ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

حکم شرعی و دینی ازدواج با زنان اهل کتاب یهودی و مسیحی(نصاری، نصرانی) در قرآن و اسلام و تشکیل خانواده و نکاح با زنان اهل کتاب

مکاشر

یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 07:41 ب.ظ
«الْیَوْمَ أُحِلَّ لَکُمُ الطَّیِّبَاتُ وَطَعَامُ الَّذِینَ أُوتُوا الْکِتَابَ حِلٌّ لَکُمْ وَطَعَامُکُمْ حِلٌّ لَهُمْ وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ الْمُؤْمِنَاتِ وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ الَّذِینَ أُوتُوا الْکِتَابَ مِنْ قَبْلِکُمْ إِذَا آتَیْتُمُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ ...: امروز پاکیزگیها بر شما حلال گشت و غذای اهل کتاب برای شما حلال گشت و غذای شما برای آنها حلال گشت و ازدواج با زنان مومن و زنان اهل کتاب قبل از شما ،هنگامی که مهریه شان را بپردازید حلال گشت...(5 مائدة)» آیا این آیه چیزی جز لزوم تعامل و رفتار نیک و زیبای مسلمانان با اهل کتاب می رساند؟ آیا زنی که نجاست باشد قابلیت ازدواج دارد؟ آیا اگر آنها نجس باشند غذایی که تهیه می کنند نجس نمی شود ؟ چگونه خداوند اجازه می دهد مسلمان نجاست بخورد در حالی که در ابتدای آیه می فرماید پاکیزگیها بر شما حلال گشته است؟ آیا این آیه خود دلیل بر پاکیزگی اهل کتاب نیست؟
پاسخ:
مقالات اسلام و شمشیر را بخوانید. البته اهل کتاب پیش از شرک نجس نبوده اند و ایه مورد اشاره شما توصیف روابط قبل از پیوستن یهود و نصاری به شرک و خدا پنداشتن عیسی و عزیر است.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آمون : کتاب سترگ «اسلام و شمشیر» از همین وبلاگ قابل دانلود است.  
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد