ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

میزان آگاهی و اطلاع مردم جهان قدیم از کره زمین و جهان پیرامون خود و زمان نامگذاری بر کشورهای مختلف جهان و مناطق زیست بشری

سمند

یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 02:19 ب.ظ
ما مانده ایم که چگونه جهانی که در فقر دست و پا میزد هر گوشه اش جنگی بود و قیامتی از ویتنام تا قحطی بزرگ ایران تا کشتار های جنگ جهانی همه همه ناگهان در طی 100 سال پیش علم پیشرفت کرد بشر مدرن شد و زندگی ها به قول تاریخ نویسان جعلی اسان گشتند و برق امد و ناگهان همه چیز کشف شد! انگار تمام بشریت از دوران ادم تا محمد (ص) هیچی نمیفهمیده اند و نمیدانستند و ناگهان از سال 1800 به بعد برق امد و تلفن امد و هواپیما امد و .... چگونه شد بشری که هیچی نمیفهمید تا دیروز سوار خر و قاطر بود ناگهان کت شلوار پوشید و ناگهان مدرن شد و اینکه پس مردم قدیم همه منتظر 1800 به بعد میلادی بودند تا به علم و تکنولوژی دست یابند و قبل از آن همه باید سوار خر و قاطر میبودند خودش حفره ای عظیم در دل تاریخ هست و خواهد بود. جوری از مردم قدیم در کتاب ها نوشته اند و خوانده اند و در فیلم سریال ها نشان داده اند که همگان اکنون عقیده دارند که مردم قدیم چه قدر بدبخت بودند و سختی میکشیدند. حال هیچ کس از خودش نپرسیده که نوح نبی با چه تکنولوژی و وسیله هایی کشتی عظیمی ساخت که صد ها قسمت مختلف و دارای تهویه هوای مناسب و اصول ارگونومی خاص باشد یا قوم ثمود چگونه با چه پیشرفت هایی سنگ های عظیم در دل کوه میتراشیدند (لابد با چوب و آهن!!!) حرف هم که زده میشود میگویند تاریخ اینگونه نوشته!

و الله اعلم.
پاسخ:
ت 400 سال پیش هیچ کشوری نام های کنونی را نداشت و کسی نمی دانست چین و هند و غیره در کجای جهان اند و چه نام دارند و مثال روشن ان هم قاره بزرگ امریکا که نیمی از جهان امروز است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد