ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

تخت جمشید چه قدر می ارزد ؟

***
چهارشنبه 27 مرداد ماه سال 1389 ساعت 03:03 AM
با سلام.خسته نباشید استاد
پیشنهاد میکنم در صورتیکه قصد انتشار مجدد ۱۲ قرن سکوت را چه به طور رسمی و چه غیر رسمی دارید و یا به صورت جزوات به علاقه مندان توسط انتشارات کارنگ قرار باشد ارائه دهید حتما یک بازبینی کلی و ویرایش مجدد داشته باشید چون با توجه به حقایق جدیدی که مرحله به مرحله طی چند سال بعد از انتشار ان کتب در این وبلاگ داشته اید و همچنین همین مقاله فعلی در خصوص کتیبه های تخت جمشید به نوعی برای خواننده گان تازه واردتان و یا باستان پرستان کینه توز و متعصب نوعی شائبه تناقض(البته از دید حضرات) ایجاد میشود (البته متوجه هستم که در ان برهه زمانی ارائه همه حقایق یکجا کاملا غیر قابل هضم میبود و روش شما هوشمندانه بود) .
ضمنا با توجه به این روشنگری که در مورد کتیبه های تخت جمشید فرمودید به نظر بنده کاملا پرونده این بنا را ببندید و وقت گرانبهایتان را صرف پاسخ به زوزه کوردلان متعصب نکنید و حتی در مورد بیستون!! مطمئنا آن کتیبه هم جعلی است. به نظرم زودتر به تاریخ معاصر وارد شوید که خیلی مشتاقانه منتظر سیراب شدنیم.
پاسخ:
آقای  ***. نگران گرفتاران در شائبه تناقض نباشید. آن ها برای مجموعه تخت جمشید به اندازه یک پاکت بادام زمینی مزمز هم ارزش قائل نیستند و لجوجانه دستورات را اجرا می کنند و چون مرد میدان مباحث بنیانی نیستند مانند چهارشنبه سوری از آتش مدخل های کلان جفتک زنان می پرند. ضمن این که در بررسی ساختمان تچر و کتیبه های آن، قلابی بودن آن ها را تذکر داده ام. خودتان را قیاس قرار دهید. آیا بدون آگاهی های قبلی آماده شنیدن مبحث قلم و یا نقشه شهرها و  دالان ورودی تخت جمشید بودید؟
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد