ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

برنامه جامع بمب اتمی عراق،اقدام اسرائیل در بمباران مرکز تحقیقات هسته ای در جنگ ایران و دفاع مقدس،یهود ستیزی صدام قهرمان شهید عرب

یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 08:21 ب.ظ
سلام
استاد آیا واقعا در جنگ هشت ساله ایران و عراق، کل دنیا از صدام که یک چهره ضد یهود بود حمایت مادی و تسحیلاتی میکرد و جنگ، جنگ بین کفر و ایمان بود؟!!
پاسخ:
این را می دانیم که در اوایل جنگ ایران و عراق، اسرائیل رآکتورهای اتمی عراق را بمباران کرد. مدیریت باقی کشورها نیز همه نان خور یهودند.  
 
 
 
 
 
vasegh
دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 01:22 ب.ظ
اعضای داعش از کشورهای مختلفی مانند فرانسه انگلیس آلمان تونس و غیره هستند.
آیا صدام حسین در سراسر جهان خون خواه دارد؟؟
پاسخ:
تقریبا سراسر کشورهای مسلمان صدام حسین را شهید می پندارند. و در کشورهای عربی و غیر عربی مسلمان در مدح او شعرا صدها قصیده سروده اند.
  
 
 
 
 
***
دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 11:03 ب.ظ
السلم علی من تبع الهدی
امیدوارم حالتان خوب باشد و رو به بهبودی
تقریبا در 6 سال گذشته که آثار شما را دنبال کردم و تقریبا وبلاگتان را هر شب پیگیرم و تمام کتب حضرتعالی را مطالعه کردم،‌بیشتر مواردی را که مطرح کردید چه در خصوص تاریخ باستان ایران و چه برداشت هایی که در خصوص آیات عظیم قران در کتاب اسلام و شمشیر و در جواب به کاربرانتان در همین وبلاگ مطرح کردید را قبول کردم و به قول معروف مو لای درزش نمیره و هر انسان منصف و بی تعصبی نظریات شما را منطقی و درست تلقی میکنه.
فقط در طول این 6 سال نتوانستم نظر حضرتعالی را در مورد صدام حسین و شهید دانستن آن درک کنم.انشاله خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند.
ضمنا 2 مقاله جنگ ایران و عراق جنابعالی را نیز خواندم.
پاسخ:
صدام حسین یک مبارز مسلمان و دشمن واقعی یهود بود.
 
 
 
  
 
 
 
جانباز
سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 12:53 ق.ظ
یکدفه دیگه از کون صدام بخوری میام تو اون طویله ات همچین میدم کونت بزارن که به گربه بگی حاج سیدعلی
پاسخ:
حالت چطوره حاج سید علی؟
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
عیسو
سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 04:12 ق.ظ
یک فرد منفرد نمیتواند تاثیری کلان بر سرنوشت سازمانی پیچیده و گسترده ای در ابعاد کشوری چنده میلیونی و حتی سازمانی اقتصادی مشابه شرکتهای چندملیتی امروز داشته باشد این از مسلمات علم سیاست و مدیریت است همین فرد مورد نظر شهرت و محبوبیتش را از سازمانها و گروه هایی گرفته که اگر اقدامی خلاف امیال و خواسته هایشان ازش سرزند یا به سرنوشت جان اف کندی گرفتار خواهد آمد و یا به سرعت باد قدرت شخصیتیش را در بین توده مردم از دست خواهد داد سازمانهای اجتماعی هر چه پیچیده تر میشوند کارکردشان مشابه سیستم اعصاب جانداران است آیا میشود شرایطی را تصور کرد که سرنوشت پیکره جانوری پستاندار بسته به اراده و عمل یک سلول مغزی باشد در دنیای پیش روی ما نیز سازمانهای اجتماعی امروز اینگونه هستند ما شاهد کاهش تاثیرگذاری شخصیتهای منفرد در بدنه سازمانهای اجتماعی هستیم شابد در گزشته که سازمانهای قدرت بسیار ساده تر و دون پایه تر از امروزشان بودند نقش شخصیتها تاثیر گزار بود اما در شرایطی کنونی تسلط و اداره این سازمانها توسط یک شخص غیر ممکن است این سازمانها رو به تکاملی میروند که به شباهتی هر چه بیشتر با ارگانیکهای زیستی میآنجامد و نقش شخصیتها رو به افول میگراید حال هرچه یک رهبر سیاسی هوشمندتر باشد میتواند نقشی بیشتر در سرنوشت کشوری داشته باشد اما آن نقش کلان نیست مگر در کشورهایی بسیار کوچک آن فرد مورد نظر با اینکه من ایشان را از همه مسئولان این مملکت با درایت تر و فهمیده تر میدانم اما آن تخصص و هوش و نبوغی فوق درجه انسانی مشابه لنین ،مائو ،هیتلر و استالین و هوشی مین ندارد حتی آنان نیز به نوبه خود نمیتوانستند خلاف گروه هایشان عمل کنند ولی بیشتر از رهبران دیگر میتوانستند تاثیرگزاری داشته باشند پس ما بایستی سازمانها و گروه ها را مورد مطالعه قرار بدیم نه اینکه هممان بر روی شخصیت هایی مشابه آن فرد مورد نظر باشد آن فرد شاید بی علاقه به بسیاری از کارهاییست که در کشور انجام میشود مثل همان توافق ژنو یا گسترش رشته های علوم انسانی در دانشگاهها اما هرگز نتوانسته است جلوگیریی به عمل آورد و نخواهد توانست.  
 
 
 
 
 
 
 
 
Zz
سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 10:19 ق.ظ
سلام و با اجازه استاد

دوست عزیز ***

من مدتیه به طور کاملا جدی در مورد ریشه های جنگ ایران و عراق در حال مطالعه هستم و به نتایج بسیار جالبی هم رسیدم .
تعصب و شیفتگی دو چاه عمیق ضلالت و دوری از حق و حقیقت است و پیش شرط قضاوت در مورد صدام دلی صاف و حقیقت جوست و بارها برایم اثبات شده چه "دیوهای" پلیدی راکه با قدرت تبلیغات یهود "فرشته" جا نزده اند و برعکس.

هر چند قبلا در این وبلاگ مفصل در این مورد بحث شد ، اما حاضرم با کوله باری از یافته های جدید با شما و هر مدعی دیگری در این زمینه بحث کنم .

فعلا به عنوان خلاصه و چکیده بحث بگویم :

موضوع "صدام" شاید تا حدود زیادی شبیه موضوع و موضع جمهوری اسلامی در قبال "بشار اسد" باشد . بشار اسد هم از نظر نظام حکومتی "لا ئیک" اما شخصا مسلمان است ، درست مانند حکومت صدام و مسلمانی او .

پس همانطور که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با چنگ و دندان از "بشار اشد" به عنوان کانال و محور مقاومت در برابر دشمن خونخوار و درنده صهیونیستی دفاع می کند ، در آنزمان هم اگر برخی جهودان تند رو متظاهر به اسلام و انقلاب از قبیل بنی صدر و رفسنجانی که امام را دوره کرده بودند ، نبودند اصولا باید مثل حمایت معقول امروزمان از اسد ، از صدام هم حمایت میکردیم و یهود چه خوب متوجه عمق و خطر این اتحاد بزرگ که نه تنها منافع اسرائیل را سخت به خطر می انداخت بلکه به جرات میتوان ادعا کرد حتی پایه های ابرقدرتی مثل آمریکا را نیز کاملا می‌ لرزاند .

اما افسوس که باز هوش و درایت یهود بر خودخواهی و غرور ما چربید.

۸ سال بدون نتیجه و به نفع یهود با هم جنگیدیم و منابع و سرمایه های دو کشور بزرگ را با دستان خود تخریب کردیم ، صدام را به عنوان یک رقیب با هزینه فراوان و حتی همراهی با آمریکا حذف کردیم . هر چند موفق به این کارها شدیم اما امروز در منطقه تنهاییم و تمام ملتهای اطراف از ما کینه دارند و ما را قاتل صدام می دانند و به فکر روز انتقام هستند و حتی فلسطین هم علی رغم ظاهرسازی های رایج دیپلماتیک اعتماد و دل خوشی از ما ندارد .

خداوند همه ما را هدایت کند.
 
 
 
سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 02:05 ب.ظ
جاودانه باد نام صدام حسین برای افتخار مسلمین

http://www.iranima.com/sozialism/pdf/sadam-hossein-01.pdf
 
 
 
 
 
شعیب
سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 04:53 ب.ظ
حاج سید علی چیه شده چرا اینقدر از صدام متنفری دشمنیش با اسرائیل و آمریکاه تو رو رنجوده یا رفتار تساوی خواهانه اش با مردم سنی ،شیعی و کرد عراق؟ یا شاید هم از درخواستهای مکررش برای صلح و اتحاد با ایران علیه جهود ؟ حاج سید علی آمریکاییها تخمین زده بودند با 50 میلیارد دلار قضیه ی عراق رو فیصله بدند و حداکثر با چند برابر این سرمایه قضیه ی ایرانو . صدام کاری کرد که آمرکاییها دو هزار میلیارد دلار در این جنگ متضرر بشند اگر ایشون نبود آلآن آمرکاییها تو خیابان های تهران طوری ... ت میذاشتن گربه که هیچ به موش هم میگفتی حاج سید علی! بدبخت بی ادب.
 
 
 
 
 
عیسو
سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 09:28 ب.ظ
کتابی به نام خطر نبرد هسته ای نوین اثر هلن کالدیکات را میخواندم که مطلبی در آن نظرم را به خود جالب کرد نویسنده میگفت به هر دو طرف ایران و عراق اطلاعت ماهواره ای و جاسوسی از مواضع همدیگر را آمریکایها میرساندند این اطلاعات به گونه ای بین دو طرف درگیر توزیع میشد که هر دو در یک وضعیت بن بست باقی بمانند و بیشتر توانشان مستهلک شود نویسنده در جایی دیگر میگفت در جنگ اول خلیج زمانی که عراق گروه های مخالف شیعی را سرکوب میکرد آمریکاییها هیچ دخالتی به نفع آنان انجام نمیدادند . میشود حدس زد که این بنبست موجود در عراق اقدامی از سوی آمریکاست که نیروهای دشمنش مشابه زمان جنگ ایران و عراق در سوریه و عراق مبارزه علیه آمریکا را رها کرده و توان خویش را صرف نابودی هم کنند هر ملتی تعداد قلیلی افراد داوطلب و فطرتا آزاده ای را دارد که ملتی بدون این چنین شهروندان جان بر کفی نخواهد توانست آینده ای جالب داشته باشد امروز بهترین جوانان مسلمان در قتل گاهای سوریه و عراق در حال از بین رفتنند هنان طور که در جنگ عراق و ایران بهترین جوانان دو ملت در حال کشتن برادران خود بودند .
 
 
 
 
 
عیسو
سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 09:42 ب.ظ
در ضمن افرادی هم هستند فطرتا بوگندو و زباله مشابه همون عوضی که با نام جانباز کامنت گذاشت وقتی میبینم در دنیا چنین زباله هایی وجود دارندحالم از زندگی کردن بهم میخوره
 
 
 
 
حنیف
چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 01:06 ق.ظ
ویدیویی از تخریب حرم امام حسین توسط صدام حسین
http://www.bing.com/videos/search?q=%D8%B5%D8%AF%D8%A7%D9%85+%D8%AD%D8%B1%D9%85+%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85+%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86&FORM=VIRE1#view=detail&mid=2301BAA41860FE07AE022301BAA41860FE07AE02
آیا صدام دست به چنین اقدامی زده است؟ سازمان مجاهدین خلق ایران بارها این اقدام را به رژیم ایران نسبت داده است. همچنان که بمب گذاری در حرم امام رضا را هم.
در عکس زیر صدام را هنگام نماز خواندن در کنار قبر امام رضا در سال 54 می بینید
http://www.funcloob.ir/fa/posts/1058
 
 
 
 
 
 
جاسم کعبی
چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 04:16 ق.ظ
مقاله iranima بسیار جالب بودمرسی
 
 
 
 
محمد
چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 10:42 ق.ظ
سالگرد شهادت مرد بزرگ و شهید بزرگ صدام حسین را تسلیت گفته جایش در بهشت استاد دعایی برای مغفرت ایشان و کوری دشمنانش بخوانید
پاسخ:
خدایش بیامرزد که تا نفس آخر یک یهود ستیز باقی ماند.
 
 
 
رسول
چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 11:54 ق.ظ
برادران داعشی دشمن یهود هستند و رسانه های یهودی در حال تخریب آنها استاد لطفا افشاگری کنید سکوت جایز نیست

خون شهید صدام حسین است که گریبان مردم عراق را گرفته بیایید با دعا برای روح بزرگ صدام طلب مغفرت نماییم
پاسخ:
چرا گریبانشان را گرفته؟
 
 
 
 
 
محمد
چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 12:11 ب.ظ
سالروز اعلام حکم اعدام توسط یهودیان برای صدام شهید راه اسلام و ضد کافران
استاد درباره امروز سخن بگویید
 
 
 
 
 
چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 03:57 ب.ظ
ادعای جدید
سرکرده داعش ابوبکر البغدادی پسر رغد صدام ارشدترین دختر صدام است
http://forum.qawem.org/showthread.php?t=97530

بیایه بسیار جالب رغد صدام دختر صدام حسین را بخوانید
http://www.algharbiyanews.com/2014/08/08/رغد-صدام-حسین-توجه-بیان-حول-حرق-قبر-الرئ/
 
 
 
 
 
 
 
چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 07:20 ب.ظ
http://www.irdiplomacy.ir/fa/page/1935991/%D8%AD%D9%82%D8%A7%DB%8C%D9%82%DB%8C+%DA%A9%D9%87+%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87+%D9%87%D8%A7+%D8%A7%D8%B2+%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4+%D9%86%D9%85%DB%8C+%DA%AF%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF.html
 
  
  
 
 
 
Zz
چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 08:02 ب.ظ
سلام

آقای عیسو ، در مورد میزان اثرگذاری یک فرد بر جامعه از جمله آقای خامنه ای و آن بحث فوق مترقی "سازمان" تان باید بگویم شما هم همان مشکل روشنفکران عجول و پرخطای این سرزمین را دارید یعنی فارغ از حقایق و فاکت های بومی احکام روز علم غربی را برای جامعه ایران که لااقل ۲۰۰ سال عقب تر از آن تحولات هست جاری می کنید !!!

به نظر من آقای خامنه ای حقیقتا به دور از حب و بغض یک شخصیت فوق العاده و ممتاز است در سطح ما ئو و بلکه بالاتر . مطمئن باشید این اظهار نظرم بیطرفانه و پس از تحقیقات و تاملات یکساله اخیر می باشد و به یاد دارم سال پیش بر خلاف عقیده کنونی ام در بحث با مریدان ایشان در همین وبلاگ استاد به شدت ایشان را تخطئه می کردم !

به شدت دنبال مجال و فراغتی هستم تا یک تک نگاری مختصر روشنگر در مورد ایشان انجام دهم هر چند داور اصلی دوران است .


در ضمن آیا کتاب هلن کالدیکات ترجمه فارس هم دارد ؟


آقای شعیب امکانش هست بیشتر در مورد "رفتار تساوی طلبانه صدام بین شیعه و سنی و اکراد" روشنگری کنید؟ چون ظاهرا بر اساس تبلیغات یکجانبه داخلی دقیقا بر عکس این موضوع تلقین میشد . آیا سند ی برای این حرفتان دارید ؟

ضمن اینکه همانطور که گفتم قضیه صدام بسیار شباهت به قضیه امروز بشار اسد و حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از وی را دارد اما ظاهرا مشکل اصلی آنجا بود که صدام "سنی" بود و اسد "شیعه" ! همچنین معلوم نیست در حالی که در همان مقطع منافع دریای خزر و دست اندازی های شوروی برایمان مهم نبود قضیه "اروند رود" برایمان انقدر حاد بود !!! لعنت بر دو به همزبانان جهودان.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
یکی
چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 09:56 ب.ظ
جنابانی که دم از حمایت این و آن از شیعه یا سنی میزنید !
شما میدانستید در قرآن مبین خداوند هر دو دسته و سایر فرق را مشرک و یا کافر خطاب میکند.
آیا تکیه کلام مردم شیعه و سنی یا علی و یا حسین و یا مهدی و یا رسول الله و یا شیخ فلان نیستش !؟
اینها از دهان این اقوام شب و روز و در محافل و مجالس جدی شان دائم تکرار میشود و خود را با تکرار این شرکیات و کفریات مسلمان میشمرند.
اکنون بر ما مسلم است که راه شرک و کفر با راه خداوند چگونه جدا میشود پس یک کلمه سوای کلمات مبارک قرآن صد در صد از راه خداوند به بیراهه رفتن است
بنابراین برای مردمانی با این خصوصیات مشرکانه و کافرانه که قرآن خود توضیح داده است دلسوزی و سینه چاک کردن برای آنان جز هدر دادن عمر و به گمراهی رفتن نیست .
والله یعلم بذات الصدور  
 
 
 
شعیب
پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 01:27 ق.ظ
آقای Zz بیش از 70 درصد اعضای حزب بعث شیعه بودند اینو حتی چند سال پیش نوری مالکی هم در دیداری با یکی از رهبران سنی که حالا یادم نیست کی بود گفته بود . در مورد کردها تا قبل از طغیانشان همه حقوق و آزادی لازم رو داشته اند و اصلا قابل مقایسه با کردهای مظلوم ترکیه نبودند کردهای عراق به تحریک سردمداران خائنشان بزرگترین خیانت ممکن رو علیه عراق انجام دادند من خودم کورد هستم اما بعلت آلوده شدن دستشان به خون صدام و همراهی شان با آمریکا و اسرائیل و اون روحیه انزوایشان و عدم احساس مئولیت در قبال جهان اسلام منو از خودشون ناامید کردند هرچند آدمای بسیار حقشناس و آزاده ای هم در بینشان پیدا میشود که جهالت بقیه رو یه جوری جبران میکنه و من بارها از زبانشان شنیده ام که صدام رو قهرمان میدانستند ومعترف به برابری در زمان حکومتش قبل از طغیانشان بودند. تمام سرکوبهای صورت گرفته علیه کردهای تجزیه طلب کاملا مطابق عرف سیاسی و قانونی بوده در آن دادگاه نمایشی مسخره صدام حسین را نتوانستند به هیچ یک از آن شایعاتی که در باره اش ساختند محکوم کنند افدامات مسلحانه ی تجزیه طلبانه مطابق قوانین سازمان ملل جنایت جنگی محسوب میشه و چین روسیه و ترکیه و بسیاری از کشورها زننده تر از صدام با این مسئله برخورد کرده اند صدام حسین فقط درمورد قتل 150 نفر از سکنه روستای دجیل که قصد ترورش را داشتند محکوم به اعدام شد. آمریکاییها همین که شک کنند مجاهدی در روستایی است آن روستا و منطقه رو با زن و بچه از صفحه روزگار محو میکنند همچ کسی هم رییس جمهورشون رو اعدام نمیکنه بمباران شیمیایی حلبچه هم اقدامی جهت دفاع از کشور در مقابل تهاجم نیروهای مسلح ایران به عراق بود وقتی شهری از کشور با نیروهای بیگانه همکاری میکند آن ها هم دشمن محسوب میشوند و اگر خوب جنگیدن بلد نباشند ممکن است کشته شوند در جنگهای مدرن هم جلوگیری از کشتار غیرنظامیان غیر ممکن شده تنها اشکال من و شاید هم ابهامم نسبت به آن شهید ولامقام استفاده صدام حسین از تسلیحات شیمیایی بوده چون آلمانها در جنگ دوم میتوانستند جهت دفاع از خود از آن استفاده کنند ولی این کار رو نکردند البته آنان شاید از ترس اقدام متقابل متفقین این کار رو نکردند و استفاده از آن در سرنوشت جنگ تاثیری نمیداشت اما در مورد جنگ ایران و عراق این چنین نبود طرف ایرانی نتوانست به این ابزار دست یابد و استفاده از آن توسط عراق تاثیر زیادی رو در توقف جنگ داشت ما این رو میدانیم که دولت های آمریکا و روسیه اگر تهاجمی به سرزمینشان شود در ظرف کمتر از نیم ساعت با سلاحهای هیدروژنیشان جهان رو تهی از انسان میکنند حالا چرا عراق نتواند از این سلاحها در ابعاد محدود جهت دفاع آب و خاکش استفاده کند  
 
 
 
 
 
 
شعیب
پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 02:06 ق.ظ
در ضمن در کشور خودمون اگر جریانی قصد سرنگونی نظام رو داشته باشد مگر محارب تلقی و با آن برخوردی مرگ بار صورت نمیگیرد اقدامات دولت عراق هم در مقابل علمای شیعی که قصد سرنگنی نظام ناسیونال سوسیالیسم عراق رو داشته اند بر همین مبنا صورت گرفته لزا این ربطی به شیعه ستیزی ندارد و ممنوعیت های دولت عراق برای مراسمهایی مشابه عاشورا و امثال اینا از باب سیاسی بودن این مراسم بوده این مراسم درجهت شعله ور شدن اختلافات مذهبی و حرکت دادن شیعیان عراق برای سرنگونیه دولت انقلابی عراق بود وگرنه صدام اصلا دشمنی با تشیع نداشت حتی بارها در آن امام زاده ها نماز میخواند لباس کردی میپوشید و کلا هدفش اتحاد تمام کشورش زیر پرچم عراق بود خوب است آن سلسله نامه هایی که سال 68 به مقام معظم رهبری نوشته بود و ایشان را دعوت به اتحاد با هم و آن هم در کعبه جهت مقابله با اسرائیل و تشویق همه جهان اسلام به خاتمه اختلافات و اتحاد با هم میکرد اگر نخوانده اید بخوانید  
 
 
 
 
 
  
عیسو
پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 04:48 ق.ظ
سلام آقای zZ بله ترجمه شده است انتشارات قلم چاپ کرده.
میخواستم در آن تک نگاری کمی یاریتان دهم کتاب دا و یا خاکهای نرم کوشک چرا بیش 100 بار تجدید چاپ شده اند؟ ایشان نمیتواند یک بار نام ناصر پورپیرار را در یک سخنرانی به زبان بیاورد؟ و یا نمیتواند یک میلیون دلار جهت جهانی شدن این مکتب کمک کند ؟ بهتر آن است فاقد قدرتی معادل علی دایی بدانیمش.
 
 
 
 
 
 
 
پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 08:31 ق.ظ
سلام
1-استاد جواب جانباز را استادانه داده اید.
2- کی باشد که مردم شیعه عراق و ایران برای حسین شهید ثانی(صدام حسین) هم عزاداری کنند. به قول شریعتی در شگفتم از مردمی که زیر بار ظلم زندگی می کنند ولی برای حسینی گریه می کنند که آزادانه زیست!
 
 
 
 
لوناتیک
پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 12:21 ب.ظ
سلام استاد. نظر شما در خصوص اتهامی که آقای البحره به بشار اسد در خصوص همکاری ازلی با داعش می زند چیست؟ اگر میان نیروهای اسد و دولت اسلامی هماهنگی نبود چگونه ارتش وابسته به اسد نیروهای خود را در معرض داعش قرار می دهد؟ چرا نیروهای اسد بسوی حلب حرکت می کنند و نه دیرالزور یا رقه که تحت کنترل داعش است.نیروی هوایی سوریه در حمله هوایی به ارتش آزاد سوریه ،مناطق تحت کنترل داعش را نادیده می گیرد.در مرداد ماه امسال هم خبری مبنی بر آزاد شدن شماری از خطرناکترین نیروهای جهادی از زندان سدنایه در نزدیکی دمشق برای پیوستن به داعش منتشر کرد.در ضمن آیا این جریانات بهانه ای برای علنی کردن آشتی با آمریکا به ایران داده است؟
 
 
 
 
 
 
 
پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 03:48 ب.ظ
سلام استاد
ببخشید ولی صدامی که با شیمیایی ایران رو زد . چجور شما بهش میگید مسلمان
 
 
 
 
 
 
Zz
پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 08:54 ب.ظ
ببخشید ولی صدامی که با شیمیایی ایران رو زد . چجور شما بهش میگید مسلمان

--------------------

صدبار به این سوال پاسخ داده شده . برای قضاوت در مورد صدام لازمه تمام پیش فرض ها و تلقیناتی که سالیان سال در ذهنمان فرو کرده اند را تخریب کنیم . منطقی ترین پاسخ را هم استاد در این مورد داده و در واقع برخورد بنیان اندیشانه با این موضوع همان کاریست که استاد انجام داد و آن 2 مقاله روشنگر در مورد علل و ریشه های جنگ ایران و عراق را بخوانید .

روش بنیان اندیشانه در این مورد این هست که از "مدخل" آن وارد شوید نه اینکه تا نیمه راه از جاده خاکی طی کنید و بهد یکهو بیاید تو جاده اصلی بپرسید که : " چطور صدامی که با بمب شیمیایی مردم را قتل و عام کرد شهید است ... "

قطعا در پیشگاه عدالت قیامت الهی ، همانقدر که صدام در مورد حملات شیمیایی مقصر است ، بلکه بیشتر مسببان و تحریک کنندگان ایرانی مقصر هستند .
  
 
 
 
 
 
 
 
 
فرزانه
شنبه 17 آبان 1393 ساعت 11:54 ب.ظ
این ضدیت شما با یهود از کجا ریشه گرفته.آیا شخضاً یک یهودی بشما بدی کرده است.
پاسخ:
یهود به بشریت خیانت کرده، قرآن انان را لعنت می کند و نجس می شمرد.
 
 
 
 
  
 
 
  
 
یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 02:00 ب.ظ
قبر پدر صدام توسط داعش منفجر شد.
پاسخ:
چرا قبر خود صدام منفجر نشده است؟ تکریت را که در اختیار خود داشتند؟
 
 
 
  
  
 
خواننده همیشگی
دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 12:20 ب.ظ
استاد اگر نوشته به دستتان رسید اطلاع دهید.
با تشکر
پاسخ:
به فروشگاه تحوبل شده، , ولی حالا به دست من رسیده.  
 
 
 
 
 
 
چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 10:01 ق.ظ
این کارشناس امریکایی بر این باور است که کادر رهبری داعش از ارتش صدام ریشه گرفته است و آنها رهبرانی به شدت آموزش دیده و حرفه ای هستند.

http://www.asriran.com/fa/news/365334/جانشینان-احتمالی-خلیفۀ-داعش
پاسخ:
لطفا اگر کسی آدرس نامه های صدام به شوراهای انقلاب ایران را در اختیار دارد، لینک آن را در این ستون قرار دهد. با تشکر

آقای آمون هر وقت گذرتان به تهران افتاد حتما سری به دفتر بزنید. ظاهرا این دی وی دی مصاحبه های شبکه وصال ارسالی توسط شما به هیچ طریقی باز نمی شود.
یا اینکه آنها را بدون زیپ کردن جداگانه بر روی سی دی رایت کنید. متشکرم
 
 
 
 
 
 
بنده خدا
چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 03:32 ب.ظ
http://dowran.ir/show.php?id=48492543
سلام. متن نامه های متقابل صدام حسین و رئیس جمهور وقت ایران. (البته رونوشتی از نامه هاست و احتمال حذف و اضافات هست!!!!)
پاسخ:
آقای بنده خدا بسیار ممنونم.
 
 
 
 
 
خواننده همیشگی
چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 10:16 ب.ظ
سلام استاد
نوشته من را چطور ارزیابی می کنید؟ اگر آن را معقول یا حتی قابل بحث می دانید برای بحث در این مورد در تهران به خدمت شما خواهم رسید اما اگر کل نوشته را مهمل و بی ارزش می دانید من واقعاً از همه چیز نا امید می شوم و نمی دانم چه کنم!
پاسخ:
حقیقت این که نکات برجسته ای در آن نبود.
 
 
 
 
 
 
پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 03:03 ق.ظ
مگر قراره همه نابغه باشند .
 
 
 
 
 
 
 آمون : چند مطلب دیگر : 
 
لغات عربی در شاهنامه و سره نویسی ناب فارسی خالص معاصر فردوسی مشاهده   
  
در مورد جهود آنوسی(یهودیان متظاهر به اسلام)و مارانوسی(به مسیحیت) مشاهده  
  
سراسیمگی به اصطلاح اساتید- اتهام زنی و فحاشی و توهین به حقیقت مشاهده  
  
تاریخ فارس ها مشاهده   
  
صدام حسین و مقاومت در برابر حمله امپریالیسم و یهودیان-فارس ستیزی مشاهده   
  
عقب نشینی تدریجی اسراییل در برابر فلسطین مشاهده   
  
محاکمه صدام حسین به عنوان جنایتکار جنگی و عامل حمله به ایران مشاهده   
  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد