ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

نیمه پنهان روزنامه کیهان حسین شریعتمداری و معبد تاریکیها و چراغ

بی نام

جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 00:02 AM
استاد عزیز با سلام

شما هیچ گاه نا حق از کسی سخن نمی گویید و به ندرت  دیده ام  این چنین کسی را تا تراز قیاس با خود تایید کنید.شاید بنده به شخصیت ایشان سطحی نگاه کرده باشم .از ظهر تا به الان تعریف شما وجدان بنده را به یک فعالیت سلبی عجیبی واداشته و بنده را کنجکاو کرده بیشتر در مورد ایشان تحقیق کنم اصلا" بگذار واقعیتش را بگویم فکر کنم از آن شوخی عذاب وجدان گرفته ام.به جز چند مقاله با قلم روان وعقایدی تند ویکی دومناظره ویکی دو برنامه تلویزیونی به نام معبد تاریکیها و چراغ از ایشان چیز بیشتری ندارم.معبد تاریکیهایش معرکه بودبه شدت موافق تفکرات خودمان بود.اگر آدرسی جهت آگاهی بیشتر از ایشان دارید لطفا" دریغ نفرمایید.
پاسخ:
آقای بی نام. این جا یک محفل فرهنگی است نه دادگاه ارزش یابی عقاید. به آرشیو روزنامه کیهان
رجوع و ملاحظه کنید که تا قبل از شروع یادداشت های نیمه پنهان چه تیراژ وسیعی داشته است. بدین ترتیب به آب رفتن پته روشن فکری که مجموعا نقل مستقیمی از زیر و بم و ساخت و ساز بز دلانه این همه فن حریف ها با هر کس که آب و نان و دوا و درمان و دود و دم آن ها را برقرار کند به واقع که حکایت دردناکی است از در گل ماندگی این حضرات که مثلا بنده را  همکار ساواک آدرس می دهند و آن دیگری را جیره خوار سفره شاه. شهریار سخن آنان تقریبا حد اکثر در قامت فریدون مشیری است که در ساختمان نبش شرقی در تلاقی انقلاب دفتری نیمه شاهانه داشت و رسما کارمند ساواک بود. من از آن شخص دفاعی نکرده ام فقط تذکر می دهم که اگر کسی را به این وبلاگ می خوانید بدانید که من تاریخ می نویسم نه کیفر خواست!  
 
 
آمون : از علاقه ام به این حرفهای مبهم صد پهلوی ایهام اندر ابهام غیر قابل برداشت دقیق پر تناقض نمای ملفف دست انداز، هر چه بگویم، کم گفته ام!