ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

رابطه جنسی با حیوانات به عنوان هر چیز دم دست و برداشت ملک یمینی

سئوال

یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 10:11 PM
خانم نرگس و آقای موومان
لطفا موضوع را مشخصتر کنید. ما در قرآن 3 نوع رابطه داریم 1- ازدواج دائم که تا 4 زن ،مرد می تواند بگیرد(حالا چرا زنها نمی توانند 4 شوهر داشته باشند عضو حکمتهای الهی است و ورود به آن افتادن به تاویل است) 2 - متعه یا صیغه (که در جامعه ایران شیعه مجاز می داند ولی بد می دانند و سنی حرام بنیان اندیشان هم حکم قطعی ندادند) 3 - ملک ایمان که اگر کسی (مرد) نتواند حتی یک زن بگیرد و یا صیغه کند می تواند ملک ایمان بگیرد زن هم طبق سوره نور می تواند اختیار کند (و هنوز برای کسی معلوم نشده چی هست استاد از یک استاد زبان عرب پرسیدند و جواب گرفتند هر چیز دم دست شاید شامل حیوانات دم دست هم برای رفع ضرورت بشود نمی دانم اما می دانیم کنیز یا غلام نیست) شما به عنوان محقق کدام روش را توصیه می کنید لطفا شروط و شرایط زندگی مشترک هر روش و مسائل اجتماعی ناشی از آن را هم در نظر بگیرید. یعنی اینکه خدا چرا اول ملک یمین را توصیه نکرد که ظاهرا بی قید و شرط تر است و ازدواج را مد نظر داشته که شروط سختتری دارد.
درضمن خانم نرگس شما هم لطفا با ذکر تعداد پارتنرهایتان (جهت اطمینان از مطلع بودنتان از این شیوه) بفرمائید مزایای این روش زندگی نسبت به سه نوع رابطه گفته شده در قران چیست؟
پاسخ:
آقای سئوال. پریشان بافی های بی سر و ته شما که  از درون آن حتی سئوال کردن از خدا نیز موجه است و برای خوش مزگی حیوانات را دم دست می گذارید، جوابی ندارد جز این که تا زمان نصب یادداشت مربوطه و در دنبال دیگر نوشته های اسلام و شمشیر حوصله کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد