ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

خبر تاسیس دانشکده علوم تاریخی و هماهنگی در مسکوت گذاشتن و حذف مدخل های تاملی در بنیان تاریخ ایران از انتشار رسانه ای و اطلاعاتی

سعید

یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 03:33 ب.ظ
روز سه شنبه 30 مهر انجمن علمی ایرانی تاریخ مراسم نکوداشت دکتر علی محمد ولوی از اساتید تاریخ اسلام را در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار کرد. این انجمن از زمان تاسیس بخش عمده ای از فعالیت و بودجه اش صرف بزرگداشت به اصطلاح اساتید تاریخ شده و تاکنون برای بعضی از این فسیلهای دست آموز دانشگاه های غربی مثل رضا شعبانی معروف به شعبون بی مخ بزرگداشت گرفته است . نکته جالب این است که این انجمن قرار است محل فعالیت و گردهمایی نیروهای جوان فعال در بخش آموزشی و پژوهشی کشور باشد اما عملا به مسند بالانشین همان فسیلهای سابق تبدیل شده و در حقیقت اورنگ تازه ای برای آن گروه فراهم آورده تا بازهم در بالا نشسته و با نگاه سلطان مآبانه به جوانترها نگاه بفرمایند و بگویند که چه بکنند. مشتی آدم دکان باز و فسیل که حتی روشن کردن کامپوتر را هم بلد نیستند، باید بیایند و بنشینند تا نیروهای جوانتر مجیزشان را بگویند و از فضل و کمال آنها تعریف کنند و بگویند که دستشان را می بوسند و از این ماجراها . این هم از انجمن ایرانی تاریخ که می خواهد با جمع کردن مشتی فسیل و مجیزگویی آنها کار تازه ای صورت دهد!

خبری هم در آن نشست بیان شد و آن اینکه آقای دکتر آئینه وند اعلام کردند قرار است بزودی دانشکده علوم تاریخی تاسیس شود تا جای رشته تاریخ را بگیرد . احمقها بعد از ده سال بقدر یک نخود از مطالب شما چیزی نفهمیدند و بجای توجه به تاملات بنیادین، بدنبال این هستند که چند رشته فرعی را کنار هم گذاشته و با تاسیس دانشکده علوم تاریخی بر وسعت تکرار دروغهای یهودساخته بیفزایند . وقتی استادان برجسته تاریخ از این قماش اند و چهره ماندگارشان یعنی رضا شعبانی یا شعبون بی مخ در هفتاد و پنج سالگی هر هفته به یک دختر جوان پیشنهاد ازدواج میدهد ، واقعا از نویسندگان این کتاب نقاشی چه انتظاری دیگری میتوان داشت ؟
پاسخ:
تقریبا تمام رسانه های منطقه و بل جهان در ده سال اخیر به تدارکاتی مشغول اند که به نوعی پاد زهر مطالب تاملی در بنیان تاریخ ایران است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد