ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

قرآن صنعا؛ جعلی ناشیانه

رامین.ص

شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 09:38 AM
با سلام:
استاد گرامی سلامت باشید.نظرتان در مورد تصاویر"قرآن صنعا" که آقای حذف فرستاده است چیست؟آیادر کتاب "سبک عباسی"مشابه به این نوع نوشته آمده است؟با تشکر.
پاسخ:
آقای رامین. نه کاغذ و نه ابزار نوشتن و نه خط به کار رفته در این به اصطلاح قرآن صنعا در زمانی که ادعا می کنند در کار نبوده و ذره ای تردید در مجعول و ساختگی بودن آن وجود ندارد. در کتاب سبک عباسی هم چنین نمونه های شابلونی که مثلا تمام حرف الف های آن شبیه هم باشد پیدا نمی کنیم.  
 
 
 
 
 
  
 
 
 
آمون : پی نوشت پس از آرشیو:  
این هم درمان این گونه بیماریهای لاعلاج افلیج های مغزی و فکری روشنفکر و دانشمندنما: 
 
    
نظرات 1 + ارسال نظر
نیما شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 11:35 ب.ظ http://3tareyenili.blogfa.com

خیلی احمقین...
تو بیشعور درک و فهمت در سطح اراجیفیه که تو این مملکت تخمی یاد گرفتی اما منشور کورش که سر درسازمان ملل ثبت شده نشون میده اونا هم تاریخ رو فهمیدن...چون اوناهیچیشون مثل ما تخمی نیست...ماییم که از پوچی و بی هویتی و بی شعوری یه وبلاگ میزنیمو تاریخ و دار و ندار نیاکانمون رو میبریم زیر سوال...

جوانک 21 ساله من! اگر بیشتر وقت می گذاشتی و دقیقتر می خوندی، بد نبود. کمی سنت بالاتر بره، ممکنه به خواست خدا درک و فهمت هم بالاتر بره و بتونی این چیزها رو درک کنی. ان شاء الله.
بهتره بدونی من هم زمانی این حرفها رو ضد ایران و انتشار اونها رو نوکری اعراب می دونستم. البته قدیم ها! یعنی تقریبا وقتی هم سنت بودم و حتی کمتر!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد