ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

علاقه مندی دوستان

منصور
پنجشنبه 11 شهریور ماه سال 1389 ساعت 03:36 AM
سلام و عرض ادب به همه عزیزان هم پیمان
مجاهد نستوه پورپیرار عزیز
روح ما در تسخیر حقایق خلل ناپذیری است که در روشنگریهای شما موج می زند. در راه اشاعه آن از جان خود هم دریغ نخواهیم کرد. تازه از مردگی رها شده و زنده شده ایم و برای ادامه حیات خود مجبوریم تلاش کنیم. مباد روزی که شکسته ببینمت. مباد روزی که از ناسازگاری روزگار ذره ای خم به ابرو بیاوری. نورچشمم , کارد فرو رفته تا مغز استخوان را نمی توان به یکباره بیرون کشید و معتاد صد سال اعتیاد را به یکباره نمی توان ترک عادت داد. ولی این را بدان که بنیان اندیشی به سرعت نور در حال گسترش است.
بگذار مثالی بزنم, من حدود چهار سال پیش کاملا تصادفی با اسم شما آشنا شدم آن هم از طریق کسی که مخالف شما بود (منوچهر کارگر) که بعدها با کمک دوست هم بند تان این آشنایی عمیق تر شد. پس از دو سال مطالعه مستمر آثارتان شروع به انتقال آنها کردم و اکنون بیش از سه هزار نفر مستقیما از طریق من درگیر افکار شما هستند که هر کدام از این افراد خود در شهر ومحل و دوستان خود افراد دیگری را آشنا کرده اند. کافی است سه بار این انتقال انجام پذیرد تا کل ایران از بینان اندیشی لبریز شود که این اتفاق در شرف تکمیل است. بله باید این بذر در همه جا پاشیده شود تا هر خاک مساعدی شجره طیبه ای به بار آورد. «أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ اللّهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاء ﴿۲۴﴾  تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإِذْنِ رَبِّهَا وَیَضْرِبُ اللّهُ الأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُونَ ﴿۲۵﴾  » (سوره۱۴)
تلاشها و جستجوهای درخشان بنیان اندیشان غیورمان همه نشان از عمق نفوذ اندیشه بنیانی ای دارد که شما پایه گذار آن هستید. هیچ کار خدای متعال بی حکمت نیست, مسلما این مشعل را آنقدر دوام خواهد داد که مشعلی بزرگتر را روشن کند و آن زمان دیر نیست. در سایه روشنگری شما و کمک خستگی ناپذیر استادان بزرگوار جناب غفوری و جناب عابدی , اینک شاهد ظهور اساتید بسیاری هستیم که هر کدام افتخاری برای اندیشه بنیانی محسوب می شوند و ما فقط با آن عده ای آشناییم که گاهی یافته های خود را در قسمت نظرات عنوان می کنند و نام بردن از آنها در این مقال نمی گنجد والا تعداد واقعی  آنها بسیار زیاد است. انسان نمی تواند شعف خود را از داشتن چنین دوستان جستجوگری کتمان کند.
پاسخ:
آقای منصور. بدون ادعای پیش آهنگی، تا زمان ممکن، انجام وظیفه می کنم  و سرانجام امور به دست خداست. ممنونم که زحمت می کشید و به دوباره بینی دعوت می کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد