ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

تعارف نیست !

مجتبی غفوری
دوشنبه 28 تیر ماه سال 1389 ساعت 4:02 PM
با سلام
جناب elyar45منظور بنده از فرستادن ایمیلهای تفرقه افکن ایمیلهای مورد نظر شما نیست بلکه ایمیلهایی است که دو سه هفته ای است برای بنده و چند نفر از دوستان فرستاده شده تا رابطه بین اعضای وبلاگ را بهم بزند یک مشت خاله زنک بازی کودکانه در این باره که فلانی چه گفت و چه کرد شاید شما این ایمیلها را دریافت نکرده باشید . در را بطه با ایمیلهای مد نظر شما باید بگویم سالهای سال است که نه تنها ایمیل بلکه وبلاگ ها سایت ها به همین اوضاع مشغولند و مطلبی هم در باره آنها گفته نشده .شخصا قصد ورود به چند موضوع طرح شده در این ایمیلها را داشته ام ولی از فرمول حق و صبر استفاده کرده ام و گذاشته ام هر چه این جماعت می خواهند در گل بیشتر فروروند تا در نهایت از این روند بخواست خداوند و امر استاد مستندی تهیه شود که هم برخی از سوالات دوستان را پاسخ دهد و هم تصویری باشددر باره چگونگی و نحوه غرق شدن در گل البته با کسره زیر حرف گاف!
استاد زحمت فراوانی کشیده اند و کوهی از مدخل ها را بروی جهانیان گشوده اند اینک نوبت ماست که وظیفه خود را انجام دهیم .
در رابطه با موضوع دیگری که اشاره کردید بنده از شما تعجب می کنم که چرا خودتان مرددید  بنده سعادت این را داشته ام تا اندکی از نزدیک با شخصیت ایشان آشنا شوم به جرات قسم می خورم کسی را تا کیلومترها آنسو تر به عظمت ایشان ندیده ام .فقط کافی است برای مدت کوتاهی هم صحبت ایشان باشید تا بفهمید دلیل زندگی چیست و چرا باید ادامه داد .شما با نمونه منحصر بفردی از مخلوقات خداوند مواجه هستید که ابعاد وجودی ایشان فراتر از بیکران هاست . به خداوند احد و واحد اگر کمترین اغراقی دراین گفته باشد شاید باید با ایشان به مسافرت بروید تا ببینید دنیارا چگونه میتوان دید .بنده جان خود را بسیار بی ارزش میدانم که بخواهم فدای ایشان بکنم ولی دوباره و چند باره می گویم پدر و مادرم فدای ایشان و آنها از این موضوع خوشحالند.بنده سن و سالم کم نیست ولی در هر صورت فهم این قضیه به سن و سال نیاز ندارد به اندکی بینش محتاج است و این موضوع سوای پرستش استاد است ایشان به بنده یاد داد که معنی واقعی پرستش چیست ...
پاسخ:
آقای غفوری نازنین. ارزش و اهمیت کار شما که با گذشتن از تمام تعلقات خود و صرف میلیون ها مخارج تولید مستندها، که در قانع کردن بدترین شکاکان نیز سهم مسلمی داشته است، بسی بالاتر از عرضه خام و از طریق کلمات یادداشت های تاملی در بنیان تاریخ ایرا ن بوده است. طبیعی است که تعارفات و اغراق های شما برای من هم ثقیل است که ادعایی ندارم و کوچک تر از این توصیفاتم . خداوند برای تک تک اعضای خانواده شما سعادت و سلامت نصیب کند و باید به امید روزگار دیگری بود تا قدر زحمات شما دانسته شود. در پناه خدای بزرگ بمانید.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد