ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

مصاحبه با یکی از وحشیان داعش در مورد قتل و غارت و توحش علیه مسلمانان به اسم اسلام و ادعای خلیفه گری و خلافت مسلمانان

0000

شنبه 7 تیر 1393 ساعت 02:12 ب.ظ
http://justpaste.it/fyzs

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میرر

شنبه 7 تیر 1393 ساعت 09:35 ب.ظ
تی‌شرت داعش در فروشگاه‌های استانبول و اندونزی
www.shahrekhabar.com/picnews/140378772064053

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آمون : این هم مصاحبه با این وحوش که دشمن مسلمانان را رها کرده و به مسلمانان حمله آورده اند : 

 

ترجمه مصاحبه ایلیا ج مغنایر، تحلیلگر سیاسی با سرباز داعش در بغداد  توسط شهرزاد
 twitter : @Shahr2ad

داعش : تصمیم ایالات متحده مبنی بر مبارزه با داعش برای ما نتیجه مثبتی به همراه خواهد داشت و نشاندهنده اتحاد آمریکا و نوری المالکی در تقابل با اهل سنت خواهد بود.
داعش، دولت اسلامی عراق و شام، در انگلیسی با دو اختصار Islamic State in Iraq and Sham) ISIS)  و Islamic State in Iraq and the Levant) ISIL) شناخته میشود و حامیانش بیشتر ISIS را بکار میبرند که واژگان رایج‌تری است درحالیکه ISIS به عراق و سوریه اشاره نمی‌کند، منظور (Levant) شرق مدیترانه است که مشتمل است بر اردن، لبنان، فلسطین، اسرائیل و فراتر از آن. تا آنجا که من L را منسوب میکنم به "بدون مرز/no Limit "
ابوبکر الجنابی سرباز داعش درباره تحرکات اخیر در عراق صحبت می‌کند. او یک عراقیست البته اهل بغداد نیست ولی بیشتر دوران کودکی‌اش را در بغداد گذرانده و توافق کردیم که درینجا تنها به اینکه هم‌اکنون در پایتخت حضور دارد اکتفا کنم.
این تمام آن چیزیست که به من گفت:
سوال: کدامیک درست است ISIS یا ISIL؟
جواب: هردو درست هستند. هدف اولیه ما بلاد شام بود ( / Levantشرق مدیترانه) حالا هرکدام که درست است.
سوال : آیا داعش درمیان سایر گروه‌های شورشی عراق نقش برجسته‌تری دارد؟ در بسیاری از گزارشها به این نکته اشاره شده که داعش تنها بخش کوچکی از قیام علیه دولت عراق است درحالیکه معاون سابق ریاست جمهوری عراق، عزت الدوری، با رهبری "مردان نقشبندی" دست بالا را دارد. شما اینرا تایید می‌کنید؟
جواب: نقشبندی میتوانند مرموز و آب‌زیرکاه جلوه کنند اما تا زمانیکه در عراق با رضایت زندگی می‌کنند کاری نخواهند کرد بطور مثال داعش به آرامی ارتش اسلامی عراق (IAI) را جذب کرده است. چند روز پیش، در دیاله ارتش اسلامی عراق به داعش ابراز وفاداری کرد و باهم گروه بزرگتری شدیم. عزت دوری نمیتواند مانع رشد داعش شود، هر حرکت اشتباهی از جانب وی به ضررش تمام میشود. تا کنون هیچیک ازین گروه‌ها به داعش حمله یا خیانت نکرده‌اند. بعلاوه، لازم به یادآوریست که موصل زادگاه حزب بعث عراق است. کسی نمیتواند منکر شود که گروه‌های بسیاری در کنار داعش میجنگند ولی به نام داعش. بطور مثال پرچم داعش است که به اهتزاز درمی‌آید. در بیجی، تکریت و دیگر شهرها هم همین اتفاق افتاده است ولی بله داعش همانگونه که دولت ادعا می‌کند تنها نیست.
 
سوال: دیدگاه حزب بعث به اسلام شناخته شده است. این سطح تحمل و اغماض چطور بدست آمده؟
جواب: دولت عراق سعی می‌کند با ادعای جنگ علیه داعش سنی‌ها را سرکوب کند درین راستا هر سنی مذهبی را داعش معرفی میکنند که البته اینگونه نیست. تفاوت زیادی هست بین بعث عراق و بعث سوریه. بعثی های سوری فوق‌العاده سکولار و حزبی مخالف مذهب هستند درحالیکه بعث عراق متمایل است به پان- عربیسم و قهرمانیسم اسلامی. در مجموع عراقی‌ها محافظه‌کارتر از سوری‌ها هستند.
 
سوال: بخاطر میآورم که سال 2006 برای دیدار با سرکرده حزب کومونیست به بغداد رفته بودم و به من گفته شد وی برای اجرای مناسک حج به مکه رفته است.
جواب: بسیاری از بعثی ها طرفدار داعش شده‌اند و تفکر و آموخته‌های بعثیست را رها کرده‌اند. همانطور که پیشتر اشاره کردم اعضای نقشبندی همانند دیگر مسلمانان نماز می‌خوانند و روزه می‌گیرند و برخلاف آنچه رسانه‌ها به تصویر می‌کشند سکولار نیستند. آنها به داعش حمله نکرده‌اند و درحال حاضر داعش علاقمند به همکاری موقت با آنهاست.
 
سوال: ایالات متحده گفته است که از مالکی دربابر داعش پشتیبانی می‌کند، درینباره چه فکر میکنی؟
جواب: به سود داعش است زیرا این تصور را بوجود می‌آورد که این جنگ، جنگ علیه سنی‌ها در عراق است. رهبران ایالات متحده میدانند که مالکی تا مغز استخوان فرقه‌گراست. عراق نیازمند تغییر اساسی و تسهیم قدرت بین فرقه‌هاست. حتی وزیرخارجه پیشین ایالات متحده، کاندولیزا رایس، در کتاب خود (No higher honor) به این موضوع اشاره کرده است.
 
سوال: ممکن است نقشبندی معامله کند؟ مثلا با ایالات متحده؟
جواب: جواب منفی است. این گروه‌ها تا زمانیکه داعش وجود دارد نمی‌توانند با آمریکاییها توافق/معامله کنند. سایر گروه‌ها مانند ارتش اسلامی دیدگاه‌های داعش را منتشر می‌کنند. انصار العالم هم اکنون بیشتر دیدگاه‌های داعش را منتشر می‌کند. بسیاری ازین گروه‌ها پس از 2007 به داعش پناه آوردند.
 
سوال: بسیاری برین باورند که داعش در دو جبهه عراق و سوریه مشغول است و این می‌تواند داعش را در یک جبهه (سوریه) بخاطر جبهه دیگر (عراق) ضعیف کند. شما این را تایید می‌کنید؟
جواب: نه. داعش در سوریه خودکفاست و به داعش عراق وابسته نیست. غنایم جنگی فقط انعام بود. بسیاری از تحلیلگران مدعی هستند که تا ژانویه داعش جنگ را به گروه‌های شورشی دیگر خواهد باخت، نگاه کنید چطور ما از آن به نفع خود بهره‌برداری می‌کنیم. داعش پر است از شگفتی‌ها حتی من هم از سرعت حمله به موصل شگفت زده شدم. میدانستم که اتفاقاتی در صلاح‌الدین و موصل در شرف وقوع هست اما فکر نمی‌کردم حمله با سایر گروه‌ها به این سرعت به موفقیت برسد. حمله از شرق شروع شد و هدفش فریفتن نیروهای امنیتی بود. حمله اصلی از سلول‌های داعش در داخل موصل بود با همکاری سایر گروه‌ها که قیام را آغاز کردند.
 
سوال: اشاره شده بود که مرگ اسدلله بیلاوی فرایند حمله را سرعت بخشید، صحت دارد؟
جواب: بله، به نوعی. با اینحال، از آنجا که داعش در طول حمله داخل شهر موصل در کمین نیروهای امنیتی بود میتوان گفت تاثیر جدی نداشت.
 
سوال: چرا محاصره یا سقوط بغداد این اندازه به طول انجامیده؟
جواب: بغداد شهر بزرگیست. دومیلیون نفر در موصل زندگی می‌کنند درحالیکه بغداد بیش از شش میلیون شهروند دارد. شمال بغداد، کاظمیه، الصدر، شعلا سنگر شیعیان است درحالیکه داعش در قلب بغداد، جنوب بغداد، شمال بابل و دیگر مکان‌ها انتظار میکشد. ما در استانهای دیاله و کرکوک پیشروی داشتیم اما پایگاه نظامی تاجی و فرودگاه بغداد در مسیرمان هستند. همچنین پالایشگاه بیجی پیشروی ما را متوقف کرد چون زمان پیشروی از همه طرف به سمت پایتخت نمیبایست نیروهای دولت عراق را پشت سر خود جا بگذاریم
 
سوال: بله، اما آیا داعش حصار دفاعی را خواهد شکست و به زور وارد بغداد خواهد شد؟
جواب: بسیاری از فرماندهان داعش افسران سابق ارتش هستند که ارتباطات زیادی دارند با افسران مشغول در ارتش فعلی و همچنین سایر نیروهای بازنشسته. بعلاوه بسیاری از این نیروها ایده ایستادگی تا پای جان برای مالکی را رها کرده‌اند. همچنین رسانه ما "چکاچک شمشیرها" با نمایش اینکه چطور دشمنانمان را میکشیم، تاثیر بسزایی داشته در همراهی افسران سنی و تقابل با ایده‌ی ایستادگی دربرابر داعش، بخصوص برای آنها که با خانواده‌شان در منطقه هستند. بنابراین به خوبی میدانیم در هرکجای عراق چه اتفاقی میوفتد.
 
سوال: زمانبندی حمله به موصل چگونه تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی شد؟
جواب: میدانستیم که عملیات بزرگی در صلاح‌الدین و موصل درحال انجام است. ما آماده بودیم و مجاهدین داعش پیش از روز حمله در موصل بودند.
 
سوال: درباره پیشروی پیشمرگ‌ ها در کرکوک و خانقین چطور؟
جواب: درگیری بین داعش و پیشمرگ‌ها در مناطق مورد مناقشه ادامه دارد. ما پیشروی قابل ملاحظه‌ای داشتیم و تعدادی جاسوس هم دستگیر و در محل اعدام کردیم. موقعیت کردها ایدا‌آل نیست.آنها از وضعیت بهره میبرند تا پیشروی کرده و سرزمین‌های  بیشتری را بتصرف خود درآورند. نوری المالکی به کردها حمله کرد و رهبر عصائب اهل الحق، شیخ خزعلی کردها را تهدید کرد تا از بغداد خارج شوند.
 
سوال: فکر می‌کنی کرکوک را برای کردها خواهید گذاشت؟ مسعود بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان، فراخوان بسیج عمومی داده است، نه فقط برای کردستان که برای کرکوک هم.
جواب: بسیاری از داعشی ها به سبب پشتیبانی کردها از نیروهای آمریکایی کینه سختی از آنها دارند. موافقم که وضعیت کمی بهم ریخته است وقتی سنی ها علیه شیعیان و کردها علیه سنی‌ها و شیعیان علیه کردها برای گسترش مناطق تحت تصرفشان عمل میکنند. داعش کرکوک را واگذار نخواهد کرد.
 
سوال: داعش در سوریه بسیار بیرحم است درحالیکه شاهد بردباری بیشتری در گروه‌های عراقی هستیم، علت چیست؟
جواب: درست است. سال 2006 ما شروع خشنی در عراق داشتیم و از آن درس گرفتیم. مردم عراق هم با مردم سوریه فرق دارند. اگر مثل هم بودند رفتار ما هم مشابه میشد.
 
سوال: ممکن است بیشتر توضیح بدهید؟
جواب: "دولت" (دولت داعش) گروهی از مردم نیست، ایده و ایدئولوژیست. مجاهدین و امرا را میشود در میدان مبارزه کشت ولی ایده و ایدئولوژی هرگز نمی‌میرد. ما مردم را از سراسر جهان جذب (این ایدئولوژی) می‌کنیم. فکر میکنید چرا "صحوات" علیه ما میجنگد؟  بخاطر دموکراسی؟ نه! صحوات برای منافع سیاسی‌اش می‌جنگد درحالیکه ما برای خلافت و اجرای قوانین شریعت اسلام می‌جنگیم و می‌میریم و این چیزیست که آتش را در درون ما بر می‌افروزد. ما هیچ مرزی نمیشناسیم و همه با هم برادر هستیم. این نگرش همراهی مردم با داعش را به ارمغان می‌آورد.
 
سوال: برنامه‌ای برای لبنان دارید؟
جواب: توضیحی نمی‌دهم فقط اینکه بزودی شاهد پیشرفت جدی خواهیم بود.
 
ابوبکر درباره فتوای کفایی آیت‌الله العظمی سیستانی گفت: "چرا آیت‌الله سیستانی سال 2006 وقتی آمریکاییها کشور را اشغال کرده بودند فتوا صادر نکرد؟ این دلیل اصلی جنگ ما علیه شیعیان است، آنها از نیروهای آمریکایی علیه عراقیها پشتیبانی کردند. عشایر در فلوجه و رمادی کشته شدند. پیش از 2003 چنین چیزی بین شیعیان و اهل سنت در عراق رخ نداده بود. امریکاییها بین ما جدایی افکندند و الان دیگر بسیار دیر شده است."
 
منبع :  مصاحبه ایلیا ج مغنایر، تحلیلگر سیاسی با سرباز داعش در بغداد

 

و این هم چند لینک همین وبلاگ برای مشتاقان :  

 

خاطرات هاخام(خاخام) یدیدیا شوفط(شوفیط)و فرقه سازی یهودیان آنوسی مشاهده  

 

در مورد جهود آنوسی(یهودیان متظاهر به اسلام)و مارانوسی(به مسیحیت) مشاهده  

 

هواخوری7:شرک و کفریات اهل کتاب در تورات و انجیل نو نوشته خاخامها مشاهده   

 

اجتناب از تفسیر به رای آیات الهی و جبر و اختیار در هدایت انسانها مشاهده  

 

جزیه داریوش بر ایرانیان به نفع یهودیان مشاهده   

 

لیلة القدر، شب قدر،نزول قرآن،درک معنا،شب زنده داری و احیا، تفسیر مشاهده   

 

هرودوت، پدر تاریخ و ابتلا به سرگیجه لاعلاج یاوه گویی و چرند بافی مشاهده   

 

اثبات غیردموکراتیک و وحشی بودن غرب مشاهده  

 

ستیز تمام عیار فرهنگی توام با تندگویی و رفتار بی ترحم و فحاشانه مشاهده   

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد