ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

تغییر 180 درجه نظر و عقیده دکتر مازیار اشرفیان بناب؛ژنتیک آریایی

saleh

چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 1:10 PM
استاد ببخشید وقتی کلیک می کنم اسمم رو بنویسم اینترنت خودش اسم هایی رو که قبلا استفاده شه باز می کنه دستم خورده ... رو زدم. نه همون اولی رو هم من نوشتم چون اینا یه ادعاهای بزرگی هستن باید بهشون جواب داده بشه البته مازیار اشرفیان بناب رو که تو اون سایت نوشته من فیلمشو دارم اولش گف ژنتیک ایرانیان هیچ ربطی به آریایی ها نداره بعد سه روز بعد حرفشو عوض کرد کاملا برعکس اینو گف. اگه خواستین می تونم فیلمشو براتون بفرستم
پاسخ:
از ماجرا باخبرم.  
 
 
 
 
 
آمون : بیشتر در مورد موضوع :  
 
 
 
نظرات 7 + ارسال نظر
عباس دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام ،منظورشان این بوده که آریاییها به ایران نیامدند بلکه ایرانی های آریایی که از 11هزار سال پیش در ایران ساکن بودند به شمال آسیا واروپا رفته اندیعنی ایشان حرفشان را عوض نکرده اندوبه آن تصوری که از مهاجرت آریایی هااز سیبری به ایران وجود دارد نظر منفی دادندوگرنه یک نژاد مشخصات ژنوتیپی وفنوتیپی خاص خودش رادارد وبطور علمی قابل اثبات است وبا نظر وسلیقه وتعصبات قومی ونژادی تغییر نمی کند.جنابعالی هم اگر می خواهید حقیقت را درک کنید باید تعصبات را کنار بگذارید وبر روی نحوه تحقیق ایشان بررسی کنید که آیا صحیح بوده یا خیروگرنه اگر نتیجه تحقیقات ایشان را مخالف باور های خود می دانیدوبه همین دلیل سعی می کنید با آن مقابله کنید دچار گمراهی می شوید وبه حقیقت نمی رسید.حقیقت فارغ از تعصبات وباور های ماست.

سلام. نمی دانم چه می گویید و از تکرار حرفهای باطل شده به دنبال چه نتیجه ای هستید. تخت جمشید نیمه کاره است. بیستون را صد سال پیش جعل کرده اند. کسی به اسم ناصرالدین شاه در تاریخ نبوده و هر آدمی می فهمد که نباید ترک ها و کردها و لرها و بلوچ و گیلکی را یک کاسه کرد و از یک قوم گفت. ملعبه آریایی دیگر افتاده و شکسته و این مسخره بازی ها لوث شده اند و نخ نما. کدام آرایی؟ چه کسی باور می کند تمدن از سیبری به ایران آمده؟ 11 هزار سال پیش می دانید یعنی چه؟! می دانید بومیان ایران و بین النهرین در عید پوریم توسط یهودیان نسل کشی شدند و احدی از آنان باقی نماند؟ کجای کاری برادرجان؟ /آمون/

رضا یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 02:31 ق.ظ

مرگ بر سیستم پهلوی. بانژاد پرستی اریایی فارسیسم زنده باد ایرانی. ترک کرد لر بلوچ ترکمن و طبرستان. گیلک تالش .

زهرا یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 08:05 ب.ظ

لطفااین را حتما ببینید(www.youtube.com/watch?v=wfdY2ZloRQA)

ابهر.زنجان دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 06:49 ب.ظ http://www.ensanvaensaniyat1.blogfa.com

هدف شوم عده ای پان فارس و انیرانیه که باهربهانه ای میخوان ایران رو تنها متعلق به آریایی ها بدونن و از این راه بین ایرانی ها جدایی و تفرقه بیندازن.

همه ی ایرانی ها آریایی نیستند بلکه همه ی آریایی ها ایرانی اند

گل محمد عسگری خشوئی شنبه 5 دی 1394 ساعت 06:39 ق.ظ

اصلا نژاد مهم نیست همه ما ادمیم انسانیت مهمتراست

آمون : رفتار فرد باید انسانی باشد وگرنه ظاهرا همه آدمیم.

انیتا شنبه 11 فروردین 1397 ساعت 09:40 ب.ظ http://leal

خب درست گفتند!اصلن چه دلیلی داره استانی که همچنان نام پارسی داره جمعیتش نژادن ترک ترکستانی باشه آذر واژه ای پارسیست!به این افتخار کنید که آذربایجان مهد زبان پارسیست!نه فارسهای ایران!!!

انیتا شنبه 11 فروردین 1397 ساعت 09:45 ب.ظ http://leal

اقای پورپیرا شما چرا همیشه سعی دارید بختیاری رو عرب معرفی کنید؟!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد