ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

چه می توان در برابر آقای پورپیرار به عنوان مخالف ابراز کرد ؟

محمدرضا نیسی
پنجشنبه 14 مرداد ماه سال 1389 ساعت 03:47 AM
...********************

ز- بحث هویت‌طلبی عزیزان و سروران ترک

جناب 206 بهتر نیست شما برای هویت‌طلبی ملت شریف ترک به تبیین کارهای مزدوری به نام آتاتورک بپردازید که چگونه ترکیه را به سدی مقابل اسلام تبدیل کرد. خیانت همه جانبه در تغییر الفبای مردم ترک و قالب کردن الفبای لاتین را تشریح کنید.

بهتر نیست زوایای پنهان تبدیل ترکیه و مردم شریف ترک به نگهبانانی بی‌جیره و مواجب برای سرزمین جیره‌دهندگان آتاتورک را برای همگان بازگو کنید؟ ارجاع‌تان می‌دهم به سخنان اخیر جناب دیوید کامرون که گفته بود ما چگونه ترکیه را که سال‌ها نگهبان ما بود را به اتحادیه اروپا راه ندهیم!!(نقل به مضمون)

بر ملت شریف ترک مبارک باد! که تاکنون نگهبان مرزها بوده و الان هم با خروارها منت قرار است به نگهبانی در داخل مرزها بپردازد!

البته من به شما بگویم این ارجیف نخست وزیر "مادر همه عروس‌ها" نشان از درماندگی و استیصال آنان در مقابل موج اسلام‌خواهی وبیداری ملت شریف ترک است و الان مجبورند امتیاز بدهند و عقب‌نشینی تاکتیکی کنند.

**********************

ح – در پایان

در پایان همه کسانی‌که ممکن است تحت تأثیر کلاشی‌ها، شارلاتان‌بازی‌ها و دروغ‌پردازی‌های جناب 206 و مشاوران باهوشش قرار گرفته باشند، بدانید و آگاه باشید نور حقیقتی که جناب پورپیرار کبیر تابانده تمام خفاشان و اربابان جعل تاریخ را چنان کور کرده که چاره‌ای جز عقب‌نشینی و هذیان‌گوئی برایشان باقی نمانده است. تنها راه نجات از این ظلمات پیوستن و یا ماندن در مسیر بنیان‌اندیشی نوینی است که همه بشریت مدیون استاد عزیز خواهد بود.
تا سعادتی باشد و درک کنند... ان شاءالله
پاسخ:
آقای نیسی. به کارهای مهم تر از صرف وقت در پاسخ نویسی به یک یهودی برسید. بایستید و ببینید چه گونه دائما در مدفوع خود فروتر می رود. شاید هم توانست به راه نمایی مراکز یهودی، کتیبه دیگری در اطراف شیراز به زبان عبری در مظلومیت قوم یهود در ماجرای پوریم حک کند. همین قدر بدانید که به دنبال یادداشت های قلم، تمام ماموران فرهنگی نان خور اورشلیم  در سطوح رسمی و غیر رسمی آن در منطقه به حرکت درآمده اند. اما خرواری از این مبهمات قادر نیست تراش یکی از آن همه گل لوتوس  نیمه تراش در تخت جمشید را کامل کند.  
 
 
 
 
 
 آمون : فقط آخرین کامنت از مجموعه های دوستمان را به دلیل در بر داشتن پاسخ استاد درج نمودیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد