ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

رونمایی از قرآن جدیدی به نام قرآن صنعا

همایون حکیم

چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 01:38 AM
با عرض سلام خدمت استاد عزیز ،
من خیلی وقته مطالب شما رو دنبال می کنم البته دانش و تخصص بنده خیلی پایین تر از نوشته های شما هستش اما همیشه طالب حق و حقیقت بوده ام حتی اگه بر خلاف مطلوبیات من باشه ،
استاد چند وقتی هست که صحبت از "قران صنعا " شده ، قرانی که میگن تضاد های زیادی با قران موجود وجود داره ، راستش از تون التماس می کنم اگه امکان داره در یه " هواخواری " نسبت به این مسایل صحبت کنید . واقعیتش اینه که الان ساعت 1 شب هستش . از وقتی که تو شبکه صدای امریکا از زبان اقای بهرام مشیری شنیدم واقعا یه جوری شدم. خواهش می کنم ابتدا این خره رو از ذهن من بردارید و در یه زمان مناسب دست این جیره خور یهودی ها رو بر ملا کنید.
با سپاس فراون.
پاسخ:
آقای حکیم. کافی است برگی از این قرآن مورد نظرشان را به اصطلاح جدید رونمایی کنند تا آیروی نداشته شان ریخته شود.  
 
 
 
 
 
 
 
آمون : لینک مطلب مرتبط به صورت کامل تر ( این لینک به علت مراجعات فراوان در تاریخ 9 فروردین افزوده می شود) : 
 
  
 
 
 
 
 
آمون : پی نوشت پس از آرشیو:  
این هم درمان این گونه بیماریهای لاعلاج افلیج های مغزی و فکری: 
 
 
 
 
نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 09:31 ب.ظ

قرآن صنعا؟

بهتر است به این آدرس مراجعه نمایید:
naryna.blogsky.com
این وبلاگ فقط محل آرشیو کامنتهاست. در آنجا بیشتر در انتظار شماست. خبرنامه نیز موجود است.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد