ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

سوال از منبع ارائه آگاهی و دانش در مورد افراد و شخصیتهای گذشته و انتساب مطالب نادرست و خلاف واقع به افراد موهوم و ناشناس شاعر

دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 09:11 ب.ظ
سلام
آزادی بیان و عقیده بزرگترین نعمتی است که هر انسانی می تواند داشته باشد. آزادی که از انسان ها حتی در مدعی ترین کشورهایی که آزادی بیان را جز لاینفعک حکومت های خود می دانند سلب شده است و تیغ سانسور و قیچی و ترور شخصیتی و فیزیکی متاسفانه در همه جا بیداد می کند.
متاسفانه در دنیایی که ادعای علمی می کند قوانین کاملا غیر علمی در جریان است. چرا؟ به دلیل اینکه علم را بتوانند کنترل کنند و هر آنچه را که می خواهند به دنیا بدهند و علومی که حتی اگر ذره ای از قدرت سیری ناپذیر عده ای بکاهد بلوکه می کنند.
صحبت در مورد خلیج فارس یا پارس است و دشمنی های بعدی آن!
اما اگر بدانیم هر آنچه را که به عنوان تاریخ و فرهنگ عمومی جهان داده و می دهند از بنیان های دروغ تبیعت می کند دیگر خلیج فارس یا پارس بازی بیش نخواهد بود!
اگر تیغ سانسور در این جا جریان ندارد خوانندگان را به مباحث تاملی در بنیان تارخ ایران رجوع می دهم تا بدانند تمام دانسته ها از زاویه ای دیگر و با نگاهی بنیانی می تواند دروغ کثیفی باشد!




محمدرضا شعبانعلی
بهمن ۲۸, ۱۳۹۲ در ۸:۴۲ ق.ظ

دوست من. سایه.
من لینکی رو که در نوشته‌ات گذاشته بودی رو بدون اینکه بخونم حذف کردم چون به نظرم زبان حرف زدن تو متعلق به دوران متعصب انقلاب فرانسه یا اکتبر ۱۹۱۷ هست!
تو می‌خواهی به دیگران «علم واقعی» رو یادآوری کنی و «علم» یعنی «تردید» همچنانکه «قطعیت = جهل».

«قوانین کاملاً غیرعلمی در جریان است» یعنی اینکه «همه‌ی همه‌ی همه‌ی قوانین» «کاملاً کاملاً کاملاً» غیر علمی هستند؟

کاش می‌نوشتی: «قوانین زیادی را می‌توان یافت که به رغم ظاهر علمی، الزاماً علمی نیستند».

«بتوانند علم را کنترل کنند؟» چه کسانی؟ «آنها؟». هنوز نمی‌خواهیم بپذیریم که دنیا محل «ما» و «آنها» نیست. محل «من» و «تو» نیست. محل «ماست»؟

«علم را بلوکه می‌کنند اگر ذره‌ای از قدرت آنها بکاهد؟». با همین قدرت؟
پس شما چگونه وبلاگ درست کرده‌ای و حرفت را می‌نویسی؟ چرا بلوکه نشدی؟

فرض ۱: علمی نمی‌نویسی.
فرض ۲: نوشته‌هایت بی‌خاصیت است و از قدرت سیری ناپذیر کسی نمی‌کاهد.

من با توجه به اینکه شما گفته‌ بودید اگر حرف علمی زده بشود بلوکه می‌شود و اینکه شما زیر نوشته خود آدرس سایت دادید و بلوکه هم نشده، احساس کردم انتشار آدرس سایت کار اشتباهی است.

امید که روزی صحبت‌های «شورانگیز ما» به صحبت‌های «شعور انگیز» تبدیل شود…
پاسخ:
در جهانی که تنها 4 قرن از کشف جغرافیایی آو ارتباطات بین المللی ان می گذرد اگاهی نسبت به برجستگان فرهنگی مثلا افلاطون و ارسطو چه گونه به دست آمده. در این باب مثال ارزشمند و محرک اندیشه ای وجود دارد. بیتی است از حافظ که: شکرشکن شوند همه طوطیان هند. زین قند فارسی که به بنگاله می رود. از کشف سرزمین هند کم تر از 3 قرن می گذرد پس حافظ چه گونه در 600 سال پیش از طوطیان هند می گوید. قند هم یک محصول صنعتی است که در قرن اخیر تولید شده نه در 600 سال پیش و به همین ترتیب بنگال از کشفیات اخیر تمدنی است. حافظ با سرزمین بنگال از کجا و چه گونه آشنا بوده است. کهنه اندیشان را به دنبال پاسخ این سئوالات بفرستید تا به شما ناسزا بگویند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد