ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

واکنش ابلهانه آنوسیهای سایت "آذری ها" به پخش مستندهای بنیان اندیشانه آقای ناصر پورپیرار از شبکه ماهواره ای وصال فارسی

قشقایی

دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 09:36 ب.ظ
سلام. خواستم بگم اخیرا وب سایت پان فارس آذری ها مطلبی را منتشر کرده تحت عنوان "ناصر پورپیرار این بار در تلویزیون وهابی ها" و به اقای پورپیرار تهمت زده و ایشون رو شدیدا تحقیر کرده. خواستم اطلاع بدم تا اگه خواستین از لحاظ قضایی پیگیری کنین..لینک:
http://www.azariha.org/?lang=fa&muid=53&item=273
 
  
 
آمون : این متن شان است :  
ناصر پورپیرار این بار در تلویزیون وهابی ها 
ناصر پورپیرار عضو سابق حزب توده و از جاعلان تاریخ به تازگی همکاری جدیدی را با وهابیون ضد شیعه و ضد ایرانی آغاز کرده است. به گزارش سایت خبری-تحلیلی آذری ها ناصر بناکننده (پورپیرار) مصاحبه های هدفمند و  مستمری را با شبکه "وصال" متعلق به افراطیون وهابی که خون شیعیان را حلال می دانند آغاز نموده است. این در حالی است که وی در ده سال گذشته با انتشار کتاب هایی در حوزه تاریخ در صدد کسب شهرت بر آمد که با بی اعتنایی جامعه دانشگاهی کشور روبرو گردید.
او قبل از انتشار این کتاب ها به حروفچینی (تایپ) و گهگاه به ویرایش کتاب اشتغال داشت ولی با انتشار سلسله کتاب هایی پیرامون تاریخ ایران مورد توجه حزب بعث عراق و حزب حاکم در جمهوری باکو(آذربایجان نوین) قرار گرفت و در زمان صدام حسین کتاب های وی به عربی ترجمه شد. همچنین مراکز دولتی در جمهوری باکو دست به انتشار و ترجمه کتاب های وی زدند.یکی از کتاب این فرد با کوشش احمد اوبالی مدیر تلویزیون تجزیه طلب گوناز در باکو به چاپ رسیده است.
به نظر می رسد پورپیرار بعد از سرخوردگی و بدنامی در محافل ایرانی و بی توجهی دانشکده های تاریخ به نظریات وی (با توجه به اینکه پورپیرار فاقد مدرک تحصیلی در رشته تاریخ و اصولا هر رشته دانشگاهی دیگر و هم چنین فاقد مقالات علمی گرید دار می باشد) به گروه های سلفی و وهابی پناه برده است. 
تاریخ: شنبه 20 آبان 1391  1:06 PM
آذری ها! همان هایی هستند که وقتی نوبت به شاهنامه می رسد، به زمین و زمان فحش می دهند و به فردوسی می گویند خرطوسی! ولی وقتی شاهنامه نقد شد، اعتبار و ارزش آن عیان شد و زبان فارسی، شد زبانی یدیش، از روی تعصب جاهلانه و حماقت ابلهانه، حقیقت را رد کردند و به خرابه خود بازگشتند تا همچنان با همان فحاشی های سنتی خود، شاهنامه را سب کنند و از درد فارسی، تب! اولئک کالانعام بل هم اضل همین ها هستند. از حسادت منفجر می شوند که چرا یک ترک زبان حرفهای آقای پورپیرار را نزد تا حلوا حلوا کنند! همین بس که این شبکه، هرگز خون شیعیان را حلال اعلام نکرده، سفارش به رفتار حسنه بین مسلمانان دارد و در مورد نیت خوانی کسب شهرت، منتظر افاضات بیشتر این بوزینگان غیبگو هستیم و بی اعتنایی مورد اشاره این کینه ورزان مثلا این نمونه است: 

░▒▓۩ خاکساری اساتید بین المللی و توحش مزدوران دست چندم ۩▓▒░ ©® مشاهده  

 
در مورد ترجمه به عربی کتابهای آقای ناصر پورپیرار توسط صدام و هر کس دیگر و به هر زبانی، فقط همین بس که آیا می توانند یک صفحه از آن ترجمه را نشان دهند؟! و اینکه این کتابها در دوران پس از سقوط صدام نوشته شده اند! به راستی که سگ زبان بسته هم نمی تواند چنین دروغهایی بگوید. در پایان، شاید سلفی ها به حقیقت گرویده باشند تا نامی به دست آورند ولی قطعا آقای ناصر پورپیرار، کسی نیست که خودش را بفروشد، حتی مثل آذریها به اسرائیل و آمریکا! این است ذات خبیث آنوسی ها.