میدهم که فعلا بحث حول خوب یا بد بودن این موضوع نیست  بلکه موضوعی است که در جهان رایج است.
همچنین در تمام دنیا در رابطه پارتنری لازم نیست دو طرف شیپور برداشته جار بزنند ای مردم شهر بدانید ما پارتنر هستیم و به کسب اجازه از هیچ احدی نیاز ندارد حتی در اندونزی ...
پس شما که نسبت به موضوع پارتنری بی اطلاع هستید البته امیدوارم تعداد رابطه هایتان را بازگو کنید تا بفهمیم بنده درست می گویم یا نه ، چگونه ملک یمین را پارتنر آن هم با این مشکلات جار زدن اجازه گرفتن و ... می خوانید. اگر شما رابطه پاتنری دیگری میشناسید برای چه در مقاله خود ملک یمین را با این رابطه که به قول خودتان در تمام دنیا رواج دارد و شما هم از آن استقبال میکنید و آنرا تایید می کند خلط می کنید . آن چه شما در رابطه با ملک یمین می گویید با این چیزی که ما دررابطه پارتنری در سراسر دنیا میبینیم متفاوت است پس ملک یمین رابطه دیگری جز پارتنری هست البته پیشاپیش بگویم کنیز یا برده هم نیست بگردید آخوند موومان واژه دیگری برای آن پیدا کنید.

به گمان بنده شما از طیفی هستید که می خواهد زنان را بیش از چیزی که در قران آمده در نظر بگیرد که با عث گمراهی است . فعلا تا همین جا را پاسخ بدهید تا وارد مسائل دیگر پارتنری و ما ملک ایمان شما بشویم ببینیم ببینیم تا چه حد این دو با هم یکی هستند .


موضوع من تعریف پارتنری در دنیای امروز است که نویسنده با اشاره به آن و بدون اینکه بداند روابط پارتنری  به چه شکل در دنیا رقم می خورد این واژه را مترادف ملک یمین گرفته  البته نه ملک یمین استاد پورپیرار بلکه جنس این ملک یمین با آنچه استاد  فرمودند  متفاوت است .

سه باره تذکر میدهم قرض قبول یا رد موضوع پارتنری نیست.به نظر بنده از فردا طرفداران موضوع پارتنری هم مانند ترکها و فارس ها و کردها بر علیه این وبلاگ قیام می کنند .





 
 
 
 
آمون : مگر پروردگار عالم به داد برسد که ... هم وارد بحث ملک یمین شده اند: 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد