ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

رضا خان (رضا شاه)، مامور مزدور بیگانگان در ساخت تاریخ مجعول و مطلوب اجنبی های بیگانه و تولید کتیبه مجعول بیستون برای هخامنشیان

رضا خان

یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 10:27 ق.ظ
1- با توجه به کارهای رضا خان و قلع و قمع خوانین و والی های ولایات مختلف ایران، فکر می کنم کتیبه بیستون را مقارن انتصاب رضاخان از طرف بریتانیا بر مسند قدرت ایران حک نموده اند و آن کارهایی را که به داریوش نسبت داده اند کارهایی بوده که رضاخان هم انجام داده است، یعنی قلع و قمع خوانین و عشایر و مقاومتهای مردمی علیه ظالمهای رضا خان و امنیه هایش!
2- کتل جاده دشت ارژن شیراز را 1348 شمسی ساخته اند.اکنون بعد از گذشت کمتر از نیم قرن آثار ماشینهای حفاری بر روی صخره ها ازبین رفته است. آیا کتیبه بیستون بعد از 25 قرن می توانسته سالم و قابل خواندن باقی بماند در حالی که عمق نوشته های آن از چند میلیمتر بیشتر نیست؟!
3- در قران کریم به اقوام و دولتهایی که در گذشته صاحب قدرت بوده و سپس نابود شده اند کلمه قرن اطلاق می شود. فکر می کنم شاید این از سنت های الهی باشد که هر قدرتی قریب به یک قرن(یکصد سال) طول می کشد.مثلا اوج کشورگشایی های امپراتوری بریتانیا از اواسط قرن نوزده تا اواسط قرن بیستم بوده است. بر همین منوال اوج قدرتنمایی ایالات متحده نیز حد اکثر در نیم قرن آینده خواهد بود بعد از آن بازی به گونه ای دیگر خواهد بود!چگونه و چه خواهد شد؟ نمی دانم!
پاسخ:
کاملا پیداست که مطالب را درست دریافت نکرده اید.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد