ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

فیلم مستند علف، کوچ اجباری بختیاری ها به ایران به دستور آمریکا

محمدرضا نیسی

سه شنبه 20 تیر 1391 ساعت 3:32 PM
سلام‌علیکم

جناب آقای منصور

1- ادعای جناب *** مبنی جهت این مهاجرت از غرب به سوی شرق بر اساس «بچه¬های آنها سفید و زیبا هستندقبل از اینکه آفتاب --عربستان-- آنها را بسوزاند!!» منتفی است چون خوزستان کنونی یا عربستان قدیم در غرب قرار دارد نه شرق !!

2- کاملاً واضح است که صحنه‌های نمایش داده شده در این فیلم به قصد پنهان کردن مهاجرت برنامه‌ریزی شده 50.000 نفره از خارج از سرزمین کنونی ایران، پس و پیش شده‌اند تا هدف طراحان آمریکایی این مهاجرت محقق شود

3- مقایسه عدم آگاهی مردم برخی نقاط از وسایل نقلیه با مردمی که در سال 1924 زندگی می‌کرده‌اند کاملاً اشتباه است.
خود مأمورین سفارت آمریکا سوار بر اسب و قاطر بوده‌اند و مانند خود مهاجرین جابه‌جا می‌شده‌اند و این موضوع توجیه‌تراشی شما برای معرفی این مهاجرین به عنوان "قوم ناشناخته" را کاملاً فاقد مبنا و منطق می‌کند.

جناب آقای منصور ! شیادان مأمور از سفارت آمریکا به این دلیل این مهاجرین تازه‌وارد را "قوم ناشناخته " می‌نامیدند که بیننده فیلم را از حقیقت ماجرا منحرف کند و تازه‌وارد بودن آنها را کتمان نماید.

5- بر خلاف کامنت‌های موجود در فیلم در نقشه ارائه شده در ابتدای فیلم خبری از ایران و عراق و ترکیه و ... نیست و فقط نام پرشیا بر مرکز ایران کنونی گذاشته شده و منطقه خوزستان کنونی به عنوان عربستان معرفی شده و از جزیرةالعرب به عنوان Arabia  یاد شده است.

6- بارزترین و مهم‌ترین نکته این فیلم به سند مکتوب ارائه شده در انتهای آن مربوط می‌شود که مدت زمان این مهاجرت برنامه‌ریزی شده را 46 روز معرفی می‌کند که با توجه به مدت زمان مورد نیاز برای جابه‌جا شدن از چهار محال بختیاری به خوزستان یعنی بین 7 تا 10 روز، قطعاً این کوچ اجباری از خارج از مرزهای ایران کنونی آغاز شده است.


4- بارزترین و مهم‌ترین نکته فیلم همان سند مکتوب ارائه شده در انتهای فیلم است که مدت زمان
پاسخ:
ظاهرا تا توسل به تفسیر فقط چند کامنت دیگر فاصله است. ضمنا شماره ها مسلسل نیست و بریده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد