ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

فرهنگ عمومی جهان و تمدن بشر، آلوده به دروغ و خرافه و دشمنی های تزریق شده از جانب یهودیان مروج خرافات دینی و فرهنگی و تاریخی ملل

عارف

سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 03:15 ب.ظ
یهودیان در سراسر جهان همواره برای نفوذ در آئین اسلام کوشیده اند و نهادهای به ظاهر اسلامی بی شماری را برساخته اند که یکی از مهمترین آنها عرفان و تصوف و فلسفه اسلامی به شمار می رود و نکته بس جالب این است که یهودیان کدهای ویژه ای را در این برساخته های خود جای دادند که باز هم از مهمترین این کدها ستاره داود و ذکر "یاهو" است؛ در تمامی خانقاه های اسلامی، از بالکان در قلب اروپا گرفته تا ترکستان چین و شبه قاره هند و جنوب شرقی آسیا و شمال و قلب آفریقا، هر کجا که خانقاهی به ظاهر اسلامی را ببینیم، عبارت "باهو" به همین الفبای عربی بر دیواره های خانقاها آشکارا به چشم می خورد.

بعد می بینیم که یکی از نخستین و بزرگترین سایتها و موتورهای جستجوی اینترنتی هم "یاهو" (yahoo) نام دارد؛ و بعد با دقت بیشتر می بینیم که نخست وزیر اسرائیل هم بنیامین نتان "یاهو" نام دارد!! این عنوان "یاهو" در حقیقت همان "یهوه" یا نام خدای یهود است که یهودیان با زیرکی تمام آن در تمام ساخته های خودشان، از خانقاه های مثلا اسلامی گرفته تا سایت اینترنتی مشهورشان، جای داده اند!!

درست همانگونه که ستاره داود را در تقریبا تمامی نقوش کاشیکاریهای به ظاهر اسلامی و در بخش عمده ای از اماکن مقدس اسلامی، از مسجد و خانقاه گرفته تا امامزاده و بقعه و غیره جای داده اند!!

و این توجهات در میان بینان اندیشان همه از برکات قلم توانای استاد بی همتا ناصر پورپیرار است که یهودیان از شنیدن نامش دچار رعشه می شوند.
پاسخ:
اشارات صحیحی است. از تعارفات شما نیز ممنونم.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد