ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

فایل صوتی و ویدئوی تصویری اظهارات/ اعتراف آقای علی اکبر هاشمی رفسنجانی به بمباران شیمیایی مردم سوریه توسط دولت بشار اسد

نیسی

جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 06:54 ق.ظ
سلام علیکم

*** مطهری افزود: شاید ایشان (رفسنجانی) اطلاع، اخبار و اسنادی دارد که نمایانگر حمله شیمیایی دولت سوریه به مردم است ***

گویا باز هم باید شاهد حادثه مهم دیگری در تاریخ 11 برای مصالح ملت شریف یهود ! باشیم. معلوم نیست این جماعت چه اصراری برای انجام طرح های کثیف شان در زمان های مرتبط با عدد 11 دارند؟!

به نظر می رسد آمریکا و اسراییل خود را برای حمله به سوریه و نابودی کامل آنچه از زیر دست دار و دسته بشار اسد و شورشیان، سالم مانده در تاریخ 11/9 آماده می کنند.

بناست کنگره در تاریخ 9/9 حمله به سوریه را مصوب نماید و برنده جایزه صلح در 10/9 مصوبه را تنفیذ کنند و جملات بشردوستانه نیز در 11/9 آغاز گردد.

علاوه بر این، ملت شریف یهود جشن های سال نویش را به خوبی و خوشی تمام کند و از دید و بازدید سال نو هم بیکار شده باشد

از آن مهم تر تبریک رییس جمهور محترم مهم ترین کشور مدعی اسلام به مناسبت فرا رسیدن سال نوی یهود، سنگ روی یخ نشود.

در این بین اظهارات یکی از مهمترین حامیان ریاست محترم جمهوری نوبر است. در حالیکه غربیان درمانده مدرک و شاهد برای اتهام دروغیانشان علیه دار و دسته بشار هستند، سردار سازندگی قائله را به سود غربیان و اسراییل مختومه اعلام می کنند و حکم را علیه حکومت سوریه قرائت صادر می فرمایند.

هاشمی رفسنجانی : " مردم سوریه بیش از ۱۰۰ هزار کشته و ۸ میلیون آواره دادند در داخل و خارج، زندان ها پر از مردم، زندان ها جا ندارد بعضی از ورزشگاه ها را گرفتند، آنها را پر کردند شرایط بدی بر مردم حاکم است مردم از یک طرف از طرف خود حکومتشان بمباران شیمیایی می شوند و از طرف دیگری امروز منتظر بمب های آمریکا باید بمانند."

http://jahannews.com/vdcg7z9wwak9qt4.rpra.html

مطهری افزود: شاید ایشان اطلاع، اخبار و اسنادی دارد که نمایانگر حمله شیمیایی دولت سوریه به مردم است و می خواهند انقلاب اسلامی ایران بیشتر از این در این قضیه مایه نگذارد، اما اظهارات ایشان به معنای حمایت از حمله آمریکا به سوریه نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی درباره حمله شیمیایی به مردم سوریه گفت: روابط عمومی مجمع این سخنان را تکذیب کرده اما فیلم این سخنرانی موجود است، آقای هاشمی حرفش را زده و نظرش این است و شاید به نظرش مصلحت کشور در این موضع گیری است.
 
 
 
 
آمون : این هم محتوای لینک ها که فایل صوتی در همان لینک موجود و قابل دانلود است :  
 
 
انتشار صوت و فیلم سخنان هاشمی علیه سوریه/ آقای رفسنجانی! جوابی دارید؟
شفاف‌ترشدن هوشمندی شورای‌نگهبان در ردصلاحیت وی
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۹
فیلم و صوت اظهارات اعجاب آور آقای هاشمی رفسنجانی درباره سوریه منتشر شد تا هرگونه ابهامی در این زمینه از بین برود.
به گزارش سرویس سیاسی جهان نیوز، پس از آنکه جهان نیوز اظهارات اعجاب آور آقای هاشمی رفسنجانی درباره سوریه و در تایید ادعای آمریکا و رژیم صهیونیستی را منتشر کرد، موجی از اعتراضات علیه او به راه افتاد.
معترضان که از سخنان هاشمی حیرت زده شده بودند، از دفتر وی خواستند فیلم سخنان او را منتشر کند تا ابهامات احتمالی از بین برود. زیرا پیشتر روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهارات منتسب به هاشمی درباره سوریه در اصفهان را تکذیب کرده بود.
اما این روابط عمومی که همواره در دفاع از شخص آقای هاشمی پیشتاز بوده، درباره مواضع هاشمی در مازندران سکوت کرد و حتی در سایت شخصی آقای هاشمی هم هیچ اثری از متن، صوت و فیلم سخنان او دیده نمی شود.
البته برخی از مسئولان از جمله
اظهارات غیرمسئولانه و دشمن شادکن هاشمی در حالی ایراد می شود که موضع مقامات رسمی جمهوری اسلامی از رهبری معظم انقلاب، ریاست جمهوری و وزارت امورخارجه و نیز ملت ایران دقیقا مخالف مسیر کنونی اوست.
مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه درصدد رد اظهارات منتسب به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر آمدند. افخم در این باره گفت: اظهارات رییس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام تحریف شده و از سوی دفتر ایشان نیز تکذیب شده است.
تا اینکه اکنون فیلم و صوت اظهارات جنجال ساز هاشمی منتشر شد و به ابهامات موجود پایان داد.
هاشمی عصر روز یکشنبه در مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله‌صالحی مازندرانی در شهر شیرگاه سوادکوه شمالی در بخشی از سخنان خود به مسائل و مشکلات اقتصادی ایران اشاره کرد و گفت: "ما در محاصره، تحریم و بایکوتیم و نمی‌توانیم از منابع استفاده کنیم، باید گران بخریم و در دریافت پول هم با مشکلات فراوان روبرو هستیم اما اخیرا شاهد خطر بزرگ تری هستیم. مردم سوریه بیش از ۱۰۰ هزار کشته و ۸ میلیون آواره دادند در داخل و خارج، زندان ها پر از مردم، زندان ها جا ندارد بعضی از ورزشگاه ها را گرفتند، آنها را پر کردند شرایط بدی بر مردم حاکم است مردم از یک طرف از طرف خود حکومتشان بمباران شیمیایی می شوند و از طرف دیگری امروز منتظر بمب های آمریکا باید بمانند."
ادعاهای باورنکردنی آقای هاشمی درباره استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه، پیش از این نیز از سوی سران کاخ سفید و تل آویو و با هدف کمک به جریان سلفی - تکفیری حاضر در سوریه بصورت گسترده ای در رسانه های غربی منعکس شده و به بهانه ای برای حمله نظامی به این کشور مبدل شده بود.
روند ابراز علنی برخی نظرات مغایر با چارچوب از سوی هاشمی رفسنجانی که از فتنه ۸۸ و نماز جمعه معروف او آغاز شده بود، این روزها و پس از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به اوج خود رسیده به نحوی که هاشمی هشتاد ساله به صورت علنی از رویکردهایی مخالف خط مشی امام (ره) به عنوان رویکردهای مورد علاقه خود در عرصه های مختلف یاد می کند، موضوعی که درباره مقاومت اسلامی در قالب یک مصاحبه بیان شده و این بار به ماجرای سوریه نیز کشانده شده است.
جالب اینکه آقای هاشمی روز شنبه در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اظهار مواضع سیاسی توسط افراد و کانال‌های غیررسمی که می‌تواند برای سیاست خارجی کشور تبعات منفی به همراه داشته باشد، گفته بود: باید از بیان مواضع غیررسمی و افراطی توسط افراد غیر مرتبط پرهیز و مواضع اصولی و هوشیارانه نظام توسط کانال‌های رسمی و مسئول بیان شود.
اما اکنون اظهارات غیرمسئولانه و دشمن شادکن هاشمی در حالی ایراد می شود که موضع مقامات رسمی جمهوری اسلامی از رهبری معظم انقلاب، ریاست جمهوری و وزارت امورخارجه و نیز ملت ایران دقیقا مخالف مسیر کنونی اوست.
با توجه به این واقعه تلخ، تدبیر و هوشمندی شورای نگهبان در ردصلاحیت آقای هاشمی در انتخابان ریاست جمهوری بیش از پیش روشن و مشخص شد که افکار هاشمی در سال های اخیر دچار تغییرات ماهوی شده است.
البته گرچه مواضع غیرقابل توجیه و خلاف اصول انقلاب از سوی هاشمی رفسنجانی در سال های پس از فتنه ۸۸ بشدت افزایش یافته اما قطعا دلسوزان انقلاب و نظام، چنین مواضعی آن هم از جایگاه ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر نمی تابند و اینگونه اظهارات خشم آنان و همه حامیان مقاومت در داخل و خارج کشور را به دنبال خواهد داشت.
بر این اساس باید منتظر واکنش مسئولان و فعالان سیاسی به انتشار سند تصویری و صوتی سخنان هاشمی بود.
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد