ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

استفاده بدون اجازه از مطالب کتابها و یادداشتهای اینترنتی آقای پورپیرار و عدم اشاره به نام ایشان در بهره برداری از نتیجه اندیشه

...

جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 06:38 ب.ظ
جناب استاد آقای طرفداری متهم ردیف اول هستند به مطلب زیر توجه کنید (ویراستاری کتاب اولاگوئه) :
١. برای بحث تفصیلی درباره ی علل اصلی و بنیان شناسانه ی پیدای عصر اکتشافات دریایی و شکل گیری دوران حضور نخستین استعمارگران اروپایی در خلیج فارس: سرآغاز « ، استعمار، ن.ک به علی محمدطرفداری فصل نامه تاریخ روابط خارجی ، سال نهم ،» رویارویی دو نظام اقتصاد سنتی شرق و اقتصاد بورژوازی غرب شماره 92

"عصر اکتشافات دریایی ..." در هیچ مقاله ای ندیدم نامی از شما ببرند و رندانه همه چیز را بنام خودشان تمام میکنند. اطلاع موثق دارم که ایشان نیز یکی دیگر از عوامل مربوط به موضوع ابطال شناسنامه هستند .
پاسخ:
بله پروژه اجرا شده با هدف کم کردن ارزش و قدرت اقناعی یادداشت ابطال است بی این که بتوانند نیم سطری در باب ضعف اسناد آن غول خارج شده از این قلم بنویسند.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
aydın
جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 10:08 ب.ظ
با سلام

استاد عزیز با شناختی که از سطح جامعه روشنفکری ایران و حتی از جهان دارم، رسوب تبلیغات جعلیات یهود به اندازه ای است که حتی سالها زمان می برد که وارد گود شوند و به مسائل بنیانی بپردازند. امیدوارم تا آخر اسفند ماه شاهد ادامه یادداشت های شما باشیم. یادداشت های ترجمه شده به زبان تورکی و با الفبای لاتین را در حال تکمیل و قرار دادن در مقابل دیدگان مردمان دیگر کشور ها مخصوصا تورکها هستیم. امیدواریم نتیجه بخش باشد. می خواهم ببینم که آیا روشنفکری تورکیه که در اندیشه پیوستن به اروپاست، بازخوردی شبیه به مردمروشنفکری ایران را دارد یا رفتار متفاوتی از خود نشان می دهد. از دوستانی که متن های ترجمه شده و آماده ای در اختیار دارند تقاضا می کنم، به ایمیل بنده بفرستند و یا در قسمت نظرات وبلاگ قبلی قرار دهند. مخصوصا اگر متن های تهیه شده مربوط به تورکیه و مستند طوفان باشد.

ممنون از لطف دوستانی که در این راه کمک کرده اند.
پاسخ:
در جریان زحمات شما هستم و برای تان سلامت و سرزندگی آرزو می کنم. باید زمان نسبتا بلندی بگذرد تا روشن فکری جهان اعم از ترک و فار س و عرب و لاتین زبان با مفاهیم درونی داده های بنیان اندیشی آشنا شود.
 
 
 
  
 
 
 
س مثل سیب
یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 03:50 ق.ظ
طرفداری، فکر کردی همه مثل مجتبی ساده اند کوکش کنی مثل عروسک خیمه شببازی هر چی دوست داری، بارش کنی!؟ اگه مجتبی و همه دارودسته ای که دورمجتبی رو گرفتن و فکر می کنن پورپیرار نباشه می تونه یاور مکتب بنیان اندیشی باشه، اینقدر نفهم نبودن که با جستجوی اسمت میفهمیدن تو چه جونوری کثیفی هستی.

واقعا برای همه تون متاسفم.
پاسخ:
همین قدر یادآور شوم که آقای طرفداری، دوست عزیز بنده،در خلال یک سال گذشته بارها به من آلارم دادند که کسانی در کار کندن چاله در راه بنیان اندیشان و بنیان اندیشی اند ولی علی رغم پرسش های من هرگز از محتوای این طوطئه ها پرده برنداشتند. آیا چه برداشت کنیم؟
 
 
 
 
 
آمون : بازگشت و اشاره به این مطلب همین وبلاگ است :  
 
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد