ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

حقیقت جنگ های مسلمین

عرفان
دوشنبه 15 شهریور ماه سال 1389 ساعت 3:08 PM
با سلام و خسته نباشید به شما استاد گرامی

استاد قوم یهود در زمان خود حضرت موسی (ع) نیز همواره با بهانه گیریهای متعدد از اطاعت خداوند منحرف می َشدند و در قرآن کریم به کرات به این موضوع اشاره شده است و اولین کسانی که رو در روی حضرت عیسی (ع) ایستادند قوم یهود بودند اگر چه می دانستند این پیامبر ظهور خواهد کرد. اگر چه در کتاب مقدس به ظهور خاتم الانبیا(ص) اشاره شده بود ولی با ظهور ایشان ایمان نیاوردند چرا که انتظار داشتند آخرین پیامبر از یهود باشد و همچون زمان حضرت موسی (ع) آنفدر عهد شکنی کردند که منجر به جنگهای همچون غزوه بنی نضیر، خیبر شدند.

می خواهم این را بدانم که آیا جنگ و یا نبرد آرماگدون بنا به آنچه در باب شانزدهم مکاشفات یوحنا در عهد جدید آمده است. که شاید در آینده ای نزدیک جنگ عظیم در آنجا رخ دهد می تواند سرانجام این باشد که کل قوم یهود را از روی کره ی خاکی پاک کند؟؟ و آیا همان یهود هایی که در زمان خود حضرت موسی نیز از دستورات خداوند اطاعت نمی کردند و بعد از آن نیز تا الان همیشه دسیسه های فراوانی را به پا کردن شایسته ی این نوع به پایان رسیدن نیستند!!
پاسخ:
آقای عرفان. نمی توان وقوع هیچ جنگی بین مسلمانان با مسلمانان و مسلمانان با غیر مسلمانان را در هیچ زمانی اثبات مستند کرد مگر در حوادث قرن اخیر. در آینده نیز احتمال برخورد نظامی کلانی میان کشورهای مسلمان با مشرکین غربی دور از انتظار نیست.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد