ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

حدیث و روایت در ترازوی نقد، بررسی احادیث و روایات به عنوان فاکتورهای مذهبی و اعتبار سنجی ارزش و عیار نقل قول های امامان و پیامبر

علی

دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 12:37 ب.ظ
با سلام
برادر محترم جناب آقای مهران قدیم
اگر کسی معتقد به تحریف قران باشد ، در واقع سه ایه از قران مثل ایه 9سوره حجر و ایه 42سوره فصلت و ایه27سوره جن را انکار کرده است، به نظر شما حکم کسی که ایاتی از قران را انکار کند چیست؟
در ضمن در مورد روایات در مورد تحریف قران شما لطفی کن و به کتاب القران کریم و روایات المدرستین علامه عسکری مراجعه کن در ان کامل توضیح می دهد که قضیه چیست. و در ان کتاب علامه عسکری روایات درباره تحریف قران را بررسی و همه را رد می کند. چرا هیچ وقت نظر ایشان را نمی گویید؟
اگر شما واقعاً روایات شیعه را بررسی می کنی ، چرا این روایات در مورد منجی شان است را بررسی نمی کنی که بر طبق آن‌ها، حضرت مهدى ، از نظر اخلاق، سیرت و صورت شبیه‌ترین فرد نسبت به رسول خدا (ص) است؛ همان‌طورى که آن حضرت رحمة للعالمین است و مظهر رحمت خداوند، حضرت مهدى علیه السلام نیز این چنین است:( قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص:
الْمَهْدِیُّ مِنْ وُلْدِی، اسْمُهُ اسْمِی، وَ کُنْیَتُهُ کُنْیَتِی، أَشْبَهُ‏ النَّاسِ‏ بِی‏ خَلْقاً وَ خُلْقاً، تَکُونُ لَهُ غَیْبَةٌ وَ حَیْرَةٌ حَتَّى تَضِلَّ الْخَلْقُ عَنْ أَدْیَانِهِمْ، فَعِنْدَ ذَلِکَ یُقْبِلُ کَالشِّهَابِ الثَّاقِبِ، فَیَمْلَؤُهَا قِسْطاً وَ عَدْلًا کَمَا مُلِئَتْ ظُلْماً وَ جَوْراً.
رسول خدا ص فرمود: فرزندم مهدى، نامش نام من است و کنیه‏اش کنیه من ، در خلقت و اخلاق شبیه‌ترین مردم نسبت به من است ، او غیبت و حیرتى دارد که خلق از دین خود گمراه شوند و این وقت است که چون شهاب ثاقب باز آید و زمین را پر از عدل و داد کند چنانچه پر از ظلم و جور شده‏ باشد.
أُخْرِجُ مِنْهُ (علی بن محمد الهادی) الدَّاعِیَ إِلَى سَبِیلِی وَ الْخَازِنَ لِعِلْمِیَ الْحَسَنَ وَ أُکْمِلُ ذَلِکَ بِابْنِهِ م‏ح‏م‏د رَحْمَةً لِلْعَالَمِینَ عَلَیْهِ کَمَالُ مُوسَى وَ بَهَاءُ عِیسَى وَ صَبْرُ أَیُّوب‏.
از او فرزندى به وجود آورم‏ به نام «حسن» که مردم را به راه من دعوت مى‏کند و خزانه‏دار گنجینه علم من است. سپس دینم را توسّط پسر او «م‌ح‌م‌د» که مایه رحمت همه جهانیان است کامل کنم، او برخوردار از کمال موسى، نورانیّت عیسى، صبر ایّوب بوده و سیّد و سرور همه اولیاى من است‏.
ایا در این روایات سخنی از کشتن همه مردم جهان دارد که شما می نویسید. اگر شما کارتان تفحص در روایات است ، من این مشخصات را برای مهدی قائل هستم مثل پیامبر اسلام رحمت العالمین.
جناب پورپیرار ، به قران قسم من هیچ تعصبی ندارم. بلکه این شماها هستید که خود را مصداق والسابقون اولون می داند و بقیه را مصداق ضالین می دانید و وقتی هم با جواب روبرو می شوید مثل اون موقعی که در مورد المودة فی القربی نظر دادید و جواب ارسال شد، جوابی نداشتید و علنی نشد.
پاسخ:
تمام ارجاعات شما به کتب و احادیث و روایات به علت نبود خط و وسائل نگارش عربی باطل است و این آخرین پاسخ به شما در این وبلاگ است.

 

 

 

 

 

آمون : امید که تمام شود، اما گذشته مکتوب اینجاست :  

 

http://purpirar.blogsky.com/1392/06/25/post-4583/تفسیر-موضوعی-قرآن-کریم-و-تفسیر-آیات-قرآن-به-شکل-تفسیر-آیه-به-آیه-و-با-استفاده-و-استمداد-از-دیگر-آیات-کتاب-خداوند-و-شرح-و-توضیح

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد