ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

ایت الله محمد رضا مهدوی کنی

نظری از سایت دکتر خزعلی
شنبه 14 اسفند ماه سال 1389 ساعت 5:35 PM
آیا در برآمدن مردم جوابی برای این شبهات هست یا خیر


64 مرادی ۱۲ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۰۹
ایت الله محمد رضا مهدوی کنی دارای همسری انگلیسی است
بزرگ ایران درزمان کنونی چندی صدراستاد اعظم ( گراند مستر) داخل ایران دارد.

درپاره ای از نگاردهها ازایت الله محمد رضا مهدوی کنی به عنوان گزیده صدراستاد اعظمی لژبزرگ ایران پس انقلاب در فراماسیون ایران ذکر گردیده است.

وی که دارای همسری انگلیسی است و مدتی طولانی در لندن بوده ودر سال 1374 با شریف امامی استاد اعظم لژ بزرگ ایران و اخرین نخست وزیر غیر نظامی شاه دیدار ومذاکره کرده بود

نگارده شده است که در مرکز لز" اسد ابادی" لژ روحانیون درسال 1361 در مراسمی گزیدگی استاد اعظمی لز اسد ابادی را با همکاری شریف امامی به عهده گرفته است..
در گیر و دار جریان انقلاب ، مهدوی کنی وزیر دادگستری دولت شورای انقلاب معرفی شد

پس از عزل بنی صدر و تشکیل دولت توسط محمد علی رجائی ، محمدرضا مهدوی کنی به عنوان وزیر کشور دولت رجایی معرفی شد و نهایتا بعد از ترور رجایی در هشتم شهریور سال شصت، دولت موقت تشکیل داد । دولت موقت محمدرضا مهدوی کنی، یک ماه و نیم عمر داشت و سپس با ریاست جمهوری علی خامنه ای بساط این دولت موقت چیده شد।

در تاریخ یازدهم شهریور و سه روز پس از ترور رجایی، مهدوی کنی وزیران دولت موقت را به مجلس معرفی کرده و رأی اعتماد گرفت। مقام دادستانی کشور ، آیت الله علی قدوسی به دنبال ابعاد مشکوک واقعه ترور رجای و باهنر بود که در فاصله کمتر از یک هفته (در تاریخ چهاردهم شهریور) او نیز ترور شد।

اینکه اصولا حذف فیزیکی کسانی چون بهشتی، مطهری، رجایی، باهنر و قدوسی می تواند ربطی با مهدوی کنی داشته باشد یا خیر، سوالی است که بعد از توضیحاتی درباره انجمن حجتیه و لژ فراماسونی اسد آبادی به آن پاسخ داده خواهد شد..
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد