ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

ارزش یادداشت های قلم

***
جمعه 25 تیر ماه سال 1389 ساعت 10:40 PM
استاد با سلام و خسته نباشید
غیبت یکماهه را جبران کردم و امروز با حوصله مطالب یک ماه اخیرتان را خواندم. واقعا خسته نباشید.مباحثی که در مورد قلم و در کل کتاب و کتابت مرقوم فرمودید واقعا میتواند شاخصی باشد برای یافتن حقیقت همچون شاخص نیمه کاره بودن تخت جمشید و شاخص واقعه پلید پوریم که امیدوارم جناب غفوری عزیز همچون 3 مستند قبلی به فکر تهیه فیلمی از این مبحث کلیدی باشند.
گله کوچکی هم داشتم که میخواستم به طور خصوصی خدمتتان بفرستم ولیکن ظاهرا در وبلاگ جدیدتان در قسمت ارسال نظرات گزینه ارسال خصوصی وجود ندارد و ناچارم همین جا مطرح کنم :
متاسفانه بر خلاف نظرات بسیار عمیق شما در این یادداشتها ولیکن سطح نظرات و نوشتههای مخاطبینتان در کامنت نظرات در حد این کلاس نیست و بعضی از حضرات یا دنبال به رخ کشیدن بنیان اندیش بودنشان هستند و یا قدیمی بودنشان در محضر شما و یا فحش دادن به منتقدین کلاس(حالا یا واقعا منتقد است و یا بیمار!!).البته این جو را به اعتقاد بنده 2-3 نفر ایجاد کردند و متاسفانه در هر مبحثی با بی ادبی وارد میشوند(جواب یکی از این حضرات به خانم کشاورز آنقدر برایم شگفتی داشت که هنوزم باورم نمیشود کسی پای سفره پدر و مادر بزرگ بشود چنین جسارتی به یک خانم داشته باشد. هر چند خانم کشاورز هم خیلی تند رفته بودند)
در کل پیشنهادم این است که این جدلها را اصلا در قسمت کامنت نیاورید و اجازه ندهید هر کسی جواب سوالات مخاطبینتان را بدهد حالا چه مودبانه و چه بی ادبانه و این وظیفه را خودتان به عهده بگیرید
در غیر اینصورت معتقدم  با جو موجود و حضور این حضرات کسی وارد مباحث نشود و مانع پربارتر شدن و قابل فهم تر شدنهر چه بیشتر نظرات کلیدی شما شود
با تشکر فراوان
پاسخ:
آقای ***. از محبت های شما ممنونم. آن نقش پرده درانه را که مجموعه یادداشت های قلم، در حوزه تجسسات تمدنی ایفا کرد، در سراسر عالم و در هیچ زبانی نظیر ندارد. در واقع آن مبحث چون ملات و دوغابی درزهای میان یادداشت های ایران شناسی بدون دروغ را پر و آن ها را همچون بنایی استوار و یکپارچه درآورد. بله غالبا تقابل هایی بروز می کند که به امید رفع و رجوع نهایی بر اثر خالی کردن دق دل ها نصب و رفع می شود.  
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد