ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

روحانیت شیعه و بابیت و بهائیت ساخته ادوارد براون،فروهر اهورامزدا

س

شنبه 29 مهر 1391 ساعت 9:11 PM
سلام
استاد ان شالله که هر چه زودتر بهبودی برای ادامه کار حاصل کنید و خداوند شما را تا زمانی که اصل و اساس مطالب به خصوص در دوران معاصر گفته شود حفظ فرماید تا دنیا با عمق فاجعه ای گه گریبانش را گرفته آشنا شود.استاد می دانم که شرایط بسیار برایتان سنگین و دوشوار است و یک تنه گام برداشتن در این مسیر سختی های فراوانی دارد ولی خواهشا دوباره به مطالب قرآن و ظرایف آن وارد شوید و نکات پنهان مانده آن را به خصوص انهایی که باعث تنش های بسیاری بین مسلمین شده است را کنکاش کنید.
در ضمن اگر کاری از دست ما بر بیاید که کارتان را کمی تسریع کند در خدمت هستیم و اگر امر بفرمایید لااقل هفته ای یکی دو روز خدمت برسیم و چیزی از دستمان بربیاید انجام دهیم.مطمئن باشید هستند کسانی که این کار را با آغوش باز انجام دهند.
ممنون
پاسخ:
اقای س. هنوز به دوران معاصرو سازمان دهی روحانیت و بابیه و ده ها مرکز دوختن قبای تمدن بر تن سرزمینی که 22 قرن برهنه بوده نرسیده ایم. فقط کافی است توجه کنید که روحانیت خود را پرچم دار مبارزه با بابیه می داند و به خون بهاییان تشنه وانمود می کند و بابیه سوقات ادوارد براون به ایران است و در این دولت اسلامی و روحانی هنوز خیابانی به نام ادوارد براون در یکی از انشعابات معروف فرهنگی ترین خیابان کشور،  یعنی 16 آذر، تابلو دارد، درست شبیه نقش برجسته های اهورا مزدا که بر  فراز بنای بانک مرکزی و  صندوق  پس انداز ملی و  شهربانی کل کشور در حال پروازند! ضمنا اگر همانند موارد دیگر ان شاء الله که ارسالی کنیسه نباشید، سی دی پخش کنید.