ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

حذف نژادپرستانه محمد عساف نوجوان خواننده خوش صدای فلسطینی از فهرست هنرمندان افتتاحیه جام جهانی برزیل و واکنش شکیرا به آن

شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 01:25 ب.ظ
محمد عساف نوجوانی فلسطینی است که به خاطر صدای گوش نواز و خوبش به چهره‌ای محبوب در دنیای عرب تبدیل شده است. این نوجوان فلسطینی در برنامه تلویزیونی مشهور "محبوب عرب" با کسب 67 میلیون رای به عنوان محبوب‌ترین صدای جهان عرب انتخاب شد. فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) نام این نوجوان فلسطینی را در میان خوانندگان مشهوری که قرار است در مراسم افتتاح جام جهانی در برزیل برنامه اجرا کنند قرار دارد اما در آخرین لحظات نام او را از این فهرست خط زد تا این شائبه به وجود آید که باردیگر دست‌های پشت پرده پلید اشغالگران قدس وجود دارد.

شکیرا خواننده سرشناس کلمبیایی لبنانی‌تبار که نام او هم در میان خوانندگان مراسم افتتاحیه وجود دارد در اقدامی جالب و تحسین برانگیز اعلام کرد که در اعتراض به خط خوردن نام محمد عساف فلسطینی در این مراسم شرکت نخواهد کرد.

یورو اسپورت و بسیار از رسانه‌های عربی نوشتند: همسر پیکه مدافع آبی-اناریها خط خوردن نام این نوجوان فلسطینی را دخالت سیاست در ورزش دانست و اعلام کرد که در اعتراض به این تصمیم فیفا در مراسم افتتاحیه جام جهانی برزیل برنامه اجرا نخواهد کرد. این تصمیم او جدی است و از آن صرف نظر نخواهد کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد