ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

کارگردان و فیلنامه نویس جهانگیر الماسی و ورود به عرصه ساخت مستندهای مرتبط با بنیان اندیشی در مورد توسعه اسلام بدون شمشیرکشی

زیگ زاگ

چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 08:21 ق.ظ
«زنده باد بنیان اندیشی»

جهانگیر الماسی به مهر خبر داد:

نگارش فیلمنامه «ما و صلیب و ستاره» درباره ورود اسلام به اسپانیا
جهانگیر الماسی از نگارش فیلمنامه‌ای با عنوان «ما و صلیب و ستاره» درباره ورود اسلام به کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا خبر داد.

جهانگیر الماسی بازیگر و کارگردان سینمای ایران درباره تازه ترین فعالیت هایش در حوزه سینما به خبرنگار مهر گفت: بعد از ساخت فیلم اولم یعنی «رنج و سرمستی» مشغول نگارش فیلمنامه‌ای تازه بودم که تا امروز نزدیک به دو سوم آن را به نگارش درآوردم و یک سوم آن هنوز باقی مانده است.
الماسی درباره موضوع تازه ترین فیلمنامه اش توضیح داد: این متن یک واقعه تاریخی را روایت می کند و مربوط به ظهور دین مبین اسلام در کشور اسپانیا است. عده‌ای می گویند که دین اسلام با شمشیر و خون ریزی وارد کشورهایی اروپایی به ویژه اسپانیا شده است اما در واقعیت این چنین نیست. من مدت‌هات در این زمینه تحقیقات مفصل می‌کنم و تمام کتاب هایی را که مربوط به این اتفاق است، خواندم تا بتوانم روایت دقیقی از این مساله در فیلمنامه بنویسم. اسلام هیچ وقت دین جنگ و خون و شمشیر نبوده است و در تمام طول تاریخ در هر منطقه ای که صادر شده، پیام‌آور صلح و دوستی بوده است. در این متنی که در حال نگارش آن هستم با سند و مدرک همه این نکته ها را بیان خواهم کرد.
بازیگر فیلم «پشت پرده مه» در پاسخ به این پرسش که چه زمانی این فیلمنامه به جریان تولید خواهد رسید؟ بیان کرد: من تمام تلاشم را خواهم کرد که این فیلم را بسازم اما همه چیز بستگی به این دارد که مدیران فرهنگی و در راس هرم آن سازمان سینمایی تا چه میزان به ساخت سوژه های اینچنینی علاقه‌مند باشد و از آن حمایت کند. من تصمیمم برای ساخت این فیلم جدی است و در این مسیر نیازمند حمایت هستم و این پروژه برای این که به تولید برسد نیازمند حمایت جدی است.
الماسی درباره عنوان این فیلمنامه گفت: نام این فیلمنامه «ما و صلیب و ستاره» است که شاید تا پایان نگارش با تغییراتی مواجه شود.
این بازیگر سینمای ایران ادامه داد: فیلمنامه دیگری با عنوان «یک خوشه سبز بی دانه» را هم آماده دارم و درخواست تولید آن را به سازمان صدا و سیما ارائه کردم و منتظر تایید هستم تا آن را بسازم. این تله‌فیلم سوژه اجتماعی دارد و یک داستان اخلاقی را بیان می کند. اخلاق موضوعی است که این روزها کمتر مورد توجه قرار می گیرد و کسی از آن یاد نمی کند.
الماسی درباره آخرین وضعیت اکران نخستین فیلمش با عنوان «رنج و سرمستی» گفت: من از این که این فیلم چه زمانی قرار است اکران شود بی خبرم و تهیه کننده باید درباره این مساله پاسخگو باشد. فیلمی با مضمون دفاع مقدس و جنایات صدام ساختم که هنوز نتوانسته اکران شود.

http://www.mehrnews.com/detail/News/2313610

 

 

 

 

 

 

 

آمون : بعد از مجتبی، چشم مان به الماس و یاقوت منور! چند مطلب مرتبط :  

 

خاطرات هاخام(خاخام) یدیدیا شوفط(شوفیط)و فرقه سازی یهودیان آنوسی مشاهده  

 

در مورد جهود آنوسی(یهودیان متظاهر به اسلام)و مارانوسی(به مسیحیت) مشاهده  

 

هواخوری2 :اصالت قوم بنی اسرائیل و تعلق انبیای بسیار به غضب شدگان مشاهده   

 

سیاست داریوشی - امتداد فرهنگ و سیاست داریوشی مشاهده   

 

صدام حسین و مقاومت در برابر حمله امپریالیسم و یهودیان-فارس ستیزی مشاهده   

 

دفاع بخش ادبیات به جای تاریخ ! مشاهده  

 

تاسیس ساواک توسط داریوش مشاهده   

 

ستیز تمام عیار فرهنگی توام با تندگویی و رفتار بی ترحم و فحاشانه مشاهده   

 

مختصری در باب اورارتو ، ترک و آذری،سومریان، اشکانیان، ایلامیان مشاهده   

 

بهای پیشرفت جهان غیر متمدن غرب مشاهده   

 

محدوده باارزش تاریخ ایران برای سازمان میراث فرهنگی و نیمه پنهان مشاهده   

 

کشف کتیبه ای در جزیره خارک واقع در خلیج فارس به خط فارسی باستان مشاهده   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد