ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

مستند از تهران تا قاهره،قضاوت تاریخی در مورد شاهنشاه آریامهر محمدرضا پهلوی،زندگی و دوران سلطنت و شخصیت اخلاقی، ساواک، خوش گذرانی

پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 11:42 ب.ظ
سلام استاد

در حال بررسی تاریخ معاصر هستید و حقایق کتمان شده را بدون هراس از نام و نان عیان می کنید. نظرتان راجع به محمدرصا پهلوی چیست؟ شخصی که هیچ فرصتی برای دفاع از خود برایش قائل نشدند (حتی رسانه های غربی) و به طرز مشکوکی یک سال و نیم پس از سقوط فوت کرد (یا کشته شد) و اکثر بازوهای نظامی و مورد اعتماد و نزدیکش از تیمسار های مختلف گرفته تا آقای بختیار که قطعا حقایق زیادی را می دانستند کشته شدند.
حقیقتش اینکه تا چند روز پیش خود من بعلت سالها تبلیغ منفی علیه او از سوی حکومت جانشین ، که چیزی جز سیاهی و تباهی از او ارائه نکرده ، فکر می کردم واقعا فرد ملعون و سیاه کاری است ، ولی به قول یکی از پاراگراف هایتان در کتاب پلی بر گذشته ، از نظر مورخ هیچ شخصیتی ملعون و منفور نیست و ... تا اینکه چند روز پیش مستند مفصل جالبی با عنوان «از تهران تا قاهره» در مورد وقایع رخ داده در 10 سال انتهایی حکومت شاه دیدم که حقایق در خوری داشت.
به هیچ وجه قصد تطهیر او را ندارم ، ولی انصاف و انسانیت حکم می کند نکات مثبت و خدمات او هم مورد توجه قرار گیرد ، تا نظر شما و سایر دوستان چه باشد.

موفق و پیروز باشید.
پاسخ:
برای محکوم کردن ابدی او، کافی است توجه کنید در سرزمینی که شن و قیرش مفت بود و دست مزد روزانه کارگران غیر متخصص به ده ریال هم نمی رسید، ا توبان این سرزمین پهناور تهران - کرج بود و پای تخت امپراتوری پهلوی روزانه 4 ساعت نوبت خاموشی داشت. محمد رضا تنه لش خوش گذرانی بود که اینده را هم برای اعتراف و تنبیه به دست بازجویان ساواک می سپرد.  
 
 
 
 
 
 
آمون : همچنین بنگرید به :  
 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد