ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

تلاش برای ناامید و مایوس سازی بنیان اندیشان و ناصر پورپیرار و موجه ساختن ظلم، خیانت و توطئه جهانی یهود در کسب قدرت جهانی

پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 04:17 ق.ظ
استاد اصولا بدون بشتوانه ای سازمانی پولی و شخصیتی یا تشبث به قدرتی موثر چگونه توقع دارید در مسیرتان پیروز شوید از کسانی که مطالب شما را میخوانند به زحمت ده درصدشان اهل مطالعه هستند و به زحمت میتوان یک صدم احتمال داد هوشمندی که ادامه دهنده کارتان باشد در بینشان باشد با قریب سی سال انتشار کتب و مقالات درباب دروغین بودن هولوکاست از سوی ده ها مورخ و محقق سرشناس در جوامع غربی که به مراتب کتابخان تر و منطقی تر از مردمانمان هستند چه اسیبی به این بنا وارد شد؟ بنظر من حکومت بر جهان لااقل برای مدتی طولانی توسط قومی با اراده و فطرتا هوشمند تقدیر خداوند است و هرمبارزه ای ناوقت و بیمورد است و جز کسب تهیجی نتیجه ای در بر نخواهد داشت
پاسخ:
صبح در راه است و کنیسه و کلیسا دائما منفورتر می شوند. مگر این که باور خود از قرآن را برداریم.  
 
 
 
 
 
موومان
پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 12:41 ب.ظ
آقا یا خانمی که کامنتی یأس آلود گذاشته اید.

مسلمانان بر طبق تعالیم بلند پایه و دستورات روشن قرآن همواره موظف به جهاد فی سبیل الله و دفاع از حقیقتند. از یاد نبریم که خداوند گفته است که همواره روال کار ما چنین بوده است که پیامبران خود را می فرستادیم، و مؤمنان همراه با آنان مبارزه میکردند تا جاییکه از شدت فشار مشکلات روحیه شان تضعیف و متزلزل میگردید، و درست در آنگاه بود که کمک ما بدیشان میرسید و آنان را نجات میداد و بر قوم کافران پیروز می ساخت. بدان که یاری خدا نزدیک است!


همانا از روح خدا ناامید نمیشوند مگر قوم کافران، زیرا که او برای هر چیزی قدر و اندازه ای معین کرده است و او بر تمام امور هستی اشراف کامل دارد. «سبح لله ما فی السماوات و ما فی الارض، و هو العزیز الحکیم».

بدانیم که در مقابل چنین خدای قهاری پاسخگو خواهیم بود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منصور
پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 11:14 ب.ظ
وست عزیز جناب موومان
این را هم به ایشان تذکر دهید که خداوند همیشه فرموده «قلیلا ما تذکرون»«قلیلا ما تشکرون»«قلیلا ما تتذکرون»«قلیلا ما تومنون» ... , تا جاییکه کامنت گذاران این وبگاه را اینجانب می شناسم هر کدام نوید یک بنیان اندیش چون پورپیرار را در آینده می دهند. ضمن اینکه خواننده ی ایشان علاوه بر علاقه به مطالعه باید جویای حقیقت هم باشد. هزاران صفحه کتاب و وبلاگ ایشان فراتر از یک دوره ی کامل دانشگاهی و یک دایره المعارف تمام عیار است. همانطور که بارها فرموده اند اینها مدخل است و هر یادداشت قابلیت یک تحقیق گسترده را دارد که شاید بتوان چندین کتاب در مورد هر یک نوشت. به همان اندازه که خروارها کتاب در حوزه ی علوم انسانی را روانه سطل زباله کرده به همان اندازه هم دانش نو ارائه کرده است, استاد ما در مقدمه کتاب ساسانیان فرمودند: این مطالب را برای چشمها و گوشهایی می نویسند که هنوز در رحم اند. ایشان وظیفه ی خود در احیای حقیقت و دستور خداوند انجام می دهند. نه قلت مشتاقان باعث دلسردی ایشان و بنیان اندیشان است و نه رویکرد فله ای هزاران و میلیون ها نفر باعث مباهات است. ما کامنت این دوست عزیز را خیرخواهانه تلقی می کنیم و اما یک سوال از کسانی که چنین توهمی دارند می کنیم: آیا اگر کسی اهل مطالعه نباشد حال خواندن مطالب آقای پورپیرار را دارد؟ چطور می توان بدون خواندن هزاران مطلب کتاب و وبلاگ مدعی شد پورپیرار چه می گوید؟ این دوست عزیز احتمالا هر یادداشت را می خواند (به فرض اگر بخواند!) و تا یادداشت بعدی دست زیر چانه منتظر می ماند. نمی داند دوستان پس از چند دقیقه خواندن یادداشت استاد, ساعت ها مباحثه و کنکاش در اینترنت و حواشی و مقدمه و نتایج آن یادداشت را دارند. چه تعداد که در راستای پیشبرد بنیان اندیشی مسیر زندگی خود را عوض کرده اند, در دانشگاه, در کار, در زندگی .... به همان اندازه هم دشمنان ایشان به فراست افتاده اند. مطمئنا ما در آینده منتظر سریال های چند برابر درباره ی مشروطه و باب و بهاء و شیخ بهایی و عثمانی و نادر و زند و صدر اسلام...و .. وو از تلوزیون ملی و بی بی سی و ... خواهیم بود. اینها ضجه های سوزش بیش از پیش مروجین دروغ از یادداشت های استاد عزیز ماست و باعث مصمم تر شدن بنیان اندیشان می شود. بقول استاد «پیروی از حقیقت تکیف است». هر چه آنها بیشتر جلو جویبار بنیان اندیش را که اکنون به رودی تبدیل گشته بگیرند نیروی بیشتری برای انهدام مهیب تر خود فراهم کرده اند. چرا که سنت خداوند هماره بر همان «قلیل» ها استوار بوده است.
پاسخ:
والله مع الصابرین.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد