ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

تلاش یهود برای ایجاد ناامنی و ناآرامی در منطقه و کشورهای اسلامی و ایجاد آشوب و شورش عمومی برای فرسایش اقتدار مسلمین جهان

مسعود سنجری

سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 02:38 ب.ظ
ایکاش دوستان بیش از دشمنان بر محتوای مقالات و بررسی های استاد متمرکز بمانند و با هر حاشیه غیر مرتبطی از سیر بحث های استاد دور نشوند.

حالا که بازهم موضوع سوریه را طرح می کنید بخاطر داشته باشید که رفتار و عمل سیاسی لزوما مطابق با عقاید و ایده های سیاسی نیست. آنچه در مورد خیانت سوریه گفته می شود مستند نیست کما اینکه ارائه چهره ای بی نقص از سوریه هم دقیق نیست اما سئوال اینجاست که اگر سوریه حامی یهود است چرا اینگونه دچار مشکل شد؟
معمولا حامیان یهود دور از این صحنه ها باقی می مانند و دستی از دور بر آتش دارند و جز شعار سیاسی و ارائه خدمات به اردوگاه یهود کار دیگری ندارند. چیزی که سبب همه قضاوتهای غلط درباره سوریه شد این بود که هر کس بر مبنای تمایلات و دلخواهش به جنگ در این کشور نگاه کرده و قضاوت می کند نه بر اساس معلومات و محاسبه. مثلا دوستان و دشمنان چه پاسخی برای این سئوال دارند که چرا "بهار عربی" مزعوم تنها در کشورهای دارای نظام جمهوری رخ داده؟ چرا دولتهای پادشاهی و امیر نشین را دربر نگرفت؟ وضع معیشتی مردم اردن و مراکش بسیار از وضع تونس و لیبی و حتی سوریه بدتر بود اما خبری نشد؟
آنچه در سوریه رخداده امتداد آنچیزی است که در عراق رخ داد و قرار بود در مصر و نهایتا در الجزائر هم عین همین سناریو انجام شود. اگر مسائل را از هم تفکیک کنید قضاوت دقیقی نخواهید داشت. ایران و سوریه در این مرحله مصالح مشترک داشتند اما هرکدام دیدگاه و منفعت خودشان را در این بحران می بینند و بعد از پایان بحران از هم جدا خواهند شد چراکه از اساس در تضاد کامل هستند.
موفق باشید و انشالله با بحث های استاد همراه بمانید.
پاسخ:
جتی گاهی به نظر می رسد که فی المثل یادداشت مربوط به بررسی حواشی کتاب قبله عالم فهمیده نشده است.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
یکی
سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 11:42 ب.ظ
جناب آقای نیسی .
همه نوشته هایتان منطقی بو متین بود بجز لفظ مقاومت علیه یهود!!
من معتقدم هیچ دولتی در منطقه مسلمان نشین خاورمیانه در هیچ مقطعی بجز زمان جمال عبدالناصر و صدام بهیچ شکلی بر علیه یهود کوچکترین اقدامی نکرده است .و همگی در خط برنامه های دیکته شده یهود بوده اند که همانا بقول آقای پورپیرار تطهیر بدنه یهود با اقدامات نمایشی سیاسی و نظامی بودا ند و لا غیر.
پاسخ:
احتمالا به نظر شما یهودیان صدام را به خاطر غلط خواندن تورات اعدام کردند؟
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد