ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

فیلم توهین به پیامبر اسلام؛معصومیت مسلمین Innocence of Muslims

مهران

یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 7:05 PM
سلام بر استاد و دوستان

فیلم توهین آمیزی که باعث خشم مسلمین شده است را دیدم.

این تریلر 15 دقیقه ای با نمایش خشونت مسلمانان در کشوری عربی (ظاهرا مصر) و غارت مغازه های مسیحیان و کشتن دختر مسیحی جوان در خیابان با قمه شروع و با گریزی به ابتدای اسلام با معرفی پیامبر اسلام بعنوان فردی با پدری ناشناخته ادامه پیدا میکند. در ادامه توهینها نمایش سکس + نمایش یک خر بعنوان اولین مسلمان و ایمان آورنده به اسلام+ جواز قتل کودکان و زنان و کامیابی های جنسی از آنان+ اتهام همجنس باز بودن پیامبر + نمایش کشتن یک زوج یهودی+ گفتگوی عاقل مرد یهودی و نصیحت او به پیامبر که ما هر دو دم از خدایی واحد میزنیم و از 5000 سال قبل از تو و از زمان فرعونهای مصر یهود به خدای واحد ایمان داشته است پس دلیل این کشتار چیست؟ و جواب پیامبر که ایمان به خدای واحد مهم نیست باید به من بعنوان فرستاده او ایمان بیاورید والا باید یا جزیه و خراج بدهید و یا برگردید به فلسطین!+ صحنه هایی از شرابخواری پیامبر در جمع یارانش و تجویز قتل و خشونت و غارت دیگران در  سراسر فیلم + زنبارگی مسلمانان و بخصوص پیامبر موج میزند.
ساختار فیلم بسیار ابتدایی بوده و بیشتر به یک تئاتر احمقانه تلویزیونی شبیه است.

فیلم با این مضمون که مسلمانان واقعی کسانی هستند که بیشتر خشونت و سکس و غرات انجام میدهند تمام میشود.
نام این محصول مزخرف نیز Innocence of Muslims (مسلمانان بی گناه) نامگذاری شده تا مسلمانان را ذاتا بیگناه و مقصر را ریشه اسلام معرفی نماید.

در این شرایط ظاهرا جهود کار خود را بخوبی برنامه ریزی کرده و پارادوکسی را هدف نهاده که هر طرفش را نگاه کنی به سود جهود باشد.
خشم طبیعی مسلمانان را تاییدیه مضمون فیلم میگیرند و از طرفی نمایش گسترده این توهینها بیصدایی هر مسلمان غیوری را برنمی تابد.

هر چه میگذرد بیشتر و بیشتر از جهود بدم میآید.
بدرستی که خداوند دشمنترین دشمنان را نسبت به دین اسلام؛ جهود معرفی کرده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد