ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

شروط و قوانین و قواعد رابطه پارتنری در فرهنگها و مقاله ملک یمین

نرگس

سه شنبه 20 تیر 1391 ساعت 11:48 AM
جناب توحید و جناب عالی قدر بینام عزیز خواهش می کنم این عنایت فرمورده این مطلب را بخوانید چون گمان میکنم قبل از ورود به محتوی باید دید نگارند قصد القای چه مطالبی را داشته.

1-به خدای آسمانها و زمین که بنده پذیرفته ام ملک یمین کنیز یا برده نیست.

2-جناب موومان با خودتان صادق باشید . لا اقل از محتوی نوشته ها و کامنت هایی که گذاشته اید مشخص می شود که بین پارتنری و رابطه ملک یمین تفاوت نمی بینید  چون پاتنری را نمیشناسد.ولی اگر معتقدید که منظورتان واقعا نزدیکترین رابطه بوده باید بگویم باز هم شما اشتباه کرده اید چون نزدیک ترین رابطه به رابطه ملک یمین پارتنری نیست . دهها رابطه دیگر را میتوان نام برد که با رابطه ملک یمین ارتباط دارند ازجمله صیغه ای که شما به شدت با آن مخالفید و پارتنری در این بین در رده آخر قرار دارد به دلایلی که عرض خواهم کرد .

بله اگر شما به خاطر داشتن 2 تفاوت در رابطه صیغه با ملک یمین ، ملک یمین را صیغه نمیدانید که به اعتقاد بنده درست هم هست ، پس چگونه با توجه به دهها تفاوت آشکار بین رابطه پارتنری و ملک یمین این دو را یکی میدانید یا بقولی نزدیک به هم . این نگاه آلوده شماست که قصد دارد مسائل را آنطوری که دوست دارید ببینید نمیدانم بدنبال ارائه چه تئوری هستید . هدف وسیله را توجیه نمی کند .  لااقل بروید و رابطه پارتنری را از نزدیک تجربه کنید (چون با توجه به عدم پاسخگویی شما متوجه شدم تجربه ای در این زمینه ندارید)بعد میزان نزدیکی یا دوری این رابطه را با رابطه ملک یمینی خودتان بسنجید.

2-جناب موومان  در قسمتی از  کامنتتان گفته اید

" اتفاقا یک مثال واضح از مشکل دار بودن روابط امروزی در جهان، همین روابط پارتنری است که با هم سالهای سال مثل زن و شوهر زندگی می کنند، حال آنکه خداوند در قرآن خصوصیات این دو رابطه را از هم متفاوت دانسته و احکام متفاوتی برای آنها داده است."

پس مقاله شما دارای یک مشکل جدی دیگر میشود باید بندی به آن اضافه کرد بدین ترتیب :

بند یازدهم : با ملک یمین نمی توان یکجا زندگی کرد چون بیم آن میرود  مانند رابطه زن و شوهری  شود .

بعد دوستمان ایراد میگیرند که که چرا به شما آخوند میگویم . چند وقت دیگر بگذرد آنقدر این رابطه را پیچیده میکنید که  از آن همان چیزی که یهود ارائه داده حاصل شود .
راستی دوست دارم  مقداری در باره این رابطه پاک هم توضیح دهید که مدام در باره آن می گوید جدا از "بحث شفافیت در جار زدن موضوع پارتنری "،  برای اهالی وبلاگ این رابطه پاک را توضیح دهید شاید بند های دیگری نیز به رابطه ملک یمین اضافه کردیم.


3-دم خروس دیگر از لابلای این جمله تان بیرون می آید:

"پس معلوم می شود که در دنیای روابط پارتنری کنونی اغلب یا حتی تمام اوقات به این مسئله بی اعتنایی می شود که صحیح نیست و باید اصلاح شود. در واقع، بسیاری از روابط پارتنری امروزی تفاوت اساسی با زناشویی ندارند،"

من که می گویم شما رابطه پارتنری را اصل قرار داده و قران را با آن میسنجید برادر من ، عزیز دل من ، شما به رابطه خودت بچسب . رابطه پارتنری همینه که هست . خوب برای اینکه لج شما را دربیارم چرا بجای اینکه رابطه پارتنری را اصلاح کنیم صیغه رو اصلاح نکنیم که راحت تر هم هست  . با دوتا آیتم کوچک میتوان صیغه را اصلاح کرد 1-حذف مهریه 2-حذف مدت زمان که البته بسیاری قبلا زحمت این دو مورد را کشیده اند.این که را حت تر است .
تعصب باعث میشود نخواهید درک کنید که رابطه ای که شما تعریف کرده اید و چنانچه معلوم است اشرافی هم به آن ندارید و باید ما شما را به ابعاد جدید و بندهای دیگر آن آشنا کنیم  فارق از درست یا غلط بودن آن رابطه جدیدی است که در چهار چوب پارتنری نمی گنجد. فکر میکنم تا همینجا برای شما کافی است برسیم به دوست دیگرمان.

جناب مهدی - مهدی

گمان بنده این است که پای شما ناخواسته به  موضوع مقاله باز شده البته مختارید که انکار یا تایید کنید در هر صورت حسب فرمایش جنابعالی بسیاری از آنچه در رابطه پارتنری میگذرد که تفاوت های آشکار با مقاله مطروحه دارد  به اعلام شما میرسانم :

1-دو پارتنر سر هم را می برنر اگر متوجه شوند کیس روبروی آنها با کس دیگری می پرد .
2-دو پارتنر در صورتی همدیگر را استثمار جنسی نمی کنند که مطمئن شوند طرف روبرو تنها به او توجه میکند و قصد خیانت ندارد.
3-دو پارتنر میتوانند آزادانه با هم زندگی کنند هرچند که هیچ کس حتی خدا راضی نباشد.
4-دو پارتنر برای برقراری رابطه به اجازه هیچ احدی نیاز ندارند حتی اگر خدا بخواهد
5-دو پارتنر لازم نیست سه بار در روز از هم اجازه بگیرند  بر حسب موقعیت گاهی هیچ وقت گاهی هر لحظه خود به خود این اتفاق می افتد
6-می تواند پنهانی و توام با پلید کاری باشد هیچ موردی در این زمینه وجود ندارد در واقع هیچ لزومی ندارد که شفاف باشد.
7-هیچ لزومی ندارد که آشکار باشد بهتر است برای لذت بیشتر پنهانی باشد( الان متهم میشوم که در حال آموزش پارتنری هستن).
8-لازم نیست از لحاظ مالی به کسی کمکی شود .

و... و ...

و در عین حال خصوصیات دیگری نیز دارد از جمله اینکه :

این رابطه اصلا قاعده ای ندارد که کسی بخواهد برای آن قاعده صادر کند  ، بدین ترتیب پارتنری  رابطه ای است که در راس خود بی قاعده گی را می بیند بنابر این تمام بندهای بالا همزمان می توانند نقض یا تایید شود .

ملاحضه می کنید که چه آشفته بازاری است به عنوان مثال اگر پارتنر شما دوست داشت مهریه داشته باشد می توانید بدهید نفقه گاهی اوقات برای گرم شدن رابطه توصیه میشود از شارژ تلفن همراه تا دیگر موارد . اگر پارتنر تمایل داشت میتوان آن را مکتوب کرد . میتواند در آن اصلا رابطه جنسی اتفاق نیفتند سالهای سال دو طرف هاج و واج باشند . میتوانند در عین حال سالها با هم زندگی کنند .در هر فرهنگی به گونه ای است و در همان فرهنگ میتواند به گونه های دیگری نیز باشد . میتواند پیوند در آن سست تر از ازدواج نباشد . این رابطه میتواند با فریب همراه باشد  و باز هم ... و ...


این بی قاعده گی اولین و بارز ترین نشانه این رابطه است و سالهای سال هم به همین شکل ادامه داشته .

موضوع بر سر این است که ملک یمینی معرفی شده برای آن قواعدی از دورن قران تایین شده  بعد با موضوعی به کلی بی قاعده خلط شده . لااقل ( باز هم برای اینکه لج جناب موومان را صراحتا بگویم در بیاورم چون انسان خودداری در برخورد با نظر مخالف نیستند ) با صیغه که تنها به قول خودشان 2 تفاوت با موضوع داشت ربط داده میشد .
جناب مهدی مهدی این وبلاگ معظم بعد از سپری شدن سالها هنوز برای کسی هیچ چیزی را تجویز نکرده فقط در حال نشان دادن نشانه هاست آن وقت یک نفر به وسط پریده و  دستور و العمل صادر می کند و بجای اینکه نقطه نظرات دیگران را شنیده و در صورت لزوم مقاله خود را اصلاح کند به بقیه می گویید شما هم بروید مقاله خودتان را بنویسید ! کاری که جهودها تا کنون آن را در جهان نهادینه کردند . یعنی به جای اینکه مقالات در طول هم قرار گرفته و ایرادات هم را برطرف کنند به وحدت برسند وحدتی که قران از آن نام می برد هر کس یک مقاله بنویسد  و با توجه به قدرت نشر اخبار که در دست خودشان است آنقدر اوضاع گل آلود شود که نتوان حق را از باطل تشخیص داد .
تفکر جناب  موومان از ریشه توام با نفهمی است هر چند که رگه هایی از فهم نیز در ایشان دیده میشود ، این از عجائب ایشان است که بنده از خواندن مطالبشان متوجه شده ام . یعنی در عین حال که می فهمند ولی نمی فهمند . برای روشن شدن موضوع  از این این بخش تفاوت بین پارتنری و ملک یمین دور میشوم و وارد موضوع دیگری که ایشان در مقاله شان اشاره کرده اند می شوم.

ملک یمین بر مبنای مواردی که ایشان ذکر کرده اند راهی برای رسیدن به آرامش جنسی قلمداد شده .

چگونه میشود کسی از روی قران راهی برای برقراری روابط جنسی در حد یک مقاله ارائه کند ولی داخل آن مقاله نگوید که زنا ، محصنات ، فحشا و ... که رابطه جنسی را به گناه میرسانند یعنی چه ...

حالا ایشان می خواهند پاسخ دهند که بحث ما پیرامون ملک یمین بوده و اگر کسی مثلا می خواهد برود در باره زنا مقاله دهد چون زنا موضوع مورد علاقه جناب موومان و بحث ایشان نیست حتی ممکن است با توجه به کامنت های ایشان و تئوری های من دراوردیشان که ممکن است رگه هایی از حقیقت در بخش هایی از آن ها هم دیده شود به تریج زنا لغو هم شود برای اینکه ناسخ و منسوخ وجود دارد .
این دقیقا همان شگرد یهودی است که افکار جمع نمیشوند برای تکمیل کردن هم بلکه هرکه هر کاری خواست بکند ،   که در حقیقت همان کاری است که یهود می خواهد .
ای دوستان وبلاگ کسی در این وبلاگ پیدا میشود بمن بگوید چگونه میشود در رابطه با  بقول ایشان مشکل ! جنسی دستور العمل صادر کرد ولی از محرمات آن حتی در اندازه پاراگرافی در یک مقاله سخنی به میان نیاورد ؟
دوستان وبلاگ من منحرف و نا پاک شما به بنده بگویید چگونه می توان برای بیماری دارو صادر کرد و به بیمار گفت دنبال عوارضش خودت برو !

این آنچیزی است که این مقاله را در بر گرفته فهم در عین بی فهمی . این توهین نیست این همان چیزی است که از این مقاله بیرون می آید .

جناب موومان کم کم وارد مسائل دیگر این مقاله میشوم ولی قبل از آن مغزتان را اصلاح کنید شما چیزی را برای خود پذیرفته اید و مسائل را با آن تطبیق میدهید در صورتی که واقعیت چیز دیگری است اگر اند کی از ذهنیات از قبل شکل گرفته خود جدا شوید. باز هم خواهش دارم  به عنوان یک خواهر مسلمانتان  در مقاله خود پارتنر را به عنوان حتی نزدیک ترین آیتم خارج کرده و در آخر ذکر کنید این مقاله کامل نیست چون  وارد مسائل محرمات جنسی نشده است . حتی اگر فکر میکنید قصدتان این نبوده که  مقاله را کامل جلوه دهید این موضوع را اضافه کنید تا کمک کنیم به مقاله درستی برسیم.
من دشمن شما نیستم .
پاسخ:
عچیب این که هرچه در باب ماملکت... مفصل تر می نویسید و با ارادت بیش تر می خوانیم، مطلب به دور دست تر می رود و غامض تر می شود.  
 
 
 
 
 
نرگس
سه شنبه 20 تیر 1391 ساعت 11:58 AM
جناب بینام به اعتقاد بنده هنوز هم زود است استاد  به این موضوع ورود کند بگذارید ببینند شاگردهایشان در نهایت میتوانند با هم بر سر موضوعی به اشتراک برسند . بگذارید مطالب سایش پیدا کرده چون در همین چند شماره اخیر مطالب خوبی عنوان شده آنوقت که دیگر هیچ حرفی باقی نبود استاد مارا غافل گیر خواهند کرد مطمئن باشید
 
 
 
 
 
 
آمون : این آب سرچشمه گرفته است از :  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد