ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

یکی از دلایل پیشرفت جعل یهودیان

محمدرضا نیسی
چهارشنبه 17 شهریور ماه سال 1389 ساعت 5:59 PM
سلام‌علیکم

أخی الکریم طالب‌الحق

کمتر کسی می‌داند تا 6-7 نسل قبل، اجدادش که بودند و در کجا زندگی می‌کردند. لذا ادعای برتری نژادی فارغ از مباحث بنیان‌اندیشی بحثی فاقد مبنا و استدلال است.

ولی اعراب خوزستان (که اکنون محل بحث است) به هویت اسلامی و عربی تعلق دارند و به این موضوع افتخار می‌کنند. آنهائی که به حفظ این هویت حساس هستند تمام تلاش خود را برای نهادینه کردن این هویت به خرج داده و خواهند داد.

ما وقتی بر هویت عربی-اسلامی تاکید می‌کنیم در واقع همان هویت اصیل مردم ممتاز منطقه ماست که با انواع جعلیات، فرهنگ و هویت‌سازی‌های دروغین و ایجاد زبان‌های کپی‌برداری شده مانند زبان فارسی، ایادی کلیسائی-کنیسه‌ای به دنبال از بین بردن آن و یا محدود کردن آن هستند.

ما به دلیل همین هویت اسلامی و زبان کامل و بی‌نظیر عربی، ادعای برتری داریم و به این برتری خود افتخار می‌کنیم ولی به دلیل همین جعلیات و مدیریت فکر و تعقل مسلمین از سوی اربابان جعل، با وجود برتری هویتی و فرهنگی دچار عقب‌ماندگی و توسعه‌نیافتگی عمدی شده‌اند.

جناب طالب‌الحق، پروژه‌های هویت‌زدائی که از زمان رژیم منحوس پهلوی شروع شده همچنان با اشکال جدید و حتی شدت بیشتری علیه اعراب ایران در حال اجراست که یکی از این پروژه‌ها تضعیف زبان عربی و حذف آن می‌باشد به گونه‌ای که حفظ زبان مادری در بین اعراب ایران بسیار دشوار شده است.
"عساکم من العواده و عیدکم مبارک"


جناب یه دانشجو

الحمدالله تاکنون هیچکدام از پروژه‌های هویت‌زدائی که اتفاقا زور چماق هم پشت آنها بوده، نتیجه مطلوب باستان‌پرستان را نداده است و انگیزه و تلاش برای احیای هویت برتر اسلامی-عربی در بین اعراب ایران چند برابر شده است.

جناب یه دانشجو! خانم حاجی‌زاده تذکری دادند که نتیجه برداشت آنان از بحث‌ها مبنی بر برتری نژادی بود و ما هم برای ایشان منظورمان را روشن کردیم تا سوءتفاهم پیش‌آمده حل گردد.

با سطحی‌نگری که در شما سراغ دارم، نخواهی توانست با گل‌آلود کردن آب، ماهی خود را بگیرید.

با این تفکر ناب و سطحی که دارید به تبلیغ زبان ملی!!! بپردازید که حتما موفق خواهید شد. به منظور اشاعه بیشتر زبان ملی، بفرمائید به مفاهیم فنی زیر در زبان فارسی چه گفته می‌شود:
نقطه، خط، صفحه، مختصات، موازی، مثلثات، دایره، مثلث، مربع، مستطیل، لوزی، ذوزنقه، متوازی‌الاضلاع، مماس، شعاع، سهمی، منحنی، هذلولی و ...
همچنین معادل حرف، کلمه، جمله، سطر و ثانیه، دقیقه و ساعت چیست؟
پاسخ:
آقای نیسی. هرچند در کمال زبان عرب جای تردید نیست، ولی در این امر هم تردید نکنید که جز قرآن کریم و اسناد شخصی غیر مزاحم سراپای فرهنگی که به خط عرب سبز کرده اند، تا دوران اخیر جز محصول دیگری از مجموعه جعلیات نیست. کمال لغت عرب اتفاقا موجب شده که یهودیان با امکانات محکم تری کار جعل را پیش برند و  کافی است نگاهی به الفهرست ابن ندیم بیاندازید. و سرانجام و اصولا هویت این لغت فهرست را معلوم کنید!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد