ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

قحطی بزرگ در ایران به دست سربازان انگلیس و نسل کشی مردم ایران به دست انگلستان، نقد کتاب محمدقلی مجد درباره گرانی مواد غذایی

جستجوگر

سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 02:50 ب.ظ
با سلام خدمت استاد
از شما سوالی دارم که امیدوارم جوابی به این سوال حقیر بدهید.چرا شما کشتار ملت ایران بوسیله قحطی که توسط انگلیس ها بوجود آمده در خلا جنگ جهانی اول را قبول ندارید؟ من شخصا رفته ام در استانهای کل شمال غرب سوال کردم و با پیرمردها نیز صحبت کردم حتی تا استان همدان نیز پرس و جو کردم همگی از آن یاد می کنند و خوب راجع به آن توضیح می دهند حتی در روستاها نیز این گرسنگی و قجطی و کشتار را خوب به یاد دارنداین یک حادثه تاریخی نزدیک است و تاریخ شفاهی را همگی به یاد دارند.
امیدوارم پاسخ شما را در این مورد بشنوم.
با تشکر
پاسخ:
کتابی در این باره چاپ شده که با آمار ده میلیون کشته که می دهد به شوخی شبیه است چون در ان زمان کشور فقط 20 میلیون جمعیت داشته است! و من نقد و نادرست بودن ان را نوشته و منتشر کرده ام.  
 
 
 
 
 
 
 
آمون : احتمالا در یکی از این صفحات قرار دارد :  
 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد