ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

نسخه اصلی و واقعی قرآن نازل شده در دستان امام زمان، آخرین امام شیعیان و ارائه در پایان دوران غیبت کبری و آغاز ظهور مهدی موعود

نیسی

شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 05:51 ق.ظ
سلام علیکم

*** با این ادعای واهی، امام شان را از خصیه اصلی رهبری و امامت یعنی هدایت ساقط می کنند و در نتیجه از شرایط امام بودن خارج می شود! ***

جناب آقای دارا

این جماعت فرقوی و منحرف مصداق بارز آیات ذیل هستند:

وَقَالَ الرَّسُولُ یَا رَبِّ إِنَّ قَوْمِی اتَّخَذُوا هَذَا الْقُرْآنَ مَهْجُورًا (٣٠ فرقان)

مُنِیبِینَ إِلَیْهِ وَاتَّقُوهُ وَأَقِیمُوا الصَّلاةَ وَلا تَکُونُوا مِنَ الْمُشْرِکِینَ (٣١)مِنَ الَّذِینَ فَرَّقُوا دِینَهُمْ وَکَانُوا شِیَعًا کُلُّ حِزْبٍ بِمَا لَدَیْهِمْ فَرِحُونَ (٣٢)وَإِذَا مَسَّ النَّاسَ ضُرٌّ دَعَوْا رَبَّهُمْ مُنِیبِینَ إِلَیْهِ ثُمَّ إِذَا أَذَاقَهُمْ مِنْهُ رَحْمَةً إِذَا فَرِیقٌ مِنْهُمْ بِرَبِّهِمْ یُشْرِکُونَ (٣٣ روم)

إِنَّ الَّذِینَ فَرَّقُوا دِینَهُمْ وَکَانُوا شِیَعًا لَسْتَ مِنْهُمْ فِی شَیْءٍ إِنَّمَا أَمْرُهُمْ إِلَى اللَّهِ ثُمَّ یُنَبِّئُهُمْ بِمَا کَانُوا یَفْعَلُونَ (١٥٩ انعام)

از این جماعت بپرسید مگر از وظایف امامان ادعایی شان هدایت پیروان شان نیست؟ مگر مدعیان ارتباط با امام زمان مزعوم کم هستند؟

چرا امام زمان مزعوم نسخه اعایی کلام الله را نزد خویش احتکار کرده و برای رفع فتنه و گمراهی امت، آن را به واسطه ها ارائه نمی کند تا به فضل صنعت چاپ و کاغذ سهمیه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح وسیع چاپ شود؟!

با این ادعای واهی که امام زمان مزعوم نسخه اصلی کلام الله مجید را نزد خویش احتکار کرده، این جماعت نقض غرض کرده و امام شان را از خصیه اصلی رهبری و امامت یعنی هدایت ساقط می کنند و در نتیجه از شرایط امام بودن خارج می شود!

واقعا که حال و روز این جماعت فرقوی مایه عبرت است، و بهترین توصیف حال و روز زارشان، توسط قران عظیم ارائه شده است :

مَثَلُ الَّذِینَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ أَوْلِیَاءَ کَمَثَلِ الْعَنْکَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَیْتًا وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ (٤١ عنکبوت)

 

 

 

  

 

 

 

 

  

 

 

قرآن بدون کمک احادیث حرفی برای گفتن ندارد!!!!!!!!!!!!!!

شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 09:38 ق.ظ
آقای دارا من هم با یکی از همکاران(البته شیعه، ضمن این که من خود به اصطلاح شیعه ام)در رابطه با مسائلی که در حال حاضر بین مسلمین در جریان است بحث می کردم و گفتم که همه این فتنه ها ناشی از رها نمودن قرآن عظیم الشان و چسبیدن به روایات و احادیثی است که حتی مطابق متن خود قران کریم پیامبر هم حق نداشته چیزی را از پیش خودش به نام دین به خورد مردم بدهد، مگر آنچه به او در قالب کلام خدا وحی می شده است! اما ایشان ضمن این که بنده را به مطالعه بیشتر(البته منظورشان همان کتب تفسیر و تأویل و ... بود؟!) فرا خواندند جمله نغزی فرمودند که؛ " اگر اخبار و احدایث را از دین اسلام کنار بگذاریم از اسلام چیزی نمی ماند"؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ماندم که چه جوابش را بدهم. بعد با خودم فکر می کردم که با این گروه منجمد الفکر که به تعبیر قرآن کریم دلهاشان از سنگ هم سخت تراست چه باید کرد؟! هنوز به نتیجه ای نرسیده ام؟! به نظر شما با تخریب کنندگان دین خدا چه باید کرد؟! و دستور خداوند در باره این منافقان چیست؟!
فکر می کنم مسلمین واقعی(معتقدین به کلام الله بودن قران کریم) باید از این گروه بخواهند که یا از دین اسلام خارج شده و ادعای مسلمانی نکنند، در غیر اینصورت در صورت وانمودی به مسلمانی و درعین حال تخریب دین مبین اسلام با آنها برخورد جدی صورت گیرد!!! باز هم می پرسم به نظر شما با این گروهی که خدا را حقیر و لال و ناتوان و دارای لکنت زبان که قادر به بیان منظورش بنوده و لذا مخلوقاتش باید ناگفته های او را تکمیل می کرده اند چه باید کرد؟!
یک موضوع دیگر که اینها معتقدند این است که" قرآن را فقط امام معصوم می فهمد ولاغیر؟!!! ولذا تا ظهور امام معصوم ما باید کتاب خدا را به کناری گذاشته و با اخبار و احادیث زندگی کنیم"؟! البته من مانده ام اینها چگونه در نمازهایشان حداقل دو سوره از همان قرآنی که مفاهیمش را نمی فهمند می خوانند؟!!! البته که تناقض گویی اینها بسیار است و به تعبیر خود قران کریم با خیالاتشان تفریح می کنند!!!

 

 

 

 

 

 

 

  

 

نیسی

شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 03:17 ب.ظ
سلام علیکم

جناب "قرآن بدون کمک احادیث حرفی برای گفتن ندارد"

امام زمان مزعوم جماعت فرقوی، هر جمعه بعد از ظهر با متولیان امور فرقه، جلسه رسیدگی و رتق و فتق امور معنوی و دنیوی امت را برگزار می کند و بر اساس ادعایشان رهنمودهای امام شان از طریق این متولیان متصل! دریافت می گردد.

توصیفی که برای بهره بردن از امام مزعوم شان ارائه می دهند مانند بهره بردن از خورشید پشت ابر است.

خوب باز هم مشکل شان حل نمی شود و باید نسخه ادعایی کلام الله مجید که نزد این امام مزعوم احتکار شده، از قرن ها پیش ارائه می گردید

فلذا از قرن ها پیش امام مزعوم شان به دلیل تعمیق گمراهی و بسط فتنه در بین مسلمین و همچنین افتادن به دام تاسیس حزب و دار و دسته و فرقه، از عصمت ساقط شده و دیگر نمی تواند حامل خصیه امام نیز باشد.

حال از این جماعت فرقوی منحرف بپرسید چه بلایی سر اسلام و قرآن می آید!!! به آنها بفرمایید بروند و فریاد وا اسلاما سر دهند که قرن ها نه امام دارند و بی معصوم مانده اند!!!

و ازشان بپرسید اکنون که اینگونه است برای فهم کلام الله العظیم چه کار باید بکنند؟!!!

و بهترین جواب به این جماعت فرقوی منحرف آیه ای از کلام الله المجید است:

مَثَلُ الَّذِینَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ أَوْلِیَاءَ کَمَثَلِ الْعَنْکَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَیْتًا وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ (٤١ عنکبوت)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آمون : کامنت قبلی در این آدرس است :  

 

http://purpirar.blogsky.com/1392/06/22/post-4567/واژه-و-لغت-آخوند-و-کشف-معنی-زبان-شناسانه-و-مفهوم-ضد-خدایی-و-منکر-خدایی-آن-و-انکار-خداوند-توسط-مبلغین-آنوسی-مسلمان-نمای-یهودی

 

 

چند کامنت هم بعد از نصب اضافه شده به علت ارتباط معنایی.  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد