ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

تقدیر، تشکر و سپاس از نوشته ها و یادداشت های انسان ساز استاد بزرگ ناصر پورپیرار بابت روشنگریهای اجتماعی و خرافه زدایی از اسلام

دوستدار مطالب شما

پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 02:19 ب.ظ
من اکثرا مطالب شما را می خوانم مردم شما را شاید بخاطر تحقیقات تاریخ قبل از اسلام ایران و پوریم میشناسند و شما هم به مسئله پوریم خیلی تاکید می فرمایید در حالیکه شما بنیانگذار اسلام ناب محمدی در دوره ما می باشید شما با ادله محکم ثابت نمودید احادیث پایه محکمی ندارند لذا یک مجتهد یا یک محقق وسواس خاصی که به احادیث داشت بعد از دانستن مطالب شما ان وسواس تبدیل به شک می شود و این پیروزی کمی نیست.
یک نفر سالها در زندان بود و خیلی سعی می کرد فرار کند راهی پیدا نمی کرد یک روز دستگیره زندان را به پایین فشار می دهد در باز می شود می بیند سالها که در زندان بوده اصلا زندان درش باز بوده ولی این مطلب ساده را او نمی دانست. استاد شما مسلمین را از زندان دروغ نجات دادید انهم با روش ساده که از قران استنباط نموده اید(دنبال چیزی که بدان علم نداری نرو)ولا تقف ما لیس لک به علم
تمام تحقیقات حوزه و دانشگاه بر اساس کتب و احادیث می باشد تا کنون من از کسی نشنیده بودم بپرسد این احادیث را که در صد سال بعد از هجرت پیامبر توسط دستور عمربن عبدالعزیز جمع اوری شده یک صفحه ای از ان کتاب را بیاورند ببینیم قلمشان چه بود و بر روی چه چیزی نوشته اند لذا احادیث را به بن بست شدیدی کشانده اید وتمام فرق اسلامی استنادشان به این احادیث است که کاملا صحتشان مشکوک است
لذا تنها راه صحیح که دروغ یهودیان در ان موثر نبوده قران است و توسل به قران همان اسلام ناب محمدی است که از زبان یک مورخ به ما نشان داده شد که ملقب به ایت اله حجه الاسلام یا اخوند یا دکتر یا پروفسور نبود شما خودتان مثل پیامبر تحصیلات عالی ندارید شما از معجزات قرن ما هستید. و از خدا شاکریم که باعث اشنایی ما با شما گردید و الا دروغها ما را از راه خدا بدر کرده بودند.
پاسخ:
درود حقبقت طلبان بر شما باد.هر ادعایی بر مکتوبی جز قران مقدم بر قرن شش هجری باطل ایت..  
 
 
 
 
 
 
 
 
دوستدار مطالب شما
شنبه 14 دی 1392 ساعت 10:43 ب.ظ
با عرض سلام به خدمت استاد و حامیان بنیان اندیش: من می خواهم اهمیت تاریخ و اهمیت نظریات استاد را نشان دهم تا آنجایی که توانایی علمیم اجازه می دهد.
محققین بدنبال حقیقتند و سیاستمداران بدنبال اداره مملکت هستند تاریخ ابزار بزرگی برای اداره مملکت و جهان است تاریخ می گوید: عرب بزرگترین دشمن ایران است تمدن بزرگ ما را با خاک یکسان کرد 2 قرن مملکت در سکوت کامل بود تمام ملل ایران را اعراب نابود کرده بودند و پس از ان ترکها این مملکت را اشغال کردند چنگیز و تیمور و آقا محمدخان از سرها مناره ساختند شهر کرمان را تبدیل به شهر کوران نمودند در نیشابور چنگیز حتی به موش و گربه هم رحم ننمود.تاریخ می گوید ابوبکر به ناحق حکومت را از دست علی گرفت عمر تا ترور علی (ع) پیش رفت آخرش هم تعصب خانوادگی عثمان حکومت را به بنی امیه رساند که چه ظلمهایی که به آل محمد نکردند.
در طول تاریخ شرق و غرب دشمن خونی هم بودند تاریخ باستان تماما پر است از جنگ ایرا ن و یونان و جنگ ایران و روم و بعد از طلوع اسلام جنگ مسلمین با کلیسا و تا این اواخر جنگ عثمانی با اروپا.
این تاریخ چه اثری بر رفتار ملتها دارد اگر بررسی کنیم به شدت تعجب می کنیم 1- آن بلوچستانی که بیچاره به جز فروش مواد مخدر چاره دیگری ندارد کتک عمر را می خورد که اگر عمر حق علی را می داد او هم مثل سایر ایرانیان بود 2-آن بمبی که در پاکستان و عراق منفجر می کند همان عمرو علی است که که بعد از 1400 سال مسلمانان را می کشند 3- بیچاره آذربایجانی که دریاچه اش خشک می شود ولی به کویرها آب ازدریای خزر می کشند او را چنگیز و تیمور به این روز انداخته اند اگر چنگیز یک ذره رحمی در دلش بود الان ترکان سوپور فارسها نمی شدند 4-الان غرب که اینهمه بلا به سر خاورمیانه می آورد اگر ساسانیان و مسلمین و عثمانی به آنها ظلم نمی کردند الان ما هم زندگی داشتیم ولی آنها تا قدرت در بازو دارند ما مسلمین را ذلیل خواهند کرد چون می دانند اگر ما قدرتمند باشیم تاریخ را تکرار خواهیم کرد.
لذا این تاریخ است که مردم را به جان هم می اندازد این تاریخ است که بمب گذاری می کند این تاریخ است که دریاچه ارومیه را خشک می کند این تاریخ است که جنک شیعه سنی و فرقه های مختلف را ایجاد می کند این تاریخ است که غرب را از مسلمین می ترساند لذا تاریخ جدی ترین علوم است.
حالا به اهمیت کار استاد می پردازیم استاد بعد از ائمه بزرگترین خدمتگذار مسلمین و جهان می باشد به عبارتی واقعا رحمه للعالمین هستند و یک مسلمان واقعی می باشند که در عصر ما با بتهای یهودیساز جنگ نابرابری را آغاز نموده اند و از کارهایش معلوم است که امداد غیبی هم او را حمایت می کند آنقدر مطلب جدیدی بیان کرده اند که من در دنیای علم چنین فردی را نمی شناسم این نشان می دهد که امداد الهی و غیبی او را حمایت می کنند.
استاد با بیان نظریه پوریم ثابت کرد هیچ عربی و ترکی به این ملت ظلم نکرده است این فقط توهمی است که دروغهای جاعلان به خاطر منافع خود ایجاد کردند با نظریه پوریم تخم محبت بین اقوام و مسلمین را در دل معتقدینش کاشت.
استاد با بیان نظریه قلم ثابت کرد آن کتابی که می گوید ابوبکر و عمر حق علی را پایمال کردند در آن زمان امکانات نوشتن هزاران جلد کتاب نبود لذا معتقدین به نظریات ایشان هر گز بخاطر آن احادیث جعلی بمب نمی گذارد انتهار نمی کند به دنبال عرفانهای شیطانی نمی رود چون بزرگان فرقه ها همه این اراجیف را به پیامبرو ائمه منسوب می دارند در حالیکه امکان نوشتار این همه کتاب ممکن نبود.
استاد با نظریه پوریم ثابت نمودند اصلا ایرانی در تاریخ نبوده که با غرب جنگ کند لذا این نظریه شیطانی که در طول تاریخ شرق و غرب دشمن خونی بودند دروغی بیش نبوده است ولی منافع این دشمنی به جیب یهود می رود که با موشکهای مالیات دهندگان مسیحی بیچارگان خاورمیانه را بیچاره تر می کند.
استاد با نظریه قلم اسلام ناب خدا را به ما نشان داد که آن اسلام در خرقه پوشی و حسینیه رفتن و قمه زنی نیست ان اسلام مطالعه قران است حقیقت فقط قران است قران مبین و آشکار است قران هادی است قران ذکر است لذا آن نور عظیم را چنان با تفاسیر سخت کرده اند که کسی جرات مطالعه آنرا ندارد مفسرین می گویند: خدا بلد نبود با شما صحبت کند، اینرا به این روشنی که من گفتم نمی گویند، ولی تفاسیر 30 جلدی یعنی خدا هر چه گفته مبهم بوده نیاز به تفسیر داشته است، یعنی خدا العیاض بالله حرف زدن با بنده اش را بلد نبوده. قران مبین است 80 درصد قران را نادانترین افراد هم کاملا می داند چیست.
لذا بر هر انسان دلسوزی بخصوص بر مومنین واجب است جهادی بر علیه دروغهای تاریخ بنمایند که سعادت اخروی ما را خدا در قران نشان داده با این دروغهای تاریخی چنان چهره قران را تاریک کرده اند کسی رغبت به خواندن قران نمی کند بجای سعادت اخروی بدنبال اثبات تواریخ دروغ بوسیله قران هستیم.
ولی دشمنان اسلام کتابهای جعلی دیگر را مطرح می کنند که فلان دعا را بخوانی خداوند هزار هکتار بر املاکت در بهشت می افزاید و صد تا حوری بین 15 تا 20 ساله در بهشت می دهد لذا مسلمان ساده بجای قران به دنبال حوری و املاک در بهشت است زهی خیال باطل.
سعات دنیوی ما در مبارزه با این جعلیات است تا این جعلیات است مسلمین روی آرامش نخواهند دید.هر روز کشتار و هر روز خیانت در کمین مسلمین است طبق نظر قران جهنم مال کذابین است.پس معتقدین به آن دنیا باید به حمایت نور در برابر ظلمت بپا خیزند و الا حامیان کذابین خواهند بود .
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد