ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

پوریم ؛ صحت و گستردگی آن

ارشد
پنجشنبه 10 تیر ماه سال 1389 ساعت 7:06 PM
سلام.
اینجانب تمام مطالب پیرامون واقعه پوریم را که توسط استاد ارائه داده شده است مطالعه نموده ام و فیلمهای تخت گاه و مجعولات و سیویلیزشن و کشتی نوح را تماشا کرده ام.
تمام مطالب در نوع خود بی نظیر و بسیار موشکافانه است.وبطور کامل اثبات میکند که مثلا تخت جمشید یک بنای نیمه تمام یا پاسارگاد جعلی و...
اما انچه که قابل تامل است این مطالب نمی تواند به یقین وقوع رخداد  پوریم را اثبات نماید.در تمام مطالب ارایه داده شده می توان موضوعات مورد بررسی را حس و تحلیل کرد اما در مورد واقه پوریم چندان مطالب مستند که بتوان ان نتیجه نهایی را دریافت کرد هنوز ارایه داده نشده است.
خب در مطالب به کرات می خوانیم یا میشنویم که عربعا یا مغولها  ... نمی توانند مثلا یک کتابخانه یا شهر یا کاروانسراها را به نحوی نابود کنند که هیچ سنگ یا آثاری باقی نماند ولی در واقعه پوریم ما با این سخن مواجعه می شویم که ابعاد فاجعه بقدری بالا است که هیچ آثاری از خود باقی نگذاشته است.
سوال این است مگر مدت زمان وقوع رخداد پوریم از شروع تا پایان چقدر بوده است.؟
خب بلاخره در همان حوزه وقوع پوریم انسانهایی در کوه ها ودره ها وجاهای صعب العبور بوده اند که از دست حکومت مجری پوریم در امان باشند.یا بلاخره در بدترین شرایط افرادی بوده اند که توانسته باشند از مهلکه جان سالم بدر برده باشند.
حال سوال اینجاست که بکدام دلایل منطقی  به گفته استاد که کشتار تمام شده است و ارتش هخامنشی به شمال و گروهی به اورشلیم سرازیر شده اند افراد باقیمانده نیز به سمت کشورهای دیگر سرازیر شده اند.؟
پاسخ:
آقای ارشد. می توانید در سایت ناریا. دات. آی آر. یادداشت ۱۰۳ تا ۱۰۶ را که ۱۵ دلیل وقوع پوریم را بیان می کند دوباره بخوانید. اگر باز هم قانع نشدید که پوریم با تمام پی آمد هایی که نوشته ام رخ داده است، آن گاه دوباره خوانی مطالب از یادداشت شماره ۱ تا ۲۷۰ را، با دقت بیش تری، آغاز کنید. مثلا نفهمیدم کجا خوانده اید که نوشته باشم مغولان تا آخرین نفر را در ایران کشته اند. حال آن که این مباحث پیوسته سعی کرده است دروغ بودن ماجراهای مربوط به مغولان در سطح جهان را اثبات کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد