ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

هود ، یهود ، بنی اسرائیل ، ...

بنده خدا
یکشنبه 10 مرداد ماه سال 1389 ساعت 11:46 PM
استاد عزیز -سلام علیکم .خسته نباشید

سید معتصم بالله با کلمات بازی می کنند وچون هر همسایه کنیسه نشین هوشمند تبلیغ سطحی نگری می کند.معنی یهود به تحقیق همان مشرک است یک بار مطلبی نوشتم واعلام کردم که معنی هود  هدایت یافته است وهر هدایت یافته به معنی تسلیم خدا شده است وهر تسلیم شده به فرمان خدا مسلمان است حال ابراهیم و تابع دین ابراهیم باشد یا به قول آقای معتصم بالله بنی اسرائیل و یا تابعین دین بنی اسرائیل ولی به نظر بنده  نکته اینجاست که قران یهود را به معنای هدایت نیافته وحرف (ی)متصل به هود را برای نشان دادن عدم تکمیل پرسه  هدایت بر کلمه هود افزوده است.هدایت همان تسلیم امر خداوند بودن است ونقطه مقابل آن شرک است ویهود هنوز هدایت نشده.مشرک است ونجس.

و وصی بها ابراهیم بنیه و یعقوب یا بنی ان الله اصطفی لکم الدین فلا تموتن الا و انتم مسلمون (بقره 132)

ما کان ابراهیم یهودیا و لا نصرانیا ولکن کان حنیفا مسلما (ال عمران 67)

جناب معتصم بالله درست می گوید اسرائیل اگر همان عبد خدا هدایت یافته وهود باشدوبر سبیل وهدایت تورات غیر مجعول بله مسلمان است ولی ما با قوم صاحب چنین صفتی هیچگاه آشنا نبوده ایم ما با اسرائیل ویعقوب دیگری  که هیچ شباهتی به عبد خدای(معنی اسرائیل) سر به راه وهدایت نیافته  در تورات اشناییم این اسرائیل دیگری است که هدایت نیافته ونمی توان بر آن نام مسلمان نهاد چرا که او یهود است .
مخلص کلام اینکه استاد عزیزبنا بردرکی که از تعالیم شما دارم  بنده به دو اسرائیل معتقدم به این طریق که یکی آن اسرائیلی است که در تورات مجعول است که هدایت نیافته و سر براه نیست ومسلمان نامیده نمی شوندوگردنکشی به خدا دارد با او کشتی می گیرد و خدا را مغلوب می کند ویهود است  ودیگری اسرائیلی است که در واقع بوده ولی از مقطع  جعل ودستکاریهای تورات واعتقاد به مجعولات که قرآن هود را یهود خوانده کلا" اثری از واقعیت انها از زمان جعل در تورات نمی یابیم  و آن اسرائیلی بود که هود بود و وصیت به مسلمان مردن فرزندانشان می کرد.
تا نظر شما چه باشد.
پاسخ:
آقای بنده خدا. هود نامی است که یهودیان بر خود گذارده اند: قالوا کونوا هودا او نصارا تهتدو... اما قرآن آن ها را نه هود که یهود می خواند. ولن ترضی عنک الیهود... اینک خطاب یهود فاقد معنای ر وشن لغوی است، اما واضح است که خداوند نام هود را برای یکی از پایه های شرک، با افزودن حرف ی بر ابتدای آن، رد کرده است.  این مطلب بسیار واضحی است که به خواست خدا گره لفظی آن به زمان خود گشوده خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد