ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

وجود حیات و تمدن و شهرنشینی

چرا
شنبه 20 شهریور ماه سال 1389 ساعت 10:34 AM
سلام

آقای پورپیرار من پاسخهایی چند سطری و سطحی را دوست ندارم

اینکه چندبار سئوالات خود را باتوحید مطرح کردم از آن لحاظ بود که می خواستم ایشان ته و توی مسئله را در بیارند و من نخواهم مرتب سئوال کنم

باز سئوال خود را مطرح می کنم با اسناد و اثبات کامل برایم بیان کنید

آیا شروع وجود انسانی از منطقه خاورمیانه بوده و بعد در جهان پخش شده است با چه دلایلی این امر ثابت می شود؟

بومیان موجود در مناطق دور دست مثل امریکا یا استرالیا چگونه امکان پذیر است؟

در نوع اثبات فرض بگیرید من می خواهم از دلایل از صفر برایم شروع به بیان شود از دو حوزه درون و برون دینی توضحی داده شود؟

پاسخ:
آقای چرا. از صفر کتاب های تاملی در بنیان تاریخ ایران را بخوانید. قریب ۱۵ جلد است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد