ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

رشاد خلیفه، پیامبر جدید خداوند پس از خاتم النبیین و ادعای رسالت

پنجشنبه 7 دی 1391 ساعت 4:46 PM
با سلام
گروههایی که مدعی ادامه رسالت هستند ، زیر بنای فکریشان این مطلب است ، نظر بنیان اندیشان چیست ؟ آیا دوستان با چنین کسانی برخورد داشته اند ؟
(( رسول میثاق خدا، رسول متحد کننده است. مأموریت اوپاک کردن و متحد کردن ادیان کنونى است در یک دین واحد : اسلام (تسلیم).

اسلام اسم نیست ؛ بلکه توجیه تسلیم کامل شخص است به تنها خدا، بدون بت قرار دادن عیسى، مریم، محمد یا مقدسین. هر کس داراى چنین مشخصاتى باشد "مسلمان" (تسلیم شده) است. بنابراین، شخص میتواند یهودى مسلمان، مسیحى مسلمان، هندوى مسلمان، بودایى مسلمان یا مسلمان مسلمان باشد.

رسول میثاق خدا ادعاى خدا مبنى بر اینکه "تنها دین قابل قبول از نظر خدا، تسلیم است" را تحویل میدهد (۳:۱۹) و اینکه "هر کس غیر از تسلیم را بعنوان دین انتخاب کند، از او قبول نخواهد شد" (۳:۸۵).

رسول خدا باید اثباتى جهت رسالتش نشان دهد. هر رسولى با نشانه هاى انکار ناپذیر الهى مى آید که ثابت مى کند که او از طرف قادر مطق تأیید شده است تا پیغام هاى خدا را تحویل دهد. موسى چوب دستى خود را انداخت و به مار تبدیل شد، عیسى بخواست خدا جزامى را شفا داد و مرده را زنده کرد، نشانه صالح شتر معروفش بود، ابراهیم از میان آتش گدشت، و معجزه محمد قرآن بود (۵۱- ۲۹:۵۰).

قرآن (آیات ۳:۸۱، ۳۳:۷، ۳۳:۴۰)، و انجیل (آیات ۳_۳:۱ در بخش ملاکى ) آمدن رسول متحد کننده، رسول میثاق خدا را پیشگویى کرده اند. جایز است که رسولى با این مأموریت بسیار مهم با قویترین معجزه حمایت شود (۳۵_ ۷۴:۳۰). در حالى که معجزات رسولان قبلى از لحاظ زمان و مکان محدود بوده اند، معجزه خدا جهت حمایت از رسول میثاقش ابدى است؛ در هر زمان و هر مکانى میتواند بواسطه هر کسى مشاهده شود. این ضمیمه شامل شواهد عینى، قابل امتحان، قابل تحقیق، و انکار ناپذیرى است که ثابت میکنند رشاد خلیقه رسول میثاق خدا است.



حقیقت قرآنى

یکى از پیشگویى هاى مهم در قرآن اینست که رسول میثاق خدا پس از اینکه همه پیغمبران به این دنیا آمدند، و پس از اینکه همه کتابهاى خدا تحویل داده شدند، فرستاده خواهد شد.



خدا از پیغمبران عهد گرفت، گفت، "من کتاب و حکمت به شما خواهم داد. بعد از آن، رسولى براى تصدیق همه کتابهاى موجود خواهد آمد. به او ایمان آورید و او را حمایت کنید." او گفت، "آیا با این موافق هستید و از این میثاق پیروى خواهید کرد" آنها گفتند، "موافق هستیم." او گفت، "پس شما شهادت داده اید، و من هم با شما شاهد هستم." (۳:۸۱)

محمد مارمادوک پیکتال ( ) آیه ۳:۸۱ را اینطور ترجمه کرد:



هنگامیکه الله عهد (خود را) با پیغمبران بست، (او گفت) : ببینید آنچه من از کتاب و علم به شما داده ام. و بعدها رسولى بر شما خواهد آمد که آنچه را شما دارید، تصدیق میکند. به او ایمان آورید و به او کمک کنید. او گفت : آیا موافق هستید، و آیا بار من را (که بر شما قرار دادم) در این (مورد) برمیدارید آنها جواب دادند : ما موافق هستیم. او گفت: پس شهادت بدهید. من با شما شاهد هستم.



ما از سوره ۳۳ مى آموزیم که محمد یکى از پیغمبرانى بود ک با خدا آن عهد محکم را بست.



و هنگامیکه ما عهد محکمى از پیغمبران و از تو (اى محمد) و از نوح و ابراهیم و موسى و عیسى پسر مریم گرفتیم، ما از ایشان عهدى مهم گرفتیم. (۳۳:۷)

(بر طبق ترجمه محمد مارمادوک پیکتال )



آیه ۳:۸۱، در میان بسیارى از آیات دیگر، تعریف "نبى" (پیغمبر) و "رسول" را براى ما توجیه میکند. بنابراین "نبى" رسول خدا است که کتابى جدید تحویل میدهد، در حالى که "رسول" از طرف خدا مأمور است تا کتاب موجود را تصدیق کند؛ او کتاب جدیدى نمى آورد. بر طبق قرآن هر "نبى" رسول است، اما هر رسولى "نبى" نیست.

به هر رسولى کتابى جدید داده نشده است. منطقى نیست که خدا به پیغمبرى کتاب بدهد و سپس از او بخواهد که آن را فقط براى خودش نگاه دارد، آنطور که بعضى از "طلاب" مسلمان گفته اند(۱۵۹، ۱۴۶، ۲:۴۲). کسانیکه باندازه کافى با قرآن آشنایى ندارند فکر میکنند که هارون "نبى" (پیغمبرى) بود، همانطور که در آیه ۱۹:۵۳ آمده است که کتابى دریافت نکرده بود. اگر چه، قرآن بطور واضح میگوید که کتاب قوانین مخصوصا ً به "هر دو ایشان، موسى و هارون" داده شده بود (۳۷:۱۱۷، ۲۱:۴۸).

ما از قرآن، ۳۳:۴۰ مى آموزیم که محمد آخرین پیغمبر (نبى) بود، اما نه آخرین رسول:



محمد پر هیچک از شما نبود؛ او رسولى بود از طرف خدا، و آخرین پیغمبر. [۳۳:۴۰]



این تعریف بسیار مهم با کد ریاضى قرآن تأیید شده است. اصطلاحى که در ۳۳:۴۰ استفاده شده است "محمد خاتم النبیین" (محمد آخرین پیغمبر)، مقدار عددیش ۱۳۴۹ است، یا ۷۱۱۹، در حالى که مقدار عددى اصطلاح غلط "محمد خاتم المرسلین" (آخرین رسول) بر عدد ۱۹ قابل قسمت نیست.

از زمان قدیم خصوصیت انسان بوده است که رسول زمانش را تکذیب کند. یوسف "آخرین رسول" اعلام شد(۴۰:۳۴). اما بسیارى از رسولان پس از او آمدند، از جمله موسى، داود، سلیمان، عیسى و محمد.
مأموریت رسول میثاق خدا تصدیق کتابهاى موجود، پاک کردن، و متحد کردن آنها در یک پیغام الهى است. قرآن میگوید که وظیقه این رسول پاک کردن پیغام خدا بحالت اولیه اش است، تا مؤمنان پرهیزکار- یهودیان، مسیحیان، مسلمانان، بوداییان، سیک ها، هندوها، و دیگران- را از تاریکى به نور هدایت کند (۵:۱۹، ۶۵:۱۱). او است که اعلام میدارد اسلام (تسلیم بودن کامل به خدا) تنها دین قابل قبول خدا است (۳:۱۹).))
با تشکر
پاسخ:
بحث بی اساسی است. نمی توان کنیسه و کلیسا و مسجد را در کنار هم نشاند. اگر ممکن بود یهود و نصاری به شرک پناه نمی بردند، زیرا به خوبی می دانستند که با قبول رسالت پیامبر و اصالت قران ناگزیر به تعطیل ناندانی های کنیسه و کلیسا بودند. و بالاخره لابد خوانده اید که خداوند به صراحت یادآوری کرده است که گزینش دینی جز اسلام را نمی پذیرد.  
 
 
 
 
آمون : ندیده و نشنیده و حتی دعوت نشده!! ، به این پیامبر مدل 2012 ایمان می آورم! خلاص!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد