ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

کورش کبیر هخامنشی و مزدوری و خدمت گزاری برای صهیونیست ها و یهودیان آواره و پراکنده در بازگرداندن به سرزمین کنعانیان و فلسطین

چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 07:39 ق.ظ
شیمعون پرز، رئیس جمهوراسرائیل اعلام کرد، ایران و اسرائیل می توانند پشت یک میز نشسته و مذاکره کنند. اسرائیل دشمنی ابدی با ایران نداشته و ندارد.
وی که با روزنامه بریتانیایی " دیلی تلگراف" مصاحبه می کرد، در مورد خصومت فعلی بین دو کشور گفت: اسرائیل هیچگونه دشمنی با ایران ندارد و کورش کبیر، پادشاه یزرگ ایران، اولین پادشاهی بود که یهودیان را از بردگی در بابل رها کرد و آنها را بار دیگر به سرزمین شان باز گرداند و از یهودیان ایران نیز خواست که به "ارض اسرائیل" مهاجرت کنند، پس وی اولین صهیونیست جهان بود".
پرز که در ماه اوت سال جاری، نود ساله می شود و مسن ترین رهبر یک کشور جهان است افزود:" رهبران حکومت فعلی اسلامی ایران تمام هم و غم خود را بر روی ساخت بمب اتم متمرکز کرده اند تا کشور یهودی را از صفحه جهان محو کنند، اصلا نمی دانم که به چه نتیجه ای خواهند رسید؟
در صورتی که اسرائیل هیچ کشور یا طرفی را تهدید نکرده و نمی کند، اما آنها همواره ما را تهدید به نابودی می کنند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا ایران و اسرائیل می توانند وارد مذاکره مستقیم شوند گفت:" چرا که نه ، ایرانیان دشمن ما نیستند و ما بر علیه آنها نیستیم . وی در ادامه تاکید کرد که هیچ نفرتی از ایرانیان ندارد.
پرز این مصاحبه را پیش از پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ایران انجام داده است، به نوشته همین روزنامه در اوج جنگ ایران و عراق، مهندسین و تکنیسین های اسرائیلی به ایران رفته و هواپیماهای جنگی این کشور را تعمیر می کردند.
لینکی که Aydın فرستاده بودند
پاسخ:
بالاخره یکی باید تکلیف ما را با این کورش صهیونیست روشن کند.

 

 

 

 

آمون : این یادداشت مد نظر است :  

 

http://purpirar.blogsky.com/1392/03/29/post-4294/لینک-فیلتر-شده-از-سایت-قیرمیز-قرمز-

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد